Caroline
Zabouchla jsem za náma dveře a Jacka tlačila do jeho pokoje. Bohužel po schodech nějak nechtěl a tak jsem mu ustlala v obýváku. ,, Prosim jednu vodku číšníku." zakřičel Jack.,, Jasně hned to bude." řekla jsem a zula mu boty. Hodila jsem přes něj peřinu a zhasla. Sama jsem přešla do svýho pokoje a osprchovala se. Převlíkla jsem se do svýho pyžama. Lehla jsem si do postele a zhasla si lampičku. Už bylo kolem půlnoci a já byla dost ospalá. Chtěla jsem už spát, ale ještě mi zabrněl mobil.CamDa: Jak to šlo s bráchama?
Xcate: V pohodě. Vlastně jsem táhla jen jednoho. Za to Jack je plně na šrot.
CamDa:Máš štěstí, že jsi netáhla Matta. Ten si objednává pizzu.
Xcate: Jo Jack si objednal vodku.
BaGe: Hele nechcete sklapnout? Víte kolik je hodin?
Xcate: 0:09 přesně.
BaGe: Ja hodiny mam a dokonce digitálky .
Xcate: Asi je z bohatý rodiny.
CamDa: Jo chlapec si žije....
BaGe:Vy se k sobě perfektně hodíte. Jste stejný kazišuci .
Xcate: Děkuji. Už mi ale říkali i hůř.
CamDa: Zítra ten zápas začíná kolem desátý hodiny ráno. Máme se pro tebe stavit?
Xcate: Když vám to nebude vadit. Ale stačilo by mi napsat místo a já bych tam nějak dorzila.
CamDa: Neptej se pořád, jestli nám to vadí. Kdybych nechtěl, neptal bych se. A stavíme se pro tebe v devět hodin.
Xcate: Nějaký zvláštní prosby na můj outfit, abych vám nedělala ostudu?
Sexy Carter: Něco sexy. A krátký, máš ukrutně dlouhý a hezký nohy.
Xcate: Ty se umíš ozvat v ten pravý moment co?
Sexy Carter: Si piš.
CamDa. Ježiš neposlouchej ho. Jdi v něčem pohodlným.
Xcate: Vaše přání je mi rozkazem.
Sexy Carter: Moje?
CamDa: Ne moje..
Sexy Carter: No tak to zase čau.
Xcate: Asi se urazil. No nic ja taky budu muset jit. Chce se mi hrozně spinkat.
CamDa: Jo ja bych měl jít taky.
Xcate: Tak dobrou noc.
CamDa: Dobrou Cat
Položila jsem mobil na noční stolek a konečně se ponořila do říše snů.
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.