Od czasu gdy Cię poznałem nie mogłem zapomnieć o tobie myśleć.-przerwał Bo podobasz mi się i czy chciałabyś zostać moja dziewczyną?-s spytał ze strachem. Pewnie bal się ze go wysmieje.
Nie wiem co powiedzieć jestem zaskoczona. Czuje dziwne uczucie którego nigdy nie czułam, takie przyjemne.Leo Janie wiem co powiedzieć...-przerwał mi
Spokojnie zrozumiem jak będziesz chciała się tylko przyjaźnić.-powiedział smutnym głosem spuszczajac głowę w dół.
Ale nie Leo nie chodzi mi o to jaaa... po prostu jestem zdziwiona, że no chcesz żebym to ja została twoja dziewczyna.
Podniósł glowe.
Kocham cie jesteś najładniejsza dziewczyna jaka poznałem.
Leo ja ja.-chciałam powiedzieć tak ale to uczucie zżerało mnie od środka. On chyba skapnoł się ze chce się zgodzić wiec się przybliżył i delikatnie pocałował mnie w usta.
Tak.-szepnęłam do niego.
On się uśmiechnął i pocałował jeszcze raz. Spacerowalismy jeszcze po parku ze splecionymi rękami. Rozmawialiśmy mówiłam mu o mojej rodzinie.
W tym samym czasie u Charliego.
Perspektywa Gosi.Emma juz poszła z Leo. Ciekawe co będą robić oby zostali para bo tak słodko razem wyglądają, na przykład ogon daliśmy film.
Ubrałam cała czarna na ramiączkach sukienkę z koronką i do tego koturny tez czarne na wieszk białe bolerko. Włosy lekko zakrecilam, lekko się pomalowałam i jestem gotowa zeszłym na dół. Usiadłam w salonie i czekałam na Charliego.
Przyszedł otworzyłam drzwi przywitałam się z nim przytulasem i poszliśmy w kierunku jego domu. Gdy doszliśmy weszliśmy do domu i zaproponował żebyśmy obejrzeli horror obecność 2. Zgodziłam się. Poszliśmy do kuchni po napoje i coś do zjedzenia. Usiedlismy na kanapie i zaczęliśmy oglądać. Ja w straszniejszych częściach wtulałam się w niego. Po skończonym filmie zaczęliśmy rozmawiać bardzo miło było.
Nagle nasze spojrzenia się skrzyżowały Charlie delikatnie nachylił się i pocałował było to wspaniałe. Oddaliliśmy się od nastała niezręcznie cisza.Kocham cie.-szepnął -Czy chcesz zostać moja dziewczyna?-spytał niepewnie
Jaa...-nie mogłam dokończyć bo do salonu weszła mama Charliego.
Cześć Charlie.-powiedziała- A ta dziewczyna to?
To jest koleżanka Emmy.-powiedział.
Dzień dobry.-powiedziałam.
Dzień dobry.-odpowiedziała- dobrze nie siedzicie za długo, a ja idę spać.
Dobrze.-powiedział.
To na czym skończyliśmy.
Na tym ze chce iść spać.-powiedziałam bo chce się jeszcze zastanowić co mu odpowiedzieć.
No dobrze jest juz późno wiec zostaniesz u mnie na noc.
Dobra.
Poszliśmy do pokoju w którym miałam przenocować.
Dobranoc.-powiedział po czym pocałował mój policzek.
Dobranoc.-odpowiedziałam, czułam jak moje policzki robią się czerwone.
Ogarnęła się i poszłam spać.
Powracamy do Emmy
Leo jest juz późno i zimno chodźmy do mnie do domu bo jest bliżej.
No dobrze.-powiedział i skierował się do domu.
Jesteśmy już w domu weszliśmy do mojego pokoju poszłam do łazienki się ogarnąć. Wyszłam po mnie od razu wszedł Leo. Rozmawialiśmy jeszcze chwile. I około 23 poszliśmy spać.
Co będzie dalej?
Piszczek komentarze i dawajcie ☆★☆★.Do zobaczenia.
CZYTASZ
Czy to ten jedyny
Short StoryMam na imię Emma, 15 lat. Mój ojciec to anglik a matka to polka. Kocham śpiewać i występować robie to od dziecka mam kanał na YouTube gdzie nagrywam covery i własne piosenki. Lecz nie miałam zawsze takiego wspanialego życia. Poznaje osobę która s...