9

16 3 0
                                    

Przepraszam za moją długo nieobecność ale już jestem.
Nie przedłużający zaczynamy.

Perspektywa Emmy

Wstaje jest godzina 11 dość długo spałam. Leniwie wstałam z łóżka i podeszłam do szafy i wyciągnęła taki zestaw.

Poszłam do łazienki zrobiłam poranna rutynę i ubrałam to co wyszukalam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poszłam do łazienki zrobiłam poranna rutynę i ubrałam to co wyszukalam. Delikatnie pomalowalam rzęsy i byłam gotowa. Zeszłym na dół gdzie siedział Will przywitała się z nim. Zrobiłam sobie płatki z mlekiem. Usiadłam przy stole i zaczęłam jeść płatki. Po chwili zeszła Gosia.

Hej Emma, hej Will- powiedziała zadowolona Gosia.

Hej- odpowiedzielismy jednocześnie

Słuchaj Emma i Gosia zjedzcie śniadanie i jedziemy do studia. Potem do centrum gdzie będziesz podpisywać płyty dla fanów.-Powiedział Will wkładając pusty talerz do zmywarki.

No ok.- powiedziałam uśmiechając się.

Gdy skonczyłyśmy jeść śniadanie poszłam ubrać bytu (te ze zdjecia)

         *****

Jesteśmy już w centrum jest 13:30. Matko ile ludzi czeka na autograf. Usiadłam na przygotowanym miejscu i zaczęłam podpisywać.
No i oczywiście nie zabrakło pytań typu ,, czy można zdjecie".

  ******

Jest godzina 16 autografy miały trwać do 15:30 kolejka została zamknie ta rozdalam ty osobom co zostały autografy. A reszta została powiadomiona ze jutro o tej samej godzinie tez tu będę.

*****

  Jestem  z  Leo u niego w pokoju pomagam mu się spakować bo jutro o 21 mamy samolot do Walli.

Wreszcie poznasz moja mamę.-powiedział zadowolony. A po chwili dodała -I moja siostrę.

Nie mogę się doczekać.- uśmiechnęła się do niego.
Gdy skończyliśmy pakować poszliśmy do mnie.

No to co pora pakować ciebie?-spytał a raczej oznajmił Leo.

Gdy i mnie spakowany postanowiliśmy obejrzeć film.

Poszliśmy spać o 2 rano.

Jeszcze raz przepraszam za tak długa nieobecność i postaram się w ferie więcej pisać. Papa :-)

Czy to ten jedyny Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz