Vzbudí mě můj telefon, který začne hrát. Kdo mi volá ? Zívnu si a natáhnu se pro mobil. Niall ? Při zjištění že mi volá právě on se usměji. Příjmu hovor.
,,Ahoj Ro." ihned se ozve jeho tolik milý hlas.
,,Ahoj Nialle."
,,Víš tak mě napadlo že dneska budu v Londýně, tak bych vzal Lux a mohli by jsme jít s holkama na hřiště."
,,Tak jo."
,,Dobře, no je jedenáct, tak my vás v jednu vyzvedneme ?" Jedenáct ? Už, to jsme zase spaly dlouho ?
,,Dobře, budeme se těšit. Pa."
,,Pa." ozve se ještě z druhé strany, než hovor ukončím.
,,Am, půjdeme s Niallem a Lux ven jo ?" zeptám se Am, která se stejně jako já právě vzbudila.
,,Jooo." vyskočí radostně z postele.
,,Ale nejdřív se....asi ne nasnídáme, ale rovnou naobědváme. Už je hodně hodin." uchechtnu se a ona se taky zasměje a přikývne. Spolu s Am se oblečeme. Já konkrétně bílé tílko poseté krajkou, které zastrčím do tmavě modré minisukně s bílými puntíky. Poté vykonáme raní hygienu a já nám ohřeji jídlo, které jsme měly včera k večeři a pustíme se do něj.
Niallův pohled
,,Pa." řeknu s úsměvem do telefonu a poté hovor ukončím.
,,Tak takhle se ted zvou holky na rande jo ? Tak že si půjčíš dítě a půjdete na hřiště. Ty jsi, ale romantik." zasměje se Loui a já protočím očima. Právě jedeme v autě z letiště. Už jsem s Lou domluvený.
,,Hahaha." ironicky se zasměji. Nato se ale kluci zasmějí doopravdy.
,,Ale ted vážně Nialle, jsi z ní úplně hotovej." vmísí se do toho Zayn.
,,Proč myslíš ?" zeptám se. Ne, že by se mi Rose nelíbila, naopak ataky je strašně fajn, ale známe se asi dva dny a myslím že o lásce je docela brzo mluvit. Navíc tak úžasná holka jako ona určitě bude mít přítele.
,,Je to poznat. Jenom včera nám o ní snad stokrát vyprávěl a to jste spolu strávili tři hodiny. Bylo to samý. A Rose tohle a tomto a s Ro je taková legrace a skvěle si rozumí s dětma." rádoby mě začne napodobovat Harry a kluci opět vybuchnou v záchvat smíchu.
,,Drž hubu Hazz." zasměji se už i já a hodím po něm malý polštářek, který netuším kde se tady vzal.
,,Notak kluci uklidníme se. Mimochodem Nialle, už jsi s Rose mluvil o těch fotkách a článcích ? Jak to bere ?" zastaví nás Li. Pokrčím rameny.
,,Ještě ne, dneska si s ní o tom promluvím." vysvětlím a on chápavě přikývne. Řidič zastaví u mé vily.
,,Tak ahoj Nialle a dávejte si s Rose pozor, aby vás nenačapali novináři jak se ochmatáváte." zasměje se Loui, chci mu něco říct, ale předběhne mě Harry.
,,Notak Loui už ho nech, vždyt je jenom zamilovanej." zasměje se.
,,Jako malí, tak čau." pokroutím pobaveně hlavou a vystoupím. Ti snad nikdy nevyrostou. Za chvíli mi Lou přivede Lux a my se tedy vydáme k paneláku kde bydlím Rose.
Rosein pohled
Po obědě se skočím rychle namalovat. Nanesu make-up, řasenku, hnědé stíny a okrový lesk na rty. Prozvoní mě Ni, to je znamení že už čekají dole. Vezmu si taštičku a spolu s Am víjdeme ven.
,,Ahoj." křikne na sebe najednou Lux a Am a obě běží k sobě, aby se objaly. Jsem ráda že se skamarádily.
,,Ahoj." můj pohled přesunu na blondáčka se širokým úsměvem na obličeji. Přejde ke mně a věnuje mi pusu na tvář. V tu chvíli mnou projede vlna něčeho, něčeho krásného a zvláštního zároven.
,,Ahoj." oplatím mu pozdrav i úsměvem a poté se vydáme na hřiště.
,,Ty, Ro, no já chtěl jsem se ti omluvit za ty články na internetu." smutně se na mě koukne když sedíme na lavičce zatímco si holky hrajou na hřišti.
,,Ni, neomlouvej se, ty za to přeci nemůžeš." pohladím ho po rameni.
,,Jo, ale měl jsem tě na to připravit. Víš bál jsem se, že už se se mnou nebudeš chtít vidět, po tom co o nás psali."
,,Psali kraviny, je mi jedno co si navymýšleli." usměju se a stejně tak i on.
,,Tak to jsem opravdu rád. Jo a taky mě něco napadlo." pohledem ho vyzvu, aby pokračoval.
,,No ted budeme pár dní s klukama jenom v Londýně, protože budeme tady nahrávat a tak. No tak mě napadlo jestli by jste spolu s Am nechtěly jít se mnou zítra na oběd. No a v pátek tady máme s klukama koncert, tak jestli by jste nechtěly přijít. Samozřejmě jenom jestli chcete." pousměje se.
,,Já ti nevím Nialle, nechceme otravovat." Přece s náma nemůže trvit každý den. Ne že bych nechtěla.
,,Kdyby jste otravovaly tak vám to nenabízím. Rád bych s vámi trávil čas." usměje se na mě. Proč mi příjde že je trošku nervozní.
,,No, tak v tom případě půjdeme rády jak na oběd tak na koncert." usměju se.
,,Super. Už se moc těším. Hlavně až poznáš kluky. Je snima sranda, ale občas se chovaj jako blázniví pubertáci." zasměje se.
,,Copak my jsme na tom jinak ?" zeptám se a zvednu obočí. Na oko se zamyslí.
,,No, myslím že.......ne." vypadne z něj nakonec a opět se začneme smát. S nikým jsem se tolik nenasmála jako s ním za dva dny. Ztrávíme tady další dvě hodiny. my dva si povídáme a holky blbnou.
,,Tak ahoj, zítra vás ve dvanáct vyzvednu." řekne Ni, když dojdeme před náš panelák. Trval na tom že nás doprovodí. Už jsem se zmínila o tom že miluji gentlemany ? Věnuje mi pusu na tvář.
,,Ahoj. Budeme se těšit." usměju se na něj.
,,Ahoj Lux." řeknu i malé blondaté holčice, která mě obejme, stejně tak udělá i Niall s Am. Poté už se opravdu rozloučíme.
Tak názory ? Doufám že se díleček líbil. Prosím o voltes a komentíky. Niki<3
Jinak v přílohách, máte Louiho včerejší vystoupení v xFactoru. Bylo úžasné i když byl Loui smutný a já se rozbrečela. Je mi ho opravdu líto. RIP Johannach, you are forevere in our heart. A ty se Loui drž......
Q: Oblíbený zpěvák ?
A: Když o tom ted tak přemýšlím vlastně si na zpěvácích moc nepotrpím. Ale nejvíce poslouchám asi Justina Biebera. Pokavad teda neberu jako solového zpěváka Nialla, v tom případě by odpověd byla jasná. Stejně tak Loui, Harry i Liam.
ČTEŠ
One way or another (N.H.)
FanfictionJeden park, dva lidé a dvě řekněme celkem nemotorné a roztěkané děti. Ovšem to možná právě ony jsou hlavním důvodem toho co se později mezi dvěma dospělými stane. Nebýt jejich nešikovnosti, možná by kolem sebe jen prošli nebo by se možná vůbec nepot...