Tak a jsou tady odpovědi :))
Rose: Jak se máš ?
No... bylo i líp.
Co jsi měla dneska k snídani ?
Dneska ? Ehm, musli s jogurtem a mojí tolik milovanou kávu.
Co cítíš k Niallovi ?
Proč mě tahle otázka vůbec nepřekvapuje ? Já, já nevím. Mám ho ráda, hodně ráda. Skvěle se mi s ním povídá a je mi s ním tak dobře. Když jsem s ním cítím se tak víjmečně, krásně a bezpečně. Nevím co to je ? Láska ? Možná, ale jestli jo tak to není dobrý. Já se nechci zamilovat. Nechci udělat znova tu stejnou chybu.
Máš ráda Nialla ?
Moc, mám ho moc ráda, jako kamaráda....nejspíš. Jsem hodně zmatená.
Chtěla by jsi s Niallem být víc než kamarádka ?
Holky co vám mám na tohleto odpovídat ? Naposledy říkám že prostě nevím. Já kruci nevím co k němu cítím. Nevím jestli je to přátelství nebo něco víc. Na jednu stranu bych s ním ASI něco víc být chtěla, jenže....já nevím, asi se bojím.
Am: Jak se máš ?
Mám se dobže, plávě si papám lízátko. A co ty ?
Víš že tě strašně miluju ? To díky tobě se Ni a Ro seznámili. Takže máš u mě čokolávu.
Oplavdu ? Děkuju. Díky mně a Lux. Jsem láda že se teta se stlejdou potkali. Mám je oba láda. Mnam čokoláááda.
Niall: Co cítíš k Ro ?
Chceš to slyšet na rovinu ? Moc jí miluju. Když jsem s ní jakoby neexistovali žádný problémy. Jsme jenom my dva. Nikdy by mě nenapadlo že se dokážu taky rychle, bezhlavě zamilovat.
Jak se máš ? Btw: Miluju tě, ale Ro to neříkej.
No, nic moc. Mrzí mě to s Ro. Nechci na ní tlačit a jsem rád že to vzala tak v pohodě, ale prostě to bolí víš ? Taky tě miluju.(říká to faninkám) A myslím že Ro to klidně říct můžu, protože pro ní jsem stejně jen kamarád. Bohužel....
Nialle máš rád Ro ?
Ach, nemám jí rád. Já sakra zatraceně moc miluju. Jsem v tom až po uši.
Chceš se vídat s Ro do budoucna ?
Budu se s ní vídat jak jen to půjde.
Harry: Jak to děláš, že jsi tak strašně roztomilej ?
Ehm, děkuju. Já nevím, s tím se prostě lidi roděj.
A co říkáš na Ro ? Neskočila na tvoje balící triky. Čím myslíš že to bude ?
Ro je super holka. No, myslel jsem si že to bylo protože něco cítí k Niallovi. To jak na něj kouká, jak se na něj usmívá a jak jí září oči když je s ním. Jenže po tom co jsem se ted dozvěděl. No, popravdě myslím si to furt. Ro je do Nialla zamilovaná, akorát si není svýma citama jistá nebo něco takovýho.
Jak se cítí tvé ego po odmítnutí od Ro ? Jinak jsi úžasnej,ale ne tak jako Louis.
No, lhal bych kdybych řekl, že mě to nepřekvapilo. Ale moje ego to zvládlo docela v pohodě, protože to byl spíše takovej testík. Věděl jsem že na ní Niallovi moc záleží, i když to nepřiznal. Prostě jsem si jen chtěl ověřit, že si lásku od tak úžasnýho kluka jako je Niall zaslouží, protože jestli je někdo z nás pěti opravdu romantik a udělal by pro holku cokoliv, tak nejvíce to je Ni. I když neměl moc vztahů, o svojí holku se opravdu dokáže starat jako o princeznu. Samozřejmě o tu kterou miluje. Jinak děkuju, teda asi.
Loui: Dodatečně vše nejlepší, jsi TOP a mám tě hrozně moc ráda. A co si myslíš o Ro ?
Moc děkuj, taky tě mám rád. A Ro je suprová. Je s ní sranda. Ted jsem z ní, ale trošku zmatenej. Vsadil bych se že Miluje Nialla, stejně jako on jí. Myslím si to pořád, ale po tom co se stalo ?
Liam: Jaký máš názor na Ro ? Ps: mám tě ráda
Mám jí rád. Neznám jí moc dlouho, ale je mi hodně sympatická. Moc bych si přál aby jim to s Niallem vyšlo. Asi mi nezbývá nic jiného než doufat. Taky tě mám rád.
Jason: Ty hajzle, jaks jí to mohl udělat ? Miloval jsi jí vůbec někdy ?
Nenadávej mi. Vůbec mě neznáš a nic o mně nevíš a děláš tady ze mě bůhvíjakou bezcitnou zrůdu, která neumí milovat ? Jasně že jsem jí miloval. Vždyt se koukni jak vypadá. To co já by na mým místě udělal určitě každej rozumnej chlap. Vždyt jsme ani nebyli plnoletí.
Já: Kde bereš tak dokonalý nápady ? Chci mít taky nápady jak ty a takovej talent na psaní.
Moc děkuju zlato, ale nemyslím si že by moje psaní nebo mé nápady byly něco extra. Jsem ráda že to vůbec někdo čte. A nápady beru, no tak různě. Z vlastního života, jiných knížek, filmů, někdy i ze snů. Řeka bych že mám asi hlavně štěstí, že si dokážu vždy vybavit nějakej nápad na příběh. A musím se přiznat že jich je docela dost. Jenže jestli jsou dobrý, to se teprve uvidí.
Bude happyend ? Nebo spíše. Bude někdy sadend ? Vždycky byl zatím happyend, tak jestli plánuješ nějakou změnu.
No asi už jsi pochopila že prostě nemám ráda sadendy. Z vlastní zkušenosti vím že mi ty konce kolikrát celou knihu strašně zkazily. Ale i přes to mám pár nápadů na příběhy u kterých,samozřejmě později uvažuji o sadendu, ale popravdě, já a smutný konce opravdu nejdeme dohromady. Ovšem jestli vy nechcete štastnej konec, přizpůsobím se.
Tak a to je vše. Mocinky děkuju za vaše otázky. Doufám že máte alespon trošku radost. Niki<3
ČTEŠ
One way or another (N.H.)
أدب الهواةJeden park, dva lidé a dvě řekněme celkem nemotorné a roztěkané děti. Ovšem to možná právě ony jsou hlavním důvodem toho co se později mezi dvěma dospělými stane. Nebýt jejich nešikovnosti, možná by kolem sebe jen prošli nebo by se možná vůbec nepot...