13.

2.8K 110 20
                                    

,,Stalo se něco ?" zeptá se mě a koukne stejným směrem jako já.

,Nialle, t-to je on." řeknu. 

,,Kdo ?" odvrátí můj pohled od něho, tak že si mojí hlavu otočí k sobě.

,,Jason." na sucho polknu. 

,,Ne, já ho....." cítím jak se napne. 

,,Ne nech ho. Navíc tady není sám, má tady tu jeho úžasnou a dokonalou přítelkyni." povzdechnu si. 

,,V tom případě ty tady budeš mít úžasného a dokonalého přítele." mrkne na mě a aniž by uhnul pohledem, rukou mi pomalu sklouzne přes rameno až na dlan, kde proplete naše prsty. Nechápavě na něj kouknu a on jen pokrčí rameny.

,,Jsi si jistej ?" zeptám se ho ještě.

,,Naprosto." přikývne a pevněji mu stisknu ruku. I já tedy nahodím široký úsměv. Zamkne auto a rozejdeme se. Akorát prochází kolem nás a mně se dělá mdlo. 

,,Klid." šeptne mi Ni do ucha. To už ale Jason s tou jeho nevím jak se jmenuje stojí opřed námi a zářivě se usmívají. I já nahodím úsměv. 

,,Jéé ahoj Ror tak jak se máš ?" povrchně se na mě usměje. Při tom oslovení se napnu, ale pozná to jenom Niall, který více stiskne ruku. 

,,Ahoj. Dobře a co ty ?" páni, jsem až překvapená jak můj hlas zní normálně. Je vidět že ho moje naprosto obyčejná odpověd překvapila. Nevím co čekal. Jestli si tady kleknu na kolena a budu ho prosit aby se ke mě po těch třech letech vrátil, nebo jestli se rozbrečím když ho uvidím s jeho plastickou přítelkyní. Takovou radost mu neudělám. 

,,Já se mám skvěle. Mimochodem tohle je Anna, moje přítelkyně." zářivě se usměje na tu bárbínu, která se jen naivně zachichotá. 

,,Tohle je Niall, můj.........." chci říct přítel, ale Ni mě přeruší.

,,Jsem její snoubenec." zářivě se usměje a Jasonova brada klesne málem až na zem. V tom se ale zasekne a koukne na moje ruce, poté se vítězně usměje. 

,,Vždyt nemáš prstýnek." zvedne obočí. 

,,Nemám no. Já ho ven nenosím kvůli novinářům. Víš když je někdo tak slavnej jako Niall, je těžký si udržet nějaký tajemství. A my nechceme aby se o naší svatbě vědělo." vysvětlím.

,,Aha. No tak my už musíme jít." zamračí se, čapne tu zmalovanou prostitutku za ruku a táhne jí pryč. Když jsou v dostatečné vzdálenosti vrhnu se Niallovi kolem krku. 

,,Moc děkuju." zašeptám a přitom vdechnu jeho příjemnou vůni. 

,,Není zač. Jsi v pořádku ?" lehce se odtáhne a koukne mi do očí. 

,,Jo jsem. Víš zní to asi divně, ale co jsem s tebou, je mi tenhle kluk čím dál tím víc fuk." pousměju se. 

,,Není to divný. Spoustu věcí je jinejch když jsem s tebou. Je to lepší." I on se usměje. Najednou jakoby se zastavil čas a všechno kolem nás. Jen tady tak stojíme uprostřed ulice. Já mám moje ruce kolem jeho krku a on ty mé na mých bocích. Bez přetržení na sebe koukáme a usmíváme se. V tom se začne Ni naklánět, je kousek od spojení našich rtů v jedny. Ani si sama nechci přiznat, že tak moc chci aby mě políbil. Nevím co se to se mnou děje když jsem s ním. V tom ale slyšíme fotoaparát a vidíme fotografy, kteří nás fotí. Ni mě rychle čapne za ruku a zalezeme do obchodu. 

,,A dobrý den Nialle. Jak můžu dnes posloužit ? Potřebuješ oblek ?"  zeptá se ihned starší žena. No starší. Tak kolem 40 let. Ni sem asi chodí často. 

,,Dobrý den. Dnes tu nejsme kvůli mně. Tohle je Rose, bude mi dnes dělat doprovod na předávání cen a tak potřebujeme nějaké šaty." usměje se na ní.

,,A ahoj já jsem Alison, ráda tě poznávám. Můžeme si tykat když spolu dnes budeme pracovat ?" natáhne ke mně ruku.

,,Ahoj, samozřejmě. Já jsem Rose." stisknu jí její ruku. Je velice sympatická. 

,,Tak pojdte, půjdeme dozadu." přikývneme a následujeme jí někam dozadu kde to je označené VIP. Vejdeme do ženského oddělení. Páni, tak to je teda něco. 

,,Tak a co si představujete ? Šaty ? Overaly ? Máme všechno." zeptá se. 

,,Co by jsi ráda ?"  koukne na mě Niall.

,,No, a-asi šaty." řeknu. 

,,Dobře tak pojd, něco najdeme. Nialle ty se tady zatím posad." usměje se na něj a poté mě odtáhne do sekce šatů. Tadyto je úplně ráj na zemi. Od všeho tady toho je strašně moc. 

,,Tak ted se tady lehce porozhlédni a ukaž mi jakékoliv šaty, které se ti líbí. Stačí na jakékoliv ukázat. Vezmeme si je jako model a řekneme si co je na nich špatně. Proč by se nehodily. Protože jelikož předpokládám že to pro tebe bude první akce na červeném koberci a aby se nám lépe pracovalo, musíme si ujasnit co jo a co ne." usměje se a já přikývnu. Otočím se a ukážu na první hezké šaty, které mi padnou do oka.

 Otočím se a ukážu na první hezké šaty, které mi padnou do oka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Hm, dobrý výběr. Jsou hezké ale na předávání cen moc obyčejné. To je hlavně to co jsem chtěla aby jsi si uvědomila. Musíme najít šaty které budou výrazné a neobyčejné, ale aby zároven nebyly moc výstřední, protože to se pro doprovod moc nehodí. Chápeš ?" vysvětlí a já přikývnu.

,,Fajn tak jdeme vybírat." usměje se a dáme se do toho. 


,,Tak Nialle dovol mi ti představit Ro a její nádherné šaty." slyším Alisiin hlas a tak s úsměve víjdu před Nialla. Musím uznat že jsou ty šaty fakt krásné.Také to trvalo hodinu než jsme našly ty pravé. 

Ni na mě s úsměvem kouká

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ni na mě s úsměvem kouká.

,,Moc ti to sluší." dojde ke mně a dá mi pusu na tvář.

,,Budu mít ten nejkrásnější doprovod." dodá ještě. Sakra už zase se červenám.

,,Děkuju." usměji se. Poté ještě vybereme šaty na afterparty. Niall to zaplatí a poté ještě skočíme na oběd, než mě odveze domů.


Prosím nezabíjejte mě. Já vím že už vás to asi štve, ale vydržte :D :D Prosím o volts akomentíky Niki <3

A dneska taková vánoční otázka. 

Q:Jak jste na tom s pečením ?

A: My pekli teprve včera až do půl druhý do rána, takže dneska ve škole, no žádná sláva, naštěstí jsme byli na výletě. A dneska nás to čeká ještě jednou.

One way or another (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat