21.

2.3K 108 20
                                    

,,Nabídku ?" zeptám se tedy překvapeně. 

,,Víš Camila je naše modelka. Jenže jak už jsem říkala je nemocná a my nemáme žádnou náhradu, ale opravdu to potřebujeme dneska na fotit. Nechtěla by jsi to nafotit ty ? Samozřejmě by jsi dostala zaplaceno." vysvětlí mi. To nemyslí vážně, že ne ?

,,Já nevím Avril, nejsem modelka, v životě jsem nic takového nedělala a popravdě si ani nemyslím že bych byla hezká nebo měla postavu modelky." uchechtnu se. 

,,Ale prosím tě, já přece vím že nejsi modelka. nic těžkého na tom není. Zvládneme to a popravdě hezká jsi na to celkově dost." usměje se na mě.

,,Já, já fakt nevím." 

,,Neboj Rose. Bude to fajn. Budeme fotit spolu." usměje se na mě El a položí mi ruku na rameno. 

,,N-no tak jo." přikývnu nakonec. Nechápu že jsem na to kývla. Copak se můžu postavit vedle El ? Vždyt je to sakra modelka. 

,,Super. Moc ti děkuju, neboj peníze jsou za to dobrý." nadšeně mě obejme Avril.

,,Maxi." odtáhne se ode mě a zavolá. Ihned se u nás objeví muž v mém věku. Už od pohledu gay. Ne že by mi to vadilo. Proti gayům nic nemám. 

,,Maxi tohle je Rose a je tady dneska místo Camily. A Rose, tohle je Max. Upraví tě a dá ti oblečení." představí nás. Max mě na přivítanou líbne na tvář a poté už se letíme připravit, takže ho následuji do šatny. 

,,Tak Rose, tohle si obleč. Neber si pod to podprsenku. Jo jinak jsem gay, takže se nemusíš bát že bych tě okukoval, takže jestli budeš potřebovat pomoc stačí říct." usměje se na mě a podá mi černé minišaty bez ramínek.

,,Děkuju." usměju se a převezmu si šaty načež se on otočí. Svléknu se tedy poue do kalhotek a obleču si ony šaty. Jsou úplně na tělo a pod prsama jsou vystužené. 

,,Maxi zapneš mi to prosím ?" řeknu a on se otočí a vzadu mi šaty zapne. 

,,Děkuju. Tak co jak vypadám ? Je to hodně blbý že ?" zeptám se a začnu se nejistě otáčet.

,,Není. Moc ti to sluší." prohlédne si mě. 

,,Vážně ?" zeptám se a znovu se začnu otáčet ve snaze najít zrcadlo. Konečně ho spatřím a rozejdu se k němu. Jenže mi v tom zabrání Maxův hlas.

,,Ne ještě se nekoukej. Koukneš se až budeš úplně hotová. Pojd ted ti musíme vybrat nějaké boty. Kolikátku máš nohu ?" zeptá se zatímco se přemístíme k obřímu regálu s botami.

,,39" odpovím. Přikývne a okamžitě sáhne po nádherných lodičkách na vysokém podpatku. Jsou to takové ty modernější. 

,,Na." podá mi je a já se obuju. Páni zase jsem jednou vysoká. 

,,Seděj ty ?" zeptá se Max a poté co přikývnu se vydáme do maskérny kde mě posadí do jednoho z křesílek a dá se do práce. 

,,A hotovo. Můžeš se podívat." řekne asi po půl hodině a já tey konečně otevřu oči a spatřím svůj obličej v zrcadle. Naprosto precizní make-up a tonovaní, okrové stíny, řasenka a červené rty.Vlasy mám vyžehlené a stažené v drdolu, ale patku mám připlou dozadu a nalakovanou, takže tvoří takový kopeček. No zkrátka a prostě, vypadá to dokonale.

,,Páni." vyedchnu překvapeně. 

,,A to jsi se ještě neviděla celá. Pojd." spolu dojdeme k velkému zrcadlu a já málem omdlím. Vždyt tohle nejsem já.

,,Wow." vydám ze sebe prostě jen.

,,To teda. Bejt na holky. No, nevím nevím jestli bych se na tebe zvládl dívat." oba se zasmějeme. 

,,Děkuju ti Maxi." poděkuji mu.

,,Není zač a ted pojd, jde se na focení." přikývnu a rozejdeme se do místnosti kde se bude fotit. 

,,Pane jo Rose, kde jsi se nám schovávala. Vypadáš naprosto úžasně." přiběhne ke mně El.

,,Děkuju, taky ti to moc sluší." usměju se  na ní. Má na sobě tmavě fialové flitrované minišaty s větším výstřihem a tenoulinkýma ramínkama, takže samozřejmě taky nemá podprsenku, to jen aby jste si ty šaty mohly lépe představit. Kromě dokonalého make-up, má na oblieji hnědé stíny, umělé, husté řasy a růžovou rtěnku. Vlasy má volně a na koncích lehce nakulmované a tomu všemu dodávají šmn stříbrné kamínkované kruhy, které má v uších. 

,,Děkuju." poděkuje mi i ona a to už se k nám přiřítí Avril. 

,,Páni Rose, já věděla že budeš dobrá volba, ale že až takhle ? No nic holky, oboum vám to moc sluší a ted se jde fotit. " popožene nás před fotoaparát a my dostáváme pokyny, které začneme plnit. Nejdříve se fotíme každá zvlášt. Jsem docela nervozní, ale nakonec ot ze mě odpadne a já si to nakonec i užívám a bez problému plním pokyny. Lehni si, pokrč jednu nohu, levou ruku v bok, druhou na čelo. Koukej na mě, vážný výraz, pootevři pusu. Je toho vážně dost. Pak se fotíme i spolu s El. Po focení si skočíme na skleničku a poté mě El odveze domů, kde se celá vyčerpaná po několika hodinách focení najím, vysprchuji a jdu spát. 


Ráno

,,Tak a je čas jít do normální práce." řeknu si pro sebe a típnu budík. Vykonám raní hygienu, obleču si černé lesklé tričko a černé tříčtvrtáky. Nalíčím se, make-up, řasenka a lesk na rty a vlasy si nechám volně. Nasnídám se, poté si obuji černo bílé kotníčkové tenisky na klínku a vyrazím do práce. 

,,Tak jak bylo včera na focení ?" zeptá se Bell, když už děláme spolu s Danem kafe.

,,Ale jo dobrý. Dokonce jsem byla modelka." zasměju se. 

,,Jakto ?" vloží se do naší debaty Dan. A tak jim vše povím.

,,Páni." usměje se Bell.

,,Jo páni." přikývnu a zasměju se. Když mi skončí směna jdu domů a opakuji si věci na kytaře. Ni mi tady totiž nechal jednu z jeho starších kytar. Ten mi mimochodem potom taky volal. Povídali jsme si snad dvě hodiny. Zítra už přiletí. Moc se na něj těším. Na druhou stranu mám trošku strach. Nevím proč. Možná proto že jsem si přiznala své city k němu a bojím se asi zklamání.


Líbilo se alespon trošičku ? Prosím o voltes a komentíky. Niki<3

Q: Oblíbený sport ? A ten ktrý máte nejmín rády ?

A: Tanec, zaručeně to je pro mě prostě number one. Ale taky mám hodně ráda basket nebo přehazku. A co úplně, ale jakože fakt nenávidím je běhání.

One way or another (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat