1.Tyveri
Gdy myślałam o tym jak miałaby wyglądać moja opowieść oprócz tego, że miała być związana z JWS. Wiedziałam, że potrzebuje postaci, która skrywa wiele tajemnic i nie jest tak do końca przejrzysta, jak może się wydawać. Gdy wpadłam już na pomysł, że będzie piratką postanowiłam ją wykreować tak bym wiedziała, jak o niej pisać i w jaki sposób ma się wypowiadać. Wtedy obejrzałam z siostrą „Epokę lodowcową 4" Shira była pierwszą inspiracją do stworzenia Tyveri, oprócz niej wzorowałam się na niektórych zachowaniach mojej przyjaciółki. Dostała również trochę moich cech np. upartość. Na początku to ona miała być biologiczną córką Drago, która byłaby żądna Krwi Czkawki. Miała dziwne spojrzenie na punkt związany z wolnością zawsze jej pragnęła lecz chyba nie do końca wiedziała czym ona jest. Chciałam na początku by Mieczyk się w niej zakochał, ale gdy byłam już pewna, że ona umrze uznałam, że to okrutne kazać mu cierpieć. Choć czasami żałuje, że nie było tego wątku miłosnego opowiadanie stało by się ciekawsze. Chwilowo myślałam by to Czkawka umarł za Astrid zamiast Tyveri, ale chyba sama nie mogłabym tego przeżyć. Jeśli chodzi o przeszłość to rzeczywiście można powiedzieć, że uratowała ją żona Drago i zdarzyło się tak, jak opowiedział Kommer. „Tyveri" oznacza kradzież po Norwesku. Wybrałam to imię bo Krwawdoń zabił jej rodzinę, a potem ją zabrał, czyli tak jakby ukradł.
Kommer
Od początku wskazywałam jego pochodzenie, gdy Astrid mu się przyglądała użyła wyrażenia „pół łowca-pół pirat". Gdy myślałam o tej postaci wiedziałam, że musi być twarda i bez uczuć, ale chwilowo zawahałam się czy nie dać wątku by Kommer wbrew pozoru okazał się dobry. Lecz z tego zrezygnowałam,rozwiejmy jakiekolwiek wątpliwości kapitan nie kochał Tyveri nazywał ją siostrą by nią łatwiej manipulować, piratka nie miała rodziny i czuła się samotna. Wspomniane jest, że „jego siostra" widziała, jak pewnego dnia Kommer bił Gissel bo była nie posłuszna. Czego nie chciała zrobić? Nie chciała za niego wyjść . On się w niej nie zakochał chciał mieć władzę nad Ulver a, że ona była spadkobierczynią tronu było to po prostu wygodne. Dlaczego jej nie mógł zmusić? Bo ona musiała przyjść do swojego Ojca i powiedzieć, że chce za niego wyjść. Gissel jest bardzo odważna i nie miała zamiaru wyjść za niego. Kapitan jest bardzo inteligentny, ale nie potrafi się zbytnio dobrze bić,dlatego była mu tak potrzebna Tyveri. Gdy już wprowadziłam go do opowieści potrzebowałam wzorca dlatego by zachowywał odmiennie niż Stygg. Wtedy z pomocą przyszła mi bajka Atlantyd kojarzycie tego kapitana? Od niego Kommer odziedziczył swój okropny charakter. O co pokłócił się z Ojcem? Drago bił swoją żonę, która w końcu niestety umarła. Za życia była córką największego i najokrutniejszego pirata. Dlatego też Kommer postanowił pójść w jego ślady, gdy jego ojciec poświęcił się paranoi panowania nad smokami. Mimo to kochał go i gdy dowiedział się, że został„zabity" przysiągł zemstę". Kommer oznacza po Norwesku potomek, kiedy zestawimy jego imię i nazwisko wychodzi potomek Krwawdonia.
3.Gissel
Ojciec opowiada, że gdy poszła się przejść i nie wróciła na noc porwali ją piraci. Powodem wyjścia na samotny spacer był smutek,jak wiemy Gissel ma siostrę bliźniaczkę Kone, która wyszła za mąż za łupieżcę. Najstarsza córka wodza bardzo za nią tęskni i nie wie co z sobą zrobić. Gdyby tego było mało jest nieszczęśliwie zakochana w synu kowala, który ją odrzuca z powodu zakochania w jej siostrze Lett. Możemy uznać, że Gissel jest najbardziej nieszczęśliwą postacią w mojej opowieści. Pytacie czemu? Uznałam, że gdyby wszyscy byli szczęśliwi itp. opowiadanie nie było by realistyczne i nieco wyszło depresyjne. Jest odbiciem mojej przyjaciółki, która mimo przeciwieństw losu jest silna inie lubi pokazywać swoich słabości. Wzięła za cel, że będzie szczęśliwa i nikt jej tego nie popsuje jeśli was to pocieszy Gisssel znajdzie sobie męża i zjednoczy dwa klany. Jest pierwszą postacią, której historia potoczyła się zgodnie z zamysłem. Gissel oznacza po Norwesku „zakładniczka".
4.Gabbler
Jest moją najukochańszą, poboczną postacią. Wiecie jak są tę babunie, które znają cie od 5 minut i już mówią do ciebie„kochaniutka"? To są takie prze kochane babunie, ciotki, które nadają o wszystkim i niczym. Na takich wzorcach powstała Gabbler jest kucharką i właścicielką karczmy na Ulver. Kiedy o niej myślałam wymyśliłam, że będzie daleką ciotką Śledzika, więc możecie ją sobie wyobrazić. Gabbler po Norwesku oznacza„trajkotka" czyli taka gaduła, moim zdaniem bardzo dobrze dobrane imię.
5.Stygg
Znasz taką osobę, która za cel wzięła sobie utrudnianie ci życia?Jeśli nie to ci zazdroszczę. Ten bohater jest po prostu zły,okropny i chamski nic dodać nic ująć. Jedyną osobą do której ma szacunek jest Kommera, ale to ze strachu. Jego imię oznacza po Norwesku „brzydki" inie chodziło mi o wygląd zewnętrzny,tylko o ten wewnętrzny nie wiem czy rozumiecie o co mi chodziło.
6.Lett
Miała być jedną z głównych bohaterek tej powieści, w sumie nw czemu zdarzyło się inaczej. Lett oznacza światełko po Norwesku, czyli była nadzieją, że wszystko się ułoży. Jeśli chodzi o kowalanie była w nim zakochana.
OGÓLNE CIEKAWOSTKI:
Astrid podaje swoje zmyślone imię Trick Hoffddock, daje wskazówki Czkawce: Trick oznacza przekręt/ oszustwo, a Hoffdock jest połączeniem ich nazwisk Hofferson+Haddock. Mówi, że jest zwykłą córką kowala, a tak ją wcześniej nazwał dal żartów Jeździec. Sądzę, że większość z was się tego domyśliła.
Wadera to samica wilka czyli Waderowie to coś w stylu wilczyc xD Ulver oznacz po Norwesku Wilki.
Hafgrim nic nie oznacza ponieważ utworzyłam to imię od imienia Hagrida z Harrego Pottera, tak ubóstwiam wszystkie części.
Kone oznacza po Norwesku żona, co nawiązuje do jej niedawnego wyjścia za mąż.
To tyle jeśli chodzi o ciekawostki mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam xD, jeśli macie jakieś pytania to piszcie. ;) Dzięki tym ciekawostką mogliście mnie trochę lepiej poznać, ale chcecie wiedzieć o mnie więcej śmiało pytajcie ;) Zapraszam do czytania mojej nowej opowieści, którą znajdziecie na moim profilu <3 Mam do was pytanko co wam najbardziej się podobało w "Co tu się dzieje?!!"?
CZYTASZ
Co tu się dzieje?!!
FanfictionCzkawka i Astrid wybierają się na wyspę Ulver na święto Świecących Drzew. Nie wszystko układa się tak jak zaplanowali to główni bohaterowie. Zapraszam do czytania <3