Caroline
Ráno jsem se vzbudila v 7:35. Nash už byl určitě dole, vzhůru a já rychle vyskočila z postele. Vzala jsem si mobil a najela si na Nashovo číslo.
Já: Morning:) už je dole Shawen?
Nash: Morning:D ne ještě ne, napíšu ti, ale nepřijdeš do školy pozdě?
Já: Na školu dneska kašlu. Zajedem někam za zábavou ne?
Nash: Taková vzorná a nechodí do školy. Jo pak se nějak domluvíme. A ty se tady před klukama objevíš?
Já: Až si Shawn začne dělat kakao, napiš mi a já tam vlítnu;)
Nash: Jasně.....
Mobil jsem odložila a začala se převlíkat. Na sebe jsem si dala černo-šedý jeansy a černý tričko.
Miluju černou. Sedla jsem si na postel a čekala , dokud mi Nash nenapíše.
Během dvaceti minut mi Nash napsal, že Shawn přišel a začal si dělat kakao.Pro sebe jsem se usmála a vydala se z pokoje. Z kuchyně byly zatočený schody do patra, takže jsem počkala na schodech na správnou chvíli. Naštěstí jsem nebyla ani vidět.,,Co to kurva je?" zaslechla jsem hlas Shawna. Škodolibě jsem se zasmála, ale musela jsem udržet kamennou tvář. Nasadila jsem pocker face a vešla do kuchyně. Opřela jsem se o rám dveří a koukla se na prskajícího Shawna.,,Chutná ti kakao?" řekla jsem dost hlasitě, aby mě všichni slyšeli.,,Co to je?" zařval na mě.,, Být tebu tak to vedět nechci, ale všechno vysyp." usmála jsem se.,, A to jako za co?" řekl ublíženě.,,Odplata zlato. A každý den budu trestat i ostatní, takže si na mě dávejte bacha." řekla jsem tajemně a přešla k nim ke stolu.,, Jako i já? Vždyť já za nic nemůžu?" řekl pisklavě Matt.,,Jo i ty. Nepomohl jsi mi, takže za to můžeš." řekla jsem.,,A co ten včerejší slib?" vypískl jako malá holka.,, Sliby, chyby. Nemáš věřit." řekla jsem s úsměvem.,, Jak včerejší ? Tys tu byla i včera?" řekl Cameron.,,Já jsem tu odvčerejška. Spala jsem u Nashe, který mi narozdíl od vás pomohl." mrkla jsem na Nashe. Ten se jen zasmál a já si sedla na židli.,,Kurňa, klucci začínám z ní mít strach...."řekl bojácně JackJ.,,A to se Shawnem, byl jen začátek." zasmála jsem se.,, Za to tě hodim do bazénu." řekl Shawn a začal ke mě jít.,,Varuju tě. Dokážu větší věci než kakao. Pomatuj na naší minulost, co jsem dovedla." přikrčila jsem obočí.,,Co se stalo?" zeptal se Matt. ,, Měla jsem jít do školy a on mě zamknul do koupelny. Jakmile jsem vylezla. Vykroutila jsem mu zápěstí." usmála jsem se.,,Jo a pak jsem si ani měsíc nevrznul s holkou, protože to s tím zápěstím nešlo. A nejhorší na tom bylo, že když to byla pravačka, tak jsem si nemohl.....",, S timhle se nám svěřovat taky nemusíš." zastavila jsem ho.,,Víš jak to bolelo?" křikl po mě.,,Ne, chceš to ještě jednou ukázat?" vstala jsem. Shawn rychle ucouvl, že málem schodil skleičku z linky.,,Srabe." odsekla jsem.,,Nashi, jedem tedy?" usmála jsem se na něj.,,Jasně." vstal se rychle do sebe kopnul zbytek jeho kafe.,,Kam jedete?" zeptal se JackJ.,,Ještě nevíme, ale jdeme se někam bavit." usmála jsem se.,,No tak to jedeme všichni né?"pokrčila jsem ramenama a vydala sem se ven z baráku.
ČTEŠ
said to be strong
FanficNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.