19.

2.5K 100 13
                                    

,,Tak můžeme ?" zeptají se holky, když já a Bell vylezeme ze zadu. 

,,Jasně, jedeme." usměje se Bell. Rozloučíme se s Danem a nasedneme do Sophiina auta. 

,,Takže plán zní takhle. Nejdřív nakoupit, pak dojet k Roze a Bell domů aby si vzaly věci a následně k Perrie ?" ujistí se Soph. Připomíná mi Liama. Všechny přikývneme a rozjedeme se. 

,,Pustíme si kluky ne ? El prosím vyber něco." usměje se Soph na El, která sedí na sedadle spolujezdce. Ta se nahne k přehrávači a navolí tam Midnight memories a tuším osmičku. V tu chvíli se začnou autem ozývat tony písničky Happily. Usmějeme se a začneme si prozpěvovat. Po chvíli zastavíme v podzemních garážích nákupní centra, vystoupíme z auta a vlezeme dovnitř. 

,,Tak kam první ?" tleskne si nadšeně Perrie. 

,,Bože vidíte to triko ? Musíme tam." řekne nadšeně Bell a ukáže na jeden z obchodů. Ve výloze je vystavené bílé delší triko s tříčtvrtčním rukávem a černým nápisem The Best is yet to come. Jo, ta holka je moje. Zasmějeme se a rozejdeme se tedy do onoho obchodu.


,,Bože holky já jsem strašně utahaná." řeknu když vylezeme z dalšího, dnes v pořadí asi desátého obchodu. Koupila jsem si šedé volnější tričko s tříčtvtečním rukávem a černým nápisem L'Amour Toujours. Obyčejné bílé tílko, takový bílý svetřík,červené džíny, světlounce růžovou kolovou minisukni, zlatý tenký pásek, obyčejné šedé kotníčkové tenisky a prstýnek, který vypadá jako popcorn. Všechny jsme si koupily jeden takovýhle ulítlý prstýnek. Já popcorn, Bell zmrzlinku, El mufinek, Perrie dortík a Soph koláček. Ano, jsme normální. 

,,Já taky. Skočila bych do starbucks a už jela." navrhne El a my všechny přikývneme. Rozejdeme se tedy ke starbucks, který je na tomhle patře. V tom k nám přiběhnou novináři a fotografové. 

,,Slečno, slečno co je mezi vámi a Niallem ?" 

,,Kdo byla holčička, která s váma byla vídaná ?"

,,Je to vaše dcera ?" hrne se na mě spoustu otázek ze všech stran. Ignoruji je. Soph,Perrie a El se kolem mě a Bell postaví a spolu vlezeme do starbucks. 

,,Sakra co to bylo ?" povzdechnu si.

,,Zvykej si. Jsi pro ně nový zboží. Neboj časem to opadne." koukne na mě povzbudivě El.

,,No každopádně děkuju holky." vděčně se na ně usměju. Objednáme si ledové kafe a poté rychle sjedeme výtahem do garáží, nasedneme do auta a rozjedeme se. Naštěstí už bez doprovodu novinářů. Nejprve sjedeme k Bell domů, ta si rychle sbalí věci a jedeme ke mně. Vyběhnu nahoru, čapnu svojí tmavě růžovou větší kabelu a rychle do ní naházím vše potřebné a vrátím se do auta. Netrvá to moc dlouho a zastavíme před panelákem, kde asi bydlí Perrie. Proč někdo jako ona bydlí v bytě ? Vystoupíme z auta a zalezeme dovnitř. Během pár minut už stojíme ve větším, ale útulném bytečku. 

,,Páni, máš to tady moc hezký Perr." usměje se Bell. 

,,Děkuju." zaculí se majitelka tohoto krásného bytu.

,,Ty Perrie, doufám že tě to nějak neurazí, byt je opravdu nádherný, jen mi prosím tě vysvětli proč někdo jako ty bydlí v bytě?" zeptám se a jen doufám že to nevezme nějak špatně. Nemylsím to zle. Ona se uchechtne.

,,Neboj, je to v pohodě. Spousta lidí se diví. Já nevím, prostě jsem nikdy netoužila po obřím domě. Mám tenhle byt ráda. Navíc máme se Zaynem společnou vilu. Tady jsem jen když on je pryč, protože bych se tam cítila sama." usměje se a já chápavě přikývnu. 


,,No a jak dlouho jste spolu ?" zeptá se Bell El. Už je asi devět večer a my s holkama sedíme v obýváku ve věcech na spaní. JÁ konkrétně v bílém tričku a růžových kratáskách, jíme pizzu, kterou nám právě přivezli a probíráme vztahy. Zrovna jsme u El a Louiho. 

,,No, už dva roky." usměje se zamilovaně El a ukousne si z pizzy. 

,,No a co ty Ro ?" drkne od mě Soph a já se na ní nechápavě podívám. 

,,Co chcete slyšet ? Nikoho nemám." zasměju se.

,,Hm, a co Niall ?" zapojí se do toho Bell.

,,Ty si nedáš pokoj že ?" zakroutím hlavou. 

,,Počkej počkej, ale mě by to taky zajímalo." řekne okamžitě Perrie.

,,Holky, nic mezi námi není. Jsme jen kamarádi. Nic víc." odpovím.

,,Proč ti to nevěřím ?" zakroutí hlavou El. 

,,Já nevím. Všechno to je moc složitý." povzdechnu si. 

,,Takže k němu něco cítíš ?"  A dost Rose, nelži pořád. Musíš si to přiznat. 

,,Já...já asi jo." povzdechnu si. 

,,Tak to je ale přeci dobře ne ?" zeptá se Perrie a já zakroutím hlavou. 

,,Je to špatný, já se nechci zamilovat. Navíc ted už je všechno jedno.  Víte ve středu se mě pokusil Niall políbit. Jenže, já jsem ho nenechala." 

,,Proč ?" 

,,Já prostě je toho na mě ted moc. Znám ho chvíli a jsem strašně zmatená. Nevím co se to se mnou děje. Nebo ted už asi vím, ale není to správný. Prostě se bojím zamilovat." 

,,Rose, neboj to bude dobrý. Lásce, ale neporučíš. Proč se bojíš ?" zeptá se starostlivě Soph. Kouknu na Bell, která je tady ta jediná, která ví co se stalo. 

,,Notak řekni jim to." Holky na nás nechápavě koukaj. 

,,Nevím sice co, ale můžeš nám věřit Ro. Jsme ted tvoje kamarádky." opohladí mě po rameni Perrie. Povzdechnu si a začnu vyprávět. 

,,To je, ale hajzl. Je mi to moc líto." koukne na mě El a obejme mě, stejně tak následně i ostatní holky. 

,,Děkuju holky, ale už na to chci opravdu zapomenout. On je minulost." 

,,To je dobře. Každopádně se neboj zamilovat se. A už vůbec ne do Nialla. Je to dobrej kluk. A doufám že až se vrátí všechno si to hezky vyříkáte." usměje se Soph. 

,,Snad jo. Ted už se ale pojde bavit o něčem jiným." pousměju se a tak si začneme vykládat různé vtipné historky a hodně se nasmějeme. Také nafotíme spoustu fotek. Je to opravdu super večer.


Tak další díleček. Líbilo se alespon trošičku ? Prosím o voltes a komentíky. Niki <3 

Q: Chtěly by jste můj instagram  a musical.ly ? 

A: To je otázka čistě pro vás. Pokavad chcete, stačí napsat a já vám napíšu. Samozřejmě pište i svoje kdo máte. 

Jinak holky musím se vám pochlubit co se mi stalo. Absolutně to nechápu a netuším jak je to možný. Možná to je nějaká akce nebo něco takového. Každopádně jsem si na vánoce založila musical.ly no a včera mi přišlo upozornění. Bylo to od Seleny Gomez, ano, ano od tý Seleny a pozvala mě abych s ní udělala duet, právě na musical.ly. A ano je to pravej profil, každopádně to vůbec nechápu, protože já jí ani nesledovala. Možná nejsem jediná, třeba to je fakt nějaká akce. Ty z vás, které tuto sociální sít mají, jestli se to tak dá teda nazvat, ví jak takové duety vypadají. Každopádně to je opravdu mazec ne ? Děkuju všem které si to přečetly <3 <3 

One way or another (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat