Caroline
Šli jsme už fakt dlouho a mě začínaly bolet nohy.,,Came me už hrozně bolí nohy."zaškemrala jsem a na chvilku se zastavila.,,Ale no tak. Už jen chvilku."chytil mě za loket a táhnul mě za ním.,,Jestli to bude nějaká kravina tak tě uhodim."řekla jsem výhružným hlasem.,,Beru na vědomí."zasmál se Cam. Šli jsme asi pět minut a Cam se najednou zastavil.,,Jsme tady."řekl a kývl hlavou na velký , starý a prkny obložený barák. ,,Co to jako má být? Veřejná skládka?"ironicky jsem se uchechtla.,,Tak teď jsi urazila Liz. To jí řeknu."napučel se a otevřel staré dveře. Hned jak jsme vešli jsem doslova otevřela pusu dokořán. Vevnitř to byla překrásná kavárny. Bylo to prostě mega.Vypadalo to tady jako ze starýho filmu. Všude tady voněla káva a různý dorty.,,Tak co říkáš na tu skládku?"zeptal se Cam, který mě pozoroval, jak si prohlížím místnost.,,Je to kouzelný. Ale proč tady nikdo není?"zeptala jsem se.,,Dneska má Liz zavřeno. Jo jen tak btw. Liz je moje teta. Je trochu ujetá. Asi si bude myslet, že jsi moje holka. Když tak ji nech při tom. Ji to nevyvrátíš."řekl a cinknul na zvoneček. Kývla jsem hlavou a dál jsem pozorovala interiér.,,Bože můj. Tebe jsem neviděla snad věčnost."otočila jsem se za hlasem a uviděla podobnou ženu jako je Gina.,,Ahoj teto. Možná bych nepřijel. Ale chtěl jsem Cat ukázat tvojí kavárnu. Jo mimochod. Teto tohle je moje kamarádka Cat. Cat moje teta Liz."představil nás a já si s ní podala ruku.,, Panečku, jsi krásná . Říkej mi Liz. Dáš si kafe?"usmála se na mě.,,Caroline. Děkuju. Máte to tu krásný."řekla jsem a otočila se dokola.,,Ježíš tykej mi. Nejsem zase tak stará."zasmála se Liz, když nám dělala kafe.,,Tak jak jste se poznali?"zeptala se nás oba.,,Tato, mi spolu nechodíme."protočil očima Cam.,,Kecy, kecy, kecičky jako malý holčičky ,Camerone. To povídej někomu jinýmu."řekla a já se zasmála.,,Opravdu spolu nic nemáme. Jsme přátelé."ujasnila jsem a sedla si vedle Cama na barovou stoličku.,,To si jednou povíme. Jak jste se poznali?"Liz mi docela připomínala Cama, byla taky tak otravná jako on.,,Přes internet. S klukama jsme psali náhodným lidem. Naštěstí jsme zjistili že bydlíme naproti sobě."řekl Cam a usmál se na mě. Já jsem na souhlas přikývla.,,Jak romantické."vyfechla zasněně. Cam protočil očima, já jsem se uchechtla a Liz se usmívala.,,Říkal jsem ti to."šťouchl do mě Cam prstem.,,Jo jsem otravná."řekla zase Liz. Zase jsem se zasmála a převzala si od Liz hrneček s kávou.,,Co máte dneska ještě v plánu?" zeptala se Liz a sedla si naproti mě.,, To je překvapení. To jí nemůžu říct." mrknul na mě Cam.,,Říkam, jak romantické." povzdechla si znova. Já jsem se napila kafe a poposedla si na židli. Ta káva byla neskutečně dobrá. Mohla bych jí pít každý den.
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.