18.

2.3K 116 10
                                    

Věnování:KlaraSrbova


Další ráno kdy mě vzbudí budík. Zítra mám volno, tak dobrý. Ted musím ale rychle vstát a jet na letiště. Teda on mě Ni vyzvedne a pojedeme spolu. Vyhrabu se z postele a vykonám raní hygienu. Obleču si světlounce růžové tričko s krajkou na ramenou a na jeho krátkých rukávech a s maličkou dírou na zádech, které zastrčím do bílé krajkované sukně. Na obličej nanesu make-up, řasenku a tělovou rtěnku. Vlasy si nakudrnatím a poté vklouznu do kuchyně, kde se nasnídám a vypiji své kafe. A je na čase jít. Vezmu si kabelku, obuju si šedé kotníčkové tenisky n klínku a opustím svůj byt. Akorát když vylezu z paneláku staví tady větší černé auto. Otevřou se dveře a já spatřím Nialla. 

,,Ahoj Ro, tak pojd." pousměje se a já tedy vlezu dovnitř. Spolu s ním tady je ještě Harry a Liam se Soph. 

,,Ahoj." usměju se na ně a připoutám se.

,,Ahoj." ozve se téměř sborově. Začneme si tak nějak povídat, ale je to takové. Prostě bojím se že už se s Niallem nedokážeme bavit tak jako dřív. I když se snaží tvářit v pohodě, není. Ani já ne. Třeba nám to že odjede pomůže a budeme zase ti dobří kamarádi jako dřív. PO chvíli zastavíme u haly letiště. Rychle se přemístíme dovnitř a zalazeme do Vip zony kde už na nás čeká zbytek, který jel druhým autem. Pozdravíme se. Chvíli si povídáme než příjde nějaký chlápek a oznámí jim že už musí jít. Začne sloučení, kde si páry vyměnuji poslední polibky. Kouknu se na Nialla, který se na mě nejistě podívá. Usměju se. 

,,Budeš mi chybět Nialle. Prosím opravdu úplně vymažme to co se včera stalo. Já vidím jak jsi nesvůj. Nemusíš, nic se nestalo ano ?" kouknu na něj. 

,,Opravdu ? Víš já se cítím hrozně trapně." sklopí pohled dolů.

,,Nemusíš." usměju se a on taky. Ihned mě stiskne v obětí. 

,,Taky mi budeš chybět Ro." zašeptá mi do ucha. V jeho obětí mám vždy pocit že se rozplynu.

,,Tak pa Nini." vtisknu mu pusu na tvář. 

,,Papa." věnuje mi poslední úsměv než nás spolu s kluky opustí. 

,,Tak ahoj holky, já musím do práce." povzdechnu si a chci odejít. 

,,Počkej Rose." zastaví mě El. 

,,S holkama nás napadlo že by jsme dneska udělaly přespávačku. No a myslely jsme že by jsme tě taky přizvaly, klidně i stou tvojí kamarádkou Bellou. Zdá se jako fajn holka podle toho co jsi nám o ní vyprávěla." řekne hned na to. 

,,No, je to super nápad, ale já i Bell do pěti děláme." 

,,No myslely jsme že by jsme ted šly s tebou, seznámily se a až skončíte tak by jsme vás vyzvedly, sjely na nákup a pak třeba ke mně domů." vysvětlí Perrie.

,,Tak jo." nadšeně se usměju a opustíme tedy letiště. 

,,Ahoj Dane a Bell." usměju se když vlezeme do kavárny a rychle si letím vzít zástěru. Poté je všechny mezi sebou seznámím, zdá se že si holky padly do oka. 


Niallův pohled

Sedím v našem soukromém letadle. Kluci se o něčem horlivě baví, ale já jim nevěnuji sebemenší pozornost. Koukám z okýnka a přemýšlím o Rose. Neměl jsem jí včera málem políbit. Jenže já so prostě nemohl pomoct. Ona je tak úžasná a prostě. Jsem debil. Naštěstí to vzala v pohodě. Za což jsem nesmírně rád, protože bych se jí jinak nemohl ani podívat do očí. Strašně mě bolí že necítí to samý. 

,,Nialle, hey." z přemýšlení mě probudí lusknutí prsty před mým obličejem.

,,Ehm co ?" rychle se na kluky otočím.

,,Nialle jsi v pohodě ?" zeptá se Zayn. 

,,Jo, jasně že jo, proč bych neměl ?" zalžu.

,,Třeba protože tady mluvíme o jídle a ty nic. Nialle nelži nám. Co se stalo ?" položí mi Liam ruku na rameno. 

,,Ale to nic, jen taková kravina." odfrknu si. Není to kravina., ale nechci je s tím otravovat. 

,,Notak Nialle řekni nám to." pousměje se Loui. 

,,Tak fajn." povzdechnu si. 

,,Jde o Rose." načnu to. 

,,Stalo se něco ?" zeptá se Harry. 

,,Jo, teda vlastně ne. Nebo...Prostě včera jsem jí učil na kytaru a pak. Pak jsem jí málem políbil." 

,,Počkej, jak málem ?" zeptá se nechápavě Harry. 

,,Ona, ona uhla." zašeptám. A dostane se mi jejich šokovaného zalapání po dechu. 

,,Proč ?" 

,,Já nevím. Začala říkat něco o tom že to není správné." složím si hlavu do dlaní. 

,,Neboj Nialle to bude dobrý." cítíl Liamovu ruku na zádech.

,,Ne to sakra nebude dobrý. Vy to nechápete já......." zaseknu se a povzdechnu. 

,,Ty co ?"

,,Já jí sakra miluju. Je to ta nejůžasnější nejkrásnější a nejlepší holka kterou jsem kdy potkal." 

,,Nialle je nám to líto, ale nestrácej naději. Nevím sice co k tobě cítí, ale pouze kamarádství vypadá jinak. To jak se na tebe kouká, usmívá, věř mi že k tobě cítí něco víc než kamarádství." povzbudí mě Zayn.

,,Tak proč mě nenechala jí políbit ?" zvednu k němu svůj pohled.

,,Holky jsou složitý. Nesmíš na ní tlačit. Nech tomu volný průběh." vysvětlí mi a já přikývnu. 

,,Děkuju vám kluci." usměju se na ně.

,,Neděkuj, od čeho jsou bráchové." řekne Harry a uděláme naše dosti známé hromadné obětí. 

,,Každopádně by jsme měli slavit." zasměje se Loui. A kluci přikývnou zatímco já mu věnuji nechápavý pohled. 

,,Náš Nialler se konečně zamiloval do něčeho jiného než je jídlo." všichni se začnou smát. A já se k nim po chvíli přeci jen přidám. I když se občas hádáme nebo si děláme naschvály, vím že se na ně vždycky můžu spolehnout. A takové má bratrství být ne ?


Taak a nový díleček je na světě. DOufám že se líbil a prosím o voltes a komentíky. Niki<3

Q: Tak co jste dostaly pěkného k vánocům ?

A: Já telefon. Mám strašnou radost, protože už jsem ho fakt potřebovala. Pak taky nějaké další věci. Každopádně jsem si ten den hlavně užila a o tom přeci vánoce jsou ne ? 

One way or another (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat