Caroline
,,No konečně." zasmál se mým směrem Matt.,,Sim tě. Zas tak dlouho jsem nahoře nebyla." sedla jsem si do dvoukřesla vedle Shawna.,,Jako za starých časů." usmál se na mě a objal mě.,, No právě." křečovitě jsem se usmála a čekala, co bude dál.,, A co vy tak vlastně děláte? Jestli se nemílim, nestudujete." řekl Jack.,,No to nestudujem. Já dělam v létě u strýčka na brigádě a vydělam si vcelku dost." řekl Cam.,,No a ostatní jsou na tom podobně." usmál se na bratra.,,Co si dáte k pití." vstala jsem a zeptala se jich.Většinou to byla vodka nebo wisky. Odešla jsem do kuchyně, kde jsem začala připravovat skleničky.,,Ty jsi jim o minulosti nic neřekla?" řekl hlas za mnou. Hrozně jsem se lekla a pustila skleničku. Trošku jsem se řízla, ale nic hroznýho to nebylo.,,Jednou mi přivedeš do hrobu." řekla jsem se smíchem a uklízela střepy.,,Promiň, to jsem nechtěl." omlouval se dokola.,,Prosim tě nech to, nebo se taky pořežeš." řekla jsem, když sbíral střípky.,,Jste ok?" zařval z obýváku Paul.,,V poho." křikla jsem zpátky. Střepy jsem dala do koše a vrátila se k přípravě.,,Neodpověděla jsi." stoupl si vedle mě Shawn.,,Carterovi ano. Ostatním ne." sehla jsem se dolů pro flašku.,, Myslíš, že by je to odradilo?" zeptala jsem se ho.,,Ne to určitě ne. Myslim, že by je to spíš pobavilo. Nevypadáš na rebelku, jak tomu v minulosti bylo." zasmál se. Jen jsem kývla hlavou a vrátila se do obýváku.,, No konečně, mysleli jsme si, že jste šli ten chlast koupit." chmátl po lahvi Jack.,,No jo, aby ty jsi nebyl jeden večer čistej viď?" ironicky jsem se usmála.,,Nebuď kousavá. Taky se napij." podal mi se smíchem skleničku.,,Co budeme dělat?" zeptal se Paul.,,Mohli by jsme si zahrát just dance ne?" zeptl se Jack. Byl to dobrý nápad a všichni souhlasili.
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.