Caroline
Sedla jsem si na postel v rohu místnosti a opřela se o okno, co bylo nad ní. Cam se mezitím hrabal ve skříni, kde hledal povlečení na postel.,,Vážně to nemám povlíct?"řekla jsem se smíchem.,,Hele. Nepodceňujt mě. Buď tak laskavá."řekl trošičku uraženě a začal povlíkat polštář.,,Na to, že venku je docela chladno je tady teplo."usmála jsem se.,,Jo , taky se divím."řekl a hodil po mě polštář.,,Zítra se po cestě domů stavíme u mojí sestry . Budete si rozumět. Je taky taková jako ty."zasmál se a já se trochu narovnala.,,Řekni mi o ní něco."poprosila jsem ho.,,Jmenuje se Sierra. Je jí dvacet let a bydlí nedaleko Long Beach. Má přítele Willa. Je to fajn chlapík. Bydlí sama a do práce už taky chodí. No a jinak má ráda všechnu srandu a hry. A bacha nesnáší, když se moc ptáš. Takže ti radim se na moc toho neptat. Pak ti donutí odjet i ze států."zasmál se a já jsem se zarazila.,,Z vlastní zkušenosti?"zeptala jsem se se smíchem.,,Jo tak nějak. Mojí druhou holku vyštípala z mýho života. Doslova."řekl a já jsem vykulila oči.,,Neboj udělala dobře. Moc jsme si nerozuměli a ona se mnou chodila jen proto, že jsem byl docela slavný na škole."řekl a smutně se pousmál.,,Chápu."usmála jsem se zase já na něj.,,Půjdeme už spát?"zeptala jsem se Cama, který se snažil povlíct peřinu.,,Jak chceš , jestli už jsi unavená."usmál se a hodil po mě i deku.,,Nevím, asi ještě ne."řekla jsem a šoupla se, aby si ke mě Cam mohl sednout. Chvilku jsme tam jen tak seděli. Koukali před sebe.,,Vážně mi nechceš říct, co pro mě máš přichystaný?"šťouchl mi prstem do žeber.,,Popravdě ještě nic."divně jsem se na něj usmála a zase se koukla před sebe.,,Vážně mě mrzí co ti řekl JackG. Ale on to tak určitě nemyslel."řekl trochu starostlivým hlasem.,,Já vím. Taky bych nadávala."usmála jsem se na něj. Popravdě já na Jacka nejsem vůbec naštvaná, jen mě to mrzí. Nic víc nic míň.,,Jak to máš vlastně s tou školou. Už ti skončila ne?"zeptal se po chvilce Cam.,,Jo dneska jsem udělala všechny testy. Takže doufám, že to bude dobrý. Ale jinak mám už padla od školy na celý život."oddychla jsem si a sesunula se na postely do takovýho pololehu.,,Budeš mít za mínus jedna. Protože jedna je pro tebe málo."řekl Cam a já si o něj opřela hlavu.,,Děkuju že jsi mě sem vytáhl."koukla jsem se mu do očí.,,Já děkuju tobě že si jela se mnou."řekl a pohladil mě po tváři.
ČTEŠ
said to be strong
FanfictionNormální chat mezi náhodnými lidmi Zřejmě omylem..... nedopatřením....... Jo lidi tak to povídejte jiným.