,,Tak a je to." vydechnu když zavřeme Amandin černý kufr, do kterého jsme sbalily vše potřebné. Už jsme i po snídani a jediné co mi ještě zbývá je obléci se a upravit. Potom už přijede Chantele a pak jedu s Niallem koupit něco na to dnešní předávání cen. Úplně nemůžu uvěřit tomu, že jsem mu na to přikývla. Řekla bych že po dnešku už budeme pro všechny oficiálně párem. Ale mně to je docela jedno, spíše se bojím, aby z toho neměl Ni nějaké problémy, ale jemu to očividně taky nevadí.
,,Am já se jdu obléct a upravit a ty si zatím běž třeba pustit televizi ano ?" zeptám se a ona přikývne a hned na to odběhne. Obleču si černé minišaty, vlasy si stáhnu do drdolu a na obličej nanesu make-up,řasenku a tělovou rtěnku. V tom mi začne zvonit mobil. Bella .
,,Ahoj Bell." příjmu hovor.
,,Ahoj Ro. V kolik mám teda odpoledne dorazit ?" Ona mi bude totiž pomáhat s přípravou. Přeci jen budu dělat doprovod samotného Nialla Horana.
,,No v šest pojedeme, takže v pět ?" navrhnu.
,,Dobře, tak pa a vyberte dobře."
,,No neboj Ni je určitě profík. Pa." poté už slyším pouze její zasmání předtím než ukončíme hovor. Dojdu do obýváku a to mi akorát začne zvonit telefon. Tentokrát to je ségra.
,,Ahoj Rose. Už jsme skoro u vás tak pojdte dolů."
,,Ahoj Chan. Hned jsme tam." odpovím a típnu hovor.
,,Am, vem si kufr a jdeme. Mamka s Johnem už sou tady." usměju se na ní.
,,Jooo." vykřikne a letí si pro kufr. Poté sjedeme výtahem dolů a víjdeme ven.
,,Mami, tati." křikne nadšeně Am a rozeběhne se k nim. John vlastně není její biologický otec. Chantele se stalo něco podobného jako mně, ale když už byla starší. Prostě otěhotnila s jedín mužem a ten se na ní vykašlal. Před třema rokama ale potkala Joha a ten se dokáže postrat jak o ní tak o Am. A jelikož to je vlastně jedinej muž, kterej se o Am stará, bere ho jako svého tátu. No není to hezký ?
,,Ahoj Rose." usměje se na mě sestra, když se dostatečně přivítá s Am a obejme mě.
,,Ahoj. Tak jak jste se měli ?" zeptám se.
,,Skvěle. Ahoj Ro." odpoví mi John a i on mě obejme.
,,Ahoj Johne."
,,Moc ti děkujeme, máš to u nás a tady je taková maličkost." podá mi krásnou bílou růži.
,,Jé děkuju to jste nemuseli. Nop my si to s Am taky užili, žejo Am ?" řeknu a poté se zeptám té blondaté roštandy, která se usmívá.
,,Jo, poznala jsem Lux a taky stlejdu Nialla, Hallyho, Zayna, Louiho a Liama. A taky Lou to je máma Lux." začne drmolit Am a Chantele na mě překvapené vykulí oči. Rozhodnu se jí to vysvětlit.
,,Víš, Lux je holčička se kteoru se Am srazila v parku když tam Lux byla s Niallem. Luxina mamka je maskérka One Direction. A One Direction jsou Niall, Harry, Louis, Liam a Zayn. No a my se nejdřív seznámily v parku s Lux a Niallem, kterej nás potom seznámil s těma ostatníma. Dává to alespon trošku smysl ? Událo se toho docela hodně." uchechtnu se, stejně jako oni dva.
,,No, docela to chápu a ty jdeš dneska na to předávání cen jak jsi říkala s nima ?" zeptá se sestra a já přikývnu.
,,Jo, jdu jako Niallův doprovod."
,,Aha. A mezi váma dvěma něco je ?" mrkne na mě a já se jen zasměju.
,,Ne, jsem pouze kamarádi. Ale bacha protožeaž se podíváš na onternet, na telku nebo do nějakýho časopisu dozvíš se spoustu věcí který nejsou pravda." opět se zasmějeme.
,,Budeme s tím počítat." přikývne John.
,,No tak my asi pojedeme at můžete jít nakupovat." usměje se Chan. Včera když jsme telefonovaly tak jsem jí totiž říkala co dneska budu dělat.
,,Am rozluč se s tetou."
,,Ahoj teto." řekne Am a roztáhne její ručičky. Dřepnu si k ní a obejmu jí. Slyším jak mi fnukne do ramene.
,,Am neplakej, někdy zase přijedeš a potkáme se s Lux a strejdama jo ?" řeknu se slzami v očích. Fakt se mi bude po ní stýskat. Na druhou stranu se už zase těším do práce a na tokovou tu co si budeme povídat, svobodu. I přes to jsem ale ráda že jsem jí tady měla a určitě si jí k sobě ještě hodněkrát vezmu.
,,Dobže, tak ahoj." zamává mi, naposledy se všichni rozloučíme a oni nasednou do jejich auta a po posledním zamávání odjedou. Pousměju se a vrátím se domů. Páni najednou je to tady takové......prázdné a tiché. To ovšem hnedka zmizí protože mi opět začne vyzvánět telefon. Dneska jsem nějaká žádaná. Samozřejmě vím že to je Niall.
,,Ahojky Ro, jsem dole." nad jeho hlasem se musím usmát.
,,Ahoj, tak já jsem hned dole." odpovím a típnu hovor. Vezmu si kabelku do které rychle hodím klíče, mobil a hlavně peněženku a odejdu. Na pozdrav mi Ni věnuje dlaší z jeho úžasných pus na tvář a poté mi otevře dveře od jeho auta, abych nastoupila. Poděkuji mu a učiním tak. Poté i on nasedne na místo řidiče a rozjedeme se.
,,Tak co Am ? Chtělo se jí odsud ?" zeptá se.
,,No moc ne. Když sice viděla Chantele s Johnem tak byla nadšená, ale pak se rozplakala. Slíbila jsem jí že si jí zase někdy vezmu." usměju se a pak dodám.
,,Taky jim hned řekla o tobě a ostatních strejdech. A taky samozřejmě o Lux a Lou. Opravdu si vás všechny moc oblíbila"
,,My jí taky. Vás obě. Kluci už se nemůžou dočkat až tě dneska zase uviděj." usměje se a po docela krátké době už parkujeme před poměrně draze vypadajícím obchodem v ulici v centru Londýna.
,,Nialle,ehm, víš, já no tady si nemůžu koupit ani věšák." dostanu ze sebe nakonec.
,,A ty jsi si jako myslela že si ty šaty koupíš ty ? Ani náhodou, platím já." vyndá klíčky.
,,Ne, ale to přeci nej....."
,,Ne, žádný námitky, už si konečně zvykni na to že když jsi se mnou tak si sebou nemáš brát ani peněženku." koukne na mě přísně.
,,Ale já nechci aby jsi si ty nebo někdo jiný myslel že se s tebou bavím jen kvůli penězům." smutně se na něj podívám.
,,Neboj nikdo si to myslet nebude." pousměje se a pohladí mě po tváří. Vystoupí a rychle oběhne auto, aby mi otevřel dveře. S poděkováním a úsměvem vystoupím, ale hned když zbystřím osobu kousek od nás můj úsměv mi rychle zmizí. Co tady sakra dělá ON ?
Tak kdopak je tajemný on ? Myslím že to je naprosto jasné. Doufám že se díleček líbil a prosím o voltes a komentíky. Niki <3
Dnešní otázka je spíše pro ty, které mé příběhy čtou už déle, ale mě to moc zajímá, tak snad nevadí.
Q: Která moje knížka se vám nejvíce líbila ?
A: Tohle je docela těžká otázka. Každá moje knížka mi nehorázně přirostla k srdci. Ne že by byly perfektní,aale dala jsem a pořád do nich dávám srdce a každá má v mém srdci své místo stejně jako každá z vás, protože jste úžasné. Přesto kdybych měla zvolit jednu se kterou jsem nejvíc spokojená byla byla by to asi Model.
ČTEŠ
One way or another (N.H.)
FanficJeden park, dva lidé a dvě řekněme celkem nemotorné a roztěkané děti. Ovšem to možná právě ony jsou hlavním důvodem toho co se později mezi dvěma dospělými stane. Nebýt jejich nešikovnosti, možná by kolem sebe jen prošli nebo by se možná vůbec nepot...