F O U R T Y

5.2K 241 3
                                    

Caroline

Celý den jsme s klukama strávili v obchodním centru, na pláži nebo v kině. Byl to vcelku dobrý den a zrovna teď, v devět hodin večer se chystam na svojí druhou pomstičku. Stojím v kuchyni a piju vodu, tedy to jen předvádím. Já totiž čekam, než všichni zapadnou do svých pokojů. Už jsem chtěla jít na věc, ale v kuchyni vedle mě se objevil Cam.,,Hele, víš chtěl bych se omluvit za to s tou vodou, jak jsem tě polil. Asi jsem to neměl dělat." řekl a položil mi ruku na rameno.,,Jestli ti jde o tu pomstu, máš to marný zlato. Už jí mám vymyšlenou a dokonce už připravenou. Už jenom číhá na tebe. Takže na sebe dávej pozor." řekla jsem a šla do koupelny. ,,Cat tak mi jen napověz , na co si mam dát pozor." šeptnul ještě.,,Na všechno. Dobrou a klidnou noc Came." zasmála jsem se a rychle vlezla do koupelny. Aby mě tam někdo nenačapal, zamkla jsem si. Kluci mě teď podezřívají úplně ze všeho a tak jsem zapla vodu ve sprcháči. Našla jsem nějakej lak na vlasy, který jsem vyzkoumala, že ho používá JackG.Z kapsy jsem si vylovil sáček s fialovou křídou a izolepou. Křídu jsem přilepila k uzávěru, že nebyla moc vidět a  zkusila si na ruku stříknout. Krásně to barvilo na fialovo.Zasmála jsem se a sprej vrátila do poličky a vypla vodu. Skutečnost byla taková, že  jsem se už sprchovala a teď jsem rovnou mířila k Nashovo pokoji. Když jsem otevřela dveře od koupelny tak na mě vykoukl Cam.,,Ty mě šmíruješ?" zeptala jsem se s pozvednutým obočím.,,Co jsi tam dělala?" řekl a nakukoval do místnosti.,,Sprchovala jsem se. Tady tu pomstu nenajdeš." zasmála jsem se a zapadla do pokoje. Nash ještě nespal.,,Cam ze mě má fakt strach. Přišel se mi omluvit."zasmála jsem se a lehla si k němu do postele. ,,A máš už pro něj něco vymyšlený?" odtrhl pohled od mobilu.,, Ne ještě ne, ale Cama si necham na posledy."usmála jsem se a po pěti minutách jsem usnula.

Ráno jsem se probudila vcelku dost brzo a rchle jsem se sebrala a běžela dolů. Nevěděla jsem, kdo je už vzhůru. Naštěstí nebyl nikdo. Rozhodla jsem se, dát další pomstu.Tentokrát Mattovi. Vím že má rád jídlo a tak jsem začala dělat tousty. Já jsem si udělala dva a dva jsem udělala Mattovi. Problém byl, že ty Mattovi měli v sobě docela dost pepře a octa. Bude mu to dost chutnat. Věděla jsem, že mě bude podezřívat a tak jsem si jeden vzala a druhý hnusný toast jsem dala Mattovi. Sedla jsem si na kuchyňskou linku a čekala, než někdo přijde. Asi po pěti minutách přišeli jak Jackové, tak Matt i Nash. Usmála jsem se a dál přežvykovala svůj toast.,,Kluci začínám mít z ní strach." zakňoural JackJ.,,Ale prosim tě, Matte dáš si?" usmála jsem se na něj a podala mu talíř s toasty. Matt rychle vyskočil, ale před talířem se zastavil.,,Počkat, tohle je pro mě ta pomsta že jo?" usmála se.,,Ne neni, dneska ty nebudeš. Ale když mě nebudeš věřit můžeš si vzít můj." otočila jsem se a nabídla mu svůj.,,Už jsem se lekl." řekl a vzal si ten toast. Ani si nedovedete představit co se uvnitř mě odehrávalo. Musela jsem dusit smích a radost a všechno to udržet za kamennou maskou.Matt si sedl na židli a pořádně se zakousl do jídla.

said to be strongKde žijí příběhy. Začni objevovat