Caroline
Vešla jsem do kuchyně a sedla si na linku. Cam si nalíval vodu do skleničky, nebo co to dělal.,, Nebuď naštvaný. Nemyslela jsem to tak."šťouchla jsem do prstem do žeber.,,Nemluv na mě."řekl napučeně.,,Ale no tak. Came....." seskočila jsem z linky a zezadu ho objala.,,Nebuď napučenej." řekla jsem co nejvíc prosebně. Cam se otočil na mě, čímž mě donutil ustoupit o krok.,,Nic js....." chtěla jsem něco říct, ale on mě celou polil vodou. Musel to napustit do nějakýho kýblu.,,Já nejsem naštvaný a ty?" řekl mezi záchvatem smíchu. Nasupeně jsem se sebrala a odešla do obýváku.,,Jacku půjčil bys mi tedy prosím něco na sebe?" řekla jsem a přehodila si z obličeje vlasy na záda.,,Cos dělala? To se ti tolik líbím?" zeptal se Carter.,,Shut up. A Jacku dělej." křikla jsem po nich, protože mi začínala být zima. JackJ se ihned sebral a někam běžel. Já jsem šla do kuchyně, kde ještě stál Cameron, který vypadal, že umře smíchem.,,Drž hubu nebo ti něco udělam." zavrčela jsem a svlíkla si triko. Na lince byla Camova mikina tak jsem si do ní utřela vlasy a obličej.,,Tak ty už se přede mnou svlíkáš jo?" zasmál se znova Cam.Nic jsem neřekla a jen po něm hodila moje tričko, který bylo celý nacucaný vodou.,,Hej, teď jsem mokrej taky." řekl ublíženě.,,Johnsone!!!!!!!" zařvala jsem z plných plic. Ale on nikde.,,Jestli budu nemocná. Zabiju tě. A to oblečení mi usušíš." hodila jsem po něm i jeansy a šla nahoru.,,Kluci, po baráku nám běhá nahá Cat." zařval Cam. Na to jsem se rozběhla po schodech nahoru do baráku a začala otvírat pokoje. Nikde jsem ten Jackovo nemohla najít a tak jsem jednoduše otvřela něčí, přešla ke skříni, vytáhla z ní dlouhý triko a nějaký šortky. Myslim, že to byla skříň JackaG. Všechno jsem si to oblíkla, ale ty šortky mi byli děsně velký. Proto jsem to neřešila a jen v triku, který mi šahalo skoro až na kolena jsem šla zpátky dolů.,,Ty svině." zařvala jsem na JackaJ., který si v pohodě seděl v obýváku.,,Sorry, ale já nejsem na tvý straně kočko." řekl a slovo kočko zdůraznil.,,To ty, zato můžeš ty. Jsem na vás naštvaná, takže jdu domů." řekla jsem uraženě a popadla můj batoh.,, To jsem zvědavej, jak půjdeš domů jen v tričku. Zas tak odvážná nejsi." řekl Carter s přihmouřenýma očim.,,Sleduj." řekla jsem ostře, popadla můj mobil a šla ke dveřemí.,,Sladce se vyspěte." křikla jsem na ně ještě a potom se vydala tmou ven a následně domů. Ještě , že si pamatuju cestu k nám do ulice.
Nash
Chvilku jsme na sebe koukali a čekali, kdy Cat přijde zase zpátky k nám.,,Myslíte, že nás prankuje?" zeptal se Carter. ,,Určitě jo a nevim proč je na mě naštvaná. Tak jsem jí nepřinesl oblečení , no a co? Kdyby jí Cam nepolil , neodešla." řekl na svojí obranu JackJ.,,Takže za to nakonec můžu já?" podíval se na nás ublíženě Cam.,,Jste idioti." řekl jsem a vyběhl schody nahorů. Z mojí skříně jsem vytáhl ty nejmenší kalhoty, co jsem tu měl a následně seběh schody zase dolů.,,Doufejme ,že nezuří." řekl jsem ještě klukům a pak jsem vyběhl na ulici. Tak snad jí najdu no...........
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.