3.

3.6K 137 24
                                    

,,Lo, Lo vstávej." zatřese se mnou Am a já otevřu oči. 

,,Copak Am ?" zeptám se. U ní je opravdu divný že je tak brzo vzhůru. 

,,Půjdeme dneska ven s Niallem a Lux ?"  zeptá se s úsměvem. 

,,Am Niall dneska nemá čas, včera to říkal, ale někdy s nima ven určitě půjdeme. Co kdyby jsme dneska s Bellou šli na nákupy ? Třeba tam najdeme něco hezkého pro tebe." navrhnu.

,,Tak jo." pokrčí rameny a vyskočí z postele. Ona už je i oblečená ? 

,,Am, máš i vyčištěný zoubky ?" zeptám se jí a ona záporně zakroutí hlavou. 

,,Tak mazej." zasměji se a ona se tedy rozeběhne do koupelny. Vstanu z postele, ustelu jí a obleču si černou minisukni, bílé průhledné tílko a přes to světle růžový crop top s černým nápisem Day Dreamer. Poté i já dojdu do koupelny, kde Am, akorát uklízí kartáček na své místo. I já vykonám raní hygienu a vlasy si stáhnu do culíku, poté vejdeme do kuchyně. Dám vařit vodu. Vyndám dva hrníčky. Do jednoho dám lžičku kafe a tři cukry a do druhého malinový čaj. Ten je Ammin nejoblíbenější. Oba nápoje zaleji vodou a do svého kafe ještě přileji mléko. 

,,S čím chceš rohlík ?" zeptám se Am, když před ní položím její hrníček. 

,,Děkuju. S malmeládou." usměje se a já přikývnu. Udělám jí tedy to o co si žádala a stejně tak i sobě. Usadím se ke stolu a pustím se do toho. Začne mi zvonit mobil. Bella. Hovor samozřejmě příjmu. 

,,Ahoj Bell." 

,,Ahoj Am. Víš o tom že už jsi s Niallem na internetě a před chvíli o vás mluvili i v televizi ?" Ano včera jsem jí samozřejmě hned musela zavolat a říct co se stalo. Jsme přece holky ne ? 

,,Děláš si srandu žejo ?" 

,,Ne, to teda nedělám. Koukni se." uchechtne se.

,,Dobře podívám. Ty Bell nechtělo by se ti jít se mnou a Am na nákupy ? " 

,,Jo, tak jo. Tak se sejdeme za půl hodky u tebe před barákem ?" 

,,Dobře, tak pa."  típnu hovor a ihned najedu na facebook. Sakra měla pravdu. Rozkliknu článek a začnu číst.

Mladý zpěvák Niall Horan(23) byl včera v parku s Lux, dcerou jeho maskérky Lou, která pracuje pro One Direction. Jenže nebyli sami. Spolu s nimi zde byla ještě malá holčička a mladá žena. Vypadalo to že so skvěle rozumí a zamířili i do cukrárny. Otázkou,ale zůstává. Kdo je ona dívka s dítětem ? Že by se nám Niall zamiloval do mladé matky ? Nebo je ono dítě dokonce jeho ? Blondaté vlasy by o tom vypovídaly. Až dostaneme další informace ihned je vám poskytneme.

Bože co oni si nenavymýšlej. Prej zamiloval do mladé matky. Mladá matka, no to jsem málem byla. Opět zavzpomínám na svojí minulost, ale rychle zatřesu hlavou, abych se zbavila této ne moc příjemné vzpomínky. Celý článek je doplněný asi dvěma fotkami. Kde se ti fotografomé schovávali sakra ? Jen nad tím pokroutím nechápavě hlavou. 

,,Am, já ti pustím v obýváku televizi, dojdu se upravit a potom půjdeme s tetou Bell nakupovat jo ? " zeptám se když naskládáme nádobí do myčky. S úsměvem přikývne a rozběhne se do obýváku. Udělám tedy jak jsem řekla a poté co jí zapnu televizi, zmizím v ložnici. Na obličej rychle nanesu make-up, řasenku, linky a rty přejedu pouze jelením lujem. Poté si vezmu kabelku a s Am odejdeme ven a poté už i spolu s Bell vyrazíme do nedalekého nákupáku. 

,,Tomu se říká štěstí." uchechtne se Bell, když jí stejně jako včera vyprávím o tom co se stalo, zatímco sedíme ve Stabucks a ona spolu s Am pijí jahodové frappé, kdežto já banánové. Miluji banány. Rozhodly jsme se totiž před nákupama posilnit. 

,,To teda. Byl strašně milej. Pořád jsme se něčemu smáli. Jsem ráda že jsem ho poznala." má pusa se roztáhne do širokého úsměvu, když si na něj vzpomenu. 

,,Áááá, tady se nám někdo zamiloval." zasměje se Bell a já jen protočím oči.

,,Vždyt víš jak já to mám s láskou od té doby co......" a je to tady zase ta vzpomínka. Proč jsem si na ní za poslední dva dny tak často vzpomněla.

,,Já vím. Dělala jsem si srandu." pohladí mě po ruce. Ona je vlastně jediná, kromě mé rodiny, která ví co se stalo. 

,,Já vím, ale neříkám že se mi nelíbí." mrknu na ní.

,,Ani se ti nedivím." obě se zasmějeme a když dopijeme vydáme se konečně na ty nákupy. Projdeme snad deset obchodů než uznáme že to stačí, alespon pro dnešek. Am jsem koupila jedny bílé dlouhé, volné šatičky. Jsou spíše tak někam na pláž. Pak také obyčejné bílé tričko, černé kšandy a černé džíny. No a sobě jsem si koupila bílé tričko s límečkem, černé tílko, černou koženou bundičku a dvoje modré džíny. Poté zajdeme na pozdější oběd na čínu. Já osobně mám raději pizzu, ale čínu mám taky ráda a Bell jí přímo miluje. Vždy když jsme u sebe přespávaly, dohadovaly jsme se co si objednáme. Po obědě už se vydám s Am domů. Odpoledne se tak nějak flákáme a povalujeme. 

,,Tak Am, je čas jít spinkat." už je skoro jedenáct. Chantele by se zlobila, kdyby zjostila že Am jde spát tak pozdě.

,,A zazpíváš mi, plosím ?" zeptá se a já přikývnu. Uložím jí do postele a sednu si k ní. Co bych jí dneska mohla tak zazpívat ? 

,,Co by jsi chtěla dneska zazpívat ?" zeptám se jí

,,Něco od Nialla." usměje se a já též. Znám snad všechny jejich písničky, mám je opravdu ráda. 

,,Baby you got me sick

I don't know what I did
Need to take a break and figure it out, yeah
Got your voice in my head
Saying let's just be friends
Can't believe the words came out of your mouth
Yeah

I'm trying to be okay
I'm trying to be alright
But seeing you with him
Just don't feel right


And I'm like 'OW
Never thought it'd hurt so bad
Getting over you
And 'OW
You're giving me a heart attack
Looking like you do
Cause you're all I ever wanted
Thought you would be the one that's 'OW
Giving me a heart attack getting over you..."  
nakonec začnu zpívat Heart Attack, ale zpomaleně. Už když dozpívám poprvé refrén Am spí. S úsměvem se k ní po chvilce přidám. 


Co myslíte že se Rose stalo ? Doufám že se díleček líbil. Jinak dneska mám závody, proto jsem dneska zveřejnila díl tak brzo. Držte mi palce :))) a prosím o voltes a komentíky. NIki.

Q: Oblíbená zpěvačka ?

A: Je to těžké, ale asi Selena Gomez, Adele, Katy Perry, Ariana Grande, Taylor Swift samozřejmě jich je víc, ale tohle jsou ty které mě prostě napadly jako první.

One way or another (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat