Caroline
Ráno jsem se probudila na zavibrování mýho mobilu. Protřela jsem si oči a sáhla po mobilu.
CamDa: Bré ráno princezno:))))))
Xcate: Dobré ránko zlato:*
CamDa: Za pět minut jsem u tebe, ať si tě můžu odvézt do své komnaty....
Xcate: Tak to hodně štěstí, protože zrovna vstávám a momentálně ještě ležim v postýlce...
CamDa: Hele neprovokuj a hejbni sedinkou. A sbal si to tvoje sexy pyžámko...
Xcate: Jasně. Zatim pa:***
CamDa: Bye bye babe...
Hodila jsem mobil vedle sebe a rychle se vymrštila do vzduchu. Přešla jsem ke skříni a z ní si vytáhla batoh. Do něj jsem si naházela všechny potřebný věci a ještě to moje "sexy pyžámko". Zasmála jsem se na tím a vlezla do koupelny. Trochu jsem se osprchovala a a vyfénovala jsem si vlasy. Na sebe jsem si hodila černé tepláky a mikinu značky adidas.
Vlasy jsem stáhla do vysokýho culíku a na záda si hodila batoh. Seběhla jsem schody a rovnou šla do kuchyně. Vzala jsem si mrkev z lednice a šla si nazout boty. Pak jsem vyšla z baráku a zamířila jako vždy k čekajícímu autu, kde už seděl Cam.,,Ahoj." usmála jsem se na něj a dala mu polibek.,,Ahoj krásko." řekl Cam a ukous si mojí mrkve.,,Hele to byla moje snídaně?" ukousla jsem si zase já.,,Co je moje to je tvoje. A naopak." mrknul na mě a nastartoval.,,Jasně." zasmála jsem se a dál si jedla mrkev.
Cestou jsme si docela dost dobře pokecali. ,,Už asi kluci balí." kývl Cam ke klukům, který nakládali svoje tašky do kufru. Když Cam zaparkoval, hned jsem vyletěla z auta a šla k nim.,,Ahoj." křikla jsem, aby jsem si vyžádala od všech pozornost.,,Ahoj."odpověděli mi tak nějak sborově. Hned jsem se přikradla k Nashhovi a objala jsem ho.,,Budeš mi chybět." usmála jsem se na něj.,,Tak s Camem přijeďtě. Máma ho ráda uvidí a tebe představim Sky i bráchovi." jen jsem kývla a šla dál. Na řadu přišli Jackové. Objala jsem je oba najednou.,,Vraťte se co nejdřív." řekla jsem a oni kývli.,,Ty mi taky budeš chybět. Asi ti na přivítanou upeču sušenky." usmála jem se na Matta.,,Super..." zařval a celou ulici. Je jsem se tomu zasmála a šla obejmout posledního člověka.,,Ne že se tu rozšoupneš. Pořád tady taky bydlim." varoval mě.,,Ach jo, už jsem zavolala stěhováky pro tvojí postel." řekla jsem naoko sklamaně.,,Bude mi chybět tvůj smysl pro humor, ktarý nikdo nechápe." řekl Carter a objal mě. Já jsem ho hraně bouchla do břicha a poodstoupila od nich k Camovi, který stál za náma.,,Tak jo. Jedem vážení. A vy, ne že tu něco vyvedete." ukázal na nás Nash.,,Neboj pohlídám jí." řekl Cam a objal mě kolem ramen.,,Cat, dávej ne něj pozor." řekl se smíchem Nash a já na něj mrkla.,,Cože?" vyjekl vedle mě Cam.,,Tak jedem. Ahoj." zamávali nám všichni a následně odjeli. Koukali jsme ještě chvilku na zadek auta, dokud nezajelo za roh.,,No a teď na řadu přichází tvoje sexy pyžámko." otočil se ke mě Cam čelem.,,Nevim, jestli ti to někdo řekl zlato, ale pyžamo je druh oblečení, které se oblíká na noc." obmotala jsem si se smíchem ruce kolem krku.,,Máme žaluzije, zatahneme." řekl a zatáhl mě za ruku. Vláčel mě směrem k domu. Před dveřma jsem stačila ještě čapnou mojí tašku s věcma a hned na to jsem skončila v domu.,, Tak šup." zasmál se, plácnul mě přes zadek a šoupnul mě ke schodům.,,Mě se ale nechce spát." zasmála jsem se.,,Kdo co říkal o spaní?" popošťouchnul mě zase.,,Už mlčim." dala jsem si ruku před pusu. Došla jsem do Camova pokoje a tašku si hodila do koupelny.,,Tak co bude?" řekl Cam, který ležel na pokoji. Koukla jsem se na hodiny. ,,No bude dvanáct, ale ty asi hodiny umíš." zasmála jsem se.,,Nepokoušej mě nebo bys mohla skončit i bez toho pyžama." přitáhl si mě k sobě.,,Ukážeš mi prosím to pyžámko?" koukl se na mě psíma očima.,,Hned jsem tady." zapištěla jsem a odběhla do koupeln. Tam jsem si vzala moje pyžamo a rychle jsem se do něj oblíkla. Zasmála jsem se a šla do pokoje. Opřekla jsem se o rám dveří a odkašlala si.,,Jako vážně zlato?" řekl s úsměvem Cam. Měla jsem na sobě totiž moje nejroztomilejší pyžamo ever. Byl to dinosaurus v modré a růžové barvě.
,,,No co? Tobě se nelíbí?" skočila jsem k němu do postele.,,Je to parádní, ale myslel jsem, že to bude něco sexy." řekl a divně mi šmátral rukama po břiše.,,Můžeš mi laskavě říct, co děláš s tima rukama?" usmála jsem se na něj.,,Snažim se dostat se pod to sexy pyžámko." řekl a políbil mě. Hned na to jsem se rozesmála.,,Proč se ksakru směješ?" obořil se na mě se zamračením. Nic jsem neřekla a ukázala na moje břicho, kde nebyl lem od trička.,,A jak se do toho do prčic leze?" vyhoupl se do sedu.,,To by tě zajímalo co?" zasmála jsem se.,,Docela jo." řekl nevinně. Jen jsem se otočila na záda, kdy se mi od poloviny zad až po zadek táhl zip.,,A tak. No má to svoje výhody i nevýhody." zasmál se a už už lapal po zipu, ale já jsem se přetočila na záda.,,Až večer. Teď se chci válet v posteli." zakřičela jsem a povalila ho tak, že jsem ho jakoby objímala...............................
,,Miluju tě Came." řekla jsem po chvíli.,,Ani nevíš, jak já tebe...................Miluju tě z celého srdce Cat."
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak koneccccc!!!!!!!!!!!!
Vím neni to nějaký extra šťastný konec, ale takový to "po roce" mi přijde ještě horší než cokoli. Chtěla jsem to zakončit nějakým kulatým číslem a proto padesátý díl je perfektní. Doufám, že se vám tahle knížka líbila a těšim se na další...........................tedy jako až vám jí budu psát....Děkuju moc za každý vote i koment.....
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.