,,Páni my to fakt zvládli." řeknu překvapeně asi po dvou hodinách skládání.
,,Jo to zvládli. A myslím že se nám docela povedla. Pojd ještě si jí vyzkoušíme a pak to nahrajeme." usměje se na mě a jak řekl tak jsme taky udělali.
,,Fajn a ted jdeme nahrávat" usměje se a zvedne se z mé postele. Vytáhne ze zadní kapsy džínů svůj telefon, který postaví na můj stůl a opře ho on knihu, tak aby jsme v něm byli vidět.
,,Připravená ?" zeptá se. Zhluboka se nadechnu a přikývnu.
,,Neboj se. Bude to dobrý." usměje se na mě,zapne nahrávání a rychle se posadí vedle mě na postel.
,,Ahoj všichni. Rozhodl jsem se udělat dnes takové speciální video. Jsem tady, jak většina z vás asi poznala se svojí přítelkyní Rose..." usměje se.
,,Ahoj." zamávám do kamery s úsměvem a Ni na to hned pokračuje.
,,No a chtěli by jsme vám zazpívat písničku kterou jsme právě ted složili a má název I will wait for you." dořekne věnuje mi povzbudivý úsměv a oba začneme najednou hrát na kytaru. Během chvilky začne Ni zpívat.
,,For your love, I am reborn, you are everything to me.
It's cold and I do not have you and the sky has turned gray
I can spend a thousand years dreaming that you come to me
Because this life is not life without you." musím uznat že se nám písnička opravdu povedla. Má sice pomalejší ale příjemnou melodii. Nadechnu se a začnu spolu s ním zpívat refrén.
,,I'll wait for you because you taught me to live
I will follow you because my world I want to give you
Until you come back I'll wait for you
And I'll do anything to see you again." musím se usmívat. ted všem přišel čas na mojí sloku. Ni mi věnuje další povzbudivý úsměv a já začnu zpívat.
,,I want to enter your silence and time to stop
Navigate between your kisses and next to you grow
I can spend a thousand years dreaming that you come to me
Because this life is not life without you." v duchu se zaraduji že jsem to zazpívala dobře. A pak pokračujeme opět společným refrénem a pak poslední sloku taky společně. Když dozpíváme radostně se usmíváme.
,,Doufáme že se vám písnička líbila a ahoj." řekne Ni, ale to ahoj řeknu s ním. Vstane a video stopne.
,,Byla jsi úžasná." usměje se na mě.
,,Opravdu ?" zeptám se ho nejistě. Usměje, se vezme telefon do ruky a přejde ke mně.
,,Opravdu." přikývne skloní se ke mně a políbí mě. Opět mi v břiše vyletí tisíce motýlků.
,,Pustíme si to a pak to zveřejním." řekne a sedne s vedle mě, přičemž si mě přitáhne na klín.
,,Ni, jsem tě........" nestačím to doříct protože mě přeruší.
,,Nechci slyšet nic o tom že jsi těžká nebo tě zmorduju." řekne a je vidět že to myslí naprosto vážně. Radši teda ztichnu. Cítím jak se usměje a obejme mě kolem pasu. Pohodlně se o něj opřu a spolu koukneme na video. Musím uznat že se nám to fakt povedlo.
,,Tak a jdeme to zveřejnit." řekne a najede nejdříve na Twitter. Přidá video a napíše k němu. I will wait for you <3 <3. Takhle video zveřejní i na jiných sociálních sítích a během chvilky už nám tan naskakují srdíčka, liky a komentáře.
,,Miluju vás. Dokonalá písnička. Mám vás ráda. At žije Riall. Rose má nádherný hlas. Páni, to je pecka pouštím si jí pořád dokola." přečte Ni nějaké komentáře. Na pár z nich odpovíme. Mám opravdu radost.
,,Už budu muset jít." povzdechne si Ni když uběhnou další dvě hodiny.
,,Achjo." povzdechnu si i já.
,,Ani zítra se přes den neuvidíme, musíme s klukama nahrávat. Ale co kdybych tě veer vzal na rande ?" usměje se na mě a já přikývnu.
,,Dobře, vyzvednu tě v osm." políbí mě. Řekla bych že to původně měl být jen lehký polibek, ale mi ho změnili v delší líbání.
,,Lásko, achjo vůbec se mi od tebe nechce. " řekne když se odtáhneme.
,,Tak nechod, mohl by jsi tady přece přespat ne ?" zeptám se ho.
,,To je taky pravda." usměje se a opět spojí naše rty. Pomalé a něžné polibky přejdou ve vášnivé a po chvíli se ocitnu na posteli pod Niallem.
,,Ro jestli to nechceš zastav mě prosím ted, pak už to bude těžší." odtáhne se na chvíio od mých rtů a kouká mi do očí. Je v nich vidět láska a vášen.
,,Chci to." usměju se na něj spojím naše rty. Asi vám nemusím říkat co se stalo potom. Ale byl to ten nejlepší sex který jsem kdy zažila.
Druhý den
Ni odešel brzo ráno a já tak zůstala doma sama. Hodím na sebe džínové minišaty a celý den strávím u televize. V sedm příjde Bell a jako správná kamarádka mi samozřejmě pomůže se nachystat. Finální verze vypadá asi takto. Na sobě mám bílý top bez ramínek ozdobený barevnými čtverečky a bílou minisukni s vysokým pasem. Na obličeji mám make-up, řasenku , hnědé stíny a světlounce červenou rtěnku, no a vlasy mám volně. Poděkuji Bell a ona poté odejde. Během chvilky si i já vezmu psaníčko a víjdu ven.
,,Ahoj lásko. Moc ti to sluší." usměje se na mě Ni s políbí mě, poté mi podá kytici plnou bílých a modrých růží.
,,Ahoj. ty taky nevypadáš špatně a moc děkuju,ale neměl jsi si dělat škodu." usměji se na něj.
,,Jestli ti udělaly radost takž to škoda nebyla ano v nejmenším." chytne mě za ruku a nasedneme do jeho auta. Poté se rozjedeme k restauraci. K dosti luxusní restauraci, jak zjistím hned jakmile vystoupíme. Vjedeme dovnitř kde si nás ihned převezme číšník a odvede nás k našemu stolu kde se posadíme a objednáme si. V tom Niallovi pípne telefon, asi mu přišla nová zpráva.
,,Ty se nepodíváš ?" přeruším svoje vyprávění o tom co jsme podnikali na škole za vtípky.
,,Ne, jsem z tebou tak na mobil kašlu." usměje se a stiskne mojí ruku, kterou má propletenou s tou mou na stole.
,,Ale prosímtě, třeba to je důležitý, koukni se." řeknu a on tedy vyndá telefon z a koukne na zprávu. Začne se nadšeně usmívat a vypadá docela i překvapeně.
,,Co ?" zeptám se a on mi jen podá telefon, abych si zprávu sama přečetla.
Ahoj Nialle, doufám že neruším. Chtěl bych s tebou mluvit o tvé přítelkyni. Má krásný hlas, myslíš že by jsi mi mohl dát její číslo ? Chci s ní podepsat smlouvu. Simon.
Mé oči málem vypadnou z důlku. Kouknu na Niniho, který se na mě zářivě usmívá.
,,Já ti říkal že máš talent." pokrčí s úsměvem rameny. To není možný. Co víc bych si mohla přát ? Mám skvělé kamarády, možnost podepsat smlouvu a hlavně milujícího přítele, jen doufám že mi to vydrží jak jen dlouho to půjde.
The End. To je konec našeho příběhu. Ale pozor zítra ještě Epilog. Doufám že se díleček líbil a prosím o voltes a komentíky. Rozpovídám se až zítra lásky moje <3 Niki<3
Jo a abych nezapomněla. Štasný nový rok všem <3 <3
Q: Jaké je u vás počasí ?
A: U nás je tak nějak zataženo, zima a lehký sněžný poprašek na trávě.
ČTEŠ
One way or another (N.H.)
FanfictionJeden park, dva lidé a dvě řekněme celkem nemotorné a roztěkané děti. Ovšem to možná právě ony jsou hlavním důvodem toho co se později mezi dvěma dospělými stane. Nebýt jejich nešikovnosti, možná by kolem sebe jen prošli nebo by se možná vůbec nepot...