,,Tak a šup do práce." řeknu si pro sebe a típnu budík. Vstanu z postele a zapadnu do koupelny. Vykonám raní hygienu a poté se vrátím zpět do pokoje. Co na sebe ? Nakonec si obleču světle růžovou košili s bílými srdíčky jejíž rukávy vykasám pod lokty a zastrčím jí do bílých kratásků s vyšším pasem. Doplním to lososovým tenoučkým páskem s mašličkou a světlounce růžovýma podkolenkama které stáhnu kousek nad kotníky. Na obličej nanesu make-up, řasenku, linky a tělovou rtěnku. Vlasy si stáhnu do culíku a zamířím do kuchyně. Udělám si kafe a dám si pouze jahodový jogurt, protože nějak nemám moc hlad. Poté si nazuji šedé kotníčkové tenisky na klínku a vyrazím do práce.
,,Ahoj Bell, Dane." pozdravím je a dojdu si nandat zástěrku. Koneckonců, jako vždy.
,,Tak jak jste si to včera užili ?" zeptá se Dan.
,,Ale jo bylo to fajn. Hodně jsme se nasmáli." pousměju se. Radši nezminuji to že jsem se zachovala jak zbabělá holka, když mi pochválil oči. Jsem ted řekněme hodně zmatená.
,,A neublížila jsi mu ? Nebo sobě ?" zasměje se Bell.
,,Hahaha, moc vtipný." řeknu ironicky, ale nakonec se začnu smát taky.
,,Jo a kdyby vám to nevadilo, myslíte že bych mohla zítra přijít o chvilku později ? Tak o půl hodky ?" zeptám se.
,,Jo jasně není problém." usměje se Bell.
,,Moc děkuju. Víte Niall zítra v devět odlítá a já bych se sním chtěla rozloučit." vysvětlím.
,,V tom vám přeci nemžeme bránit." usměje se Dan.
,,Ty jsi ho nakazila Bell." povzdechnu si.
,,Tak to teda ne. On sám si začal myslet že ty a Niall, však víš." zvedne ruce nahoru.
,,Sakra s Niallem jsme jen kamarádi. Necítíme k sobě nic víc." kouknu na ně výstražně.
Ale ty víš že to není pravda.... proběhne mi hlavou. Sakra je to pravda. Svádím vnitřní boj. Asi vypadám jako blázen.
,,Dobře dobře, hlavně se nerozčiluj." Uchechtne se Dan.
,,Hm. Tak jdeme na to ?" zeptám se radši a po jejich přikývnutí otočím nápis na dveřích a zalezu k pokladně.
,,Dneska to bylo docela klidný." usměju se když otočím na dveřích cedulku, protože je pět a to znamená že pro dnešek končíme.
,,Jo to bylo. A co budete dělat zbytek dne ?" zeptá se Dan.
,,Já si půjdu domů lehnout. Jsem pěkně unavená." odpoví Bell.
,,Já bych se měla sejít s Niallem a měl by mě učit na kytaru. A ty ?" řeknu já.
,,No asi pojedu navštívit babičku." Jeho babička je docela nemocná. A je v nemocnici už poměrně dlouho.
,,Aha a nemám jet s tebou ?" zeptám se. Vím jaké má k babičce pevné pouto. A Ni by to určitě pochopil.
,,Ne užij si to s Niallem." pousměje se.
,,Tak pojedu já. Stejně nemám nic na práci. Akorát se válet a to důležité není." řekne rozhodně Bell.
,,A nevadilo by ti to ?" koukne na ní.
,,Jasně že ne." pusměje se.
,,Tak děkuju." vděčně se na ní usměje. Začnou se domlouvat a já zalezu dozadu kde si sundám zástěru.
,,Rose, Niall je tady." slyším Bellin hlas a tak vylezu.
,,Ahoj Ni." usměju se a přejdu k němu.
,,Ahoj Ro." oplatí mi pozdrav a vtiskne mi pusu na tvář.
,,Tak ahoj a pozdravuj babičku Dane." rozloučím se a poté opustíme kavárnu. Už na nás tady čeká Niallovo auto, tak do něj nasedneme.
,,Tak co jak se těšíš na první lekci ?" zeptá se Niall.
,,No, docela jo. Ale doufám že se mi nebudeš smát." uchechtnu se.
,,No horší než na tom golfu to nebude." zasměje se.
,,Hej." řeknu na oko uraženě a zkřížím si ruce na hrudi.
,,Ale, přeci by jsi se nezlobila."
,,Jasně že ne." usměju se. Zaparkuje před mým bytem. Vylezeme z auta, Ni vyndá s kufru kytaru a zalezeme dovnitř.
,,Dáš si něco ?" zeptám se když vlezeme do bytu.
,,Jenom vodu prosím." usměje se a já přikývnu. Oboum nám tedy natočím vodu a poté zalezeme ke mně do pokoje.
,,Tak fajn. Dáme se do toho. Myslel jsem že bych tě nejdřív naučil nějaký akordy, než se začneš učit nějakou písničku." usměje se a já přikývnu. A tak začneme s učením.
,,Moc dobře Ro. No vidíš, tak akordy už umíš." usměje se.
,,Moc děkuju Ni." zvednu se z postele a obejmu ho.
,,Neděkuj, není za co." cítím jak se mi do krku usmál. Trošku se odtáhnu, ale pouze tak abych mu viděla do očí.
,,Ale je. Víš že se mi po tobě bude stýskat ?" zeptám se a on si usměje.
,,Naposledy říkám že není. Tobě bych pomohl vždycky, pamatuj si to. Taky se mi po tobě bude strašně moc stýskat." povzdechne si.
,,Je to zvláštní." zamyslím se nahlas.
,,Co ?" zeptá se.
,,Známe se fakt krátce a přitom toho o sobě už tolik víme." uchechtnu se.
,,To máš pravdu. Tohle se mi s jinou holkou nestalo ještě nikdy, ale já vím čím to je."
,,Čím ?"
,,Tím že ty jsi výjmečná Ro. A nechápu že si to pořád neuvědomuješ." začne mluvit naprosto vážně. Bez úsměvů s pohledem zabodlým do mých očí.
,,Nialle to není pravda....."
,,Ne, už nic neříkej." zakroutí hlavou. Jeho pohled začne pomalu přeskakovat na mé rty. Boje srdce se rozbuší o sto šest. Zato můj dech jakoby ani nebyl. Niall se ke mně začne pomalu naklánět. Každý pohyb jakoby trval snad minutu. A je to tady. Je pouhý centimetr od toho aby spojil naše rty. Snažím se nevnímat to jak moc to chci. Nevím proč to chci, ale vím že to není správné. Seberu poslední kousek zdravého rozumu a lehce se od něj odtáhnu.
,,P-promin Nialle, ale tohle, to není správný." zakroutím hlavou. V jeho očích se mihne smutek.
,,Promin, j-já jsem to....promin." začne nervozně koktat.
,,Dobrý Nialle. Nic se nestalo. Prosím zapomeneme na to ?" zeptám se ho s nadějí v očích.
,,Jo, bude to nejlepší." přikývne. A jaj jsme řekli tak taky uděláme.
Merry Chrismas Loves <3 <3 O tadytom dílu jsem hodně přemýšlela, jestli vám udělat tu radost, ale nakonec jsem se vrátila k mému starému plánu. Nebojte, všechno bude. Dneska budou dvě otázky.
Q:Chtěly by jste character ask ? A jak zatím užíváte vánoce ?
A: Ta první otázka je spíše pro vás. Myslela jsem že by to byl takový vánoční dárek. A já vánoce zatím trávím u počítače, píšu tenhle díl a k tomu sleduji pohádky :)
Tak na závěr bych vám ještě moc chtěla poděkovat. Za vaší podporu která je prostě úžasná a taky za vaše komentáře, které jsou naprosto úžasné a já je miluju stejně tak jako vás. Nejsem moc dobrá na tyhle proslovy, ale prostě vám chci popřát Štastné a veselé vánoce, plné radost a štěstí a samozřejmě taky dárečků, protože si je každá z vás zaslouží. Miluju vás <3 <3 A jiank Happy Birthday Loui <3 <3 Niki<3
ČTEŠ
One way or another (N.H.)
FanfictionJeden park, dva lidé a dvě řekněme celkem nemotorné a roztěkané děti. Ovšem to možná právě ony jsou hlavním důvodem toho co se později mezi dvěma dospělými stane. Nebýt jejich nešikovnosti, možná by kolem sebe jen prošli nebo by se možná vůbec nepot...