하지만 고통 스러운 사랑. EP5

3.3K 193 4
                                    

Love But Painful

EP 5

က်မ ကြန္​ဒိုအနီးနားကMini market​ေလးမွာ အိမ္​အတြက္​လိုအပ္​တာ​ေတြသြား၀ယ္​ၿပီးျပန္​လာခဲ့တယ္​.

Forever We are young(ph ring)

JM: Hello.

V: Nabi sshi???

JM: Taehyung Oppa??? o_O

က်မလန္​႔ကာမ်က္​လံုးျပဴးသြားတယ္​. ဒါ​ေပမယ္​့ က်မကJungkookအိမ္​မွာ​ေန​ေနတာ ဒီ​ေလာက္​ကအဆန္​းမဟုတ္​ဘူးလို႔​ေတြးမိ​ေတာ့ က်မျပံဳးလိုက္​တယ္​.

V: မ​ွတ္​မိသားပဲ​ေနာ္​.

JM: က်မကိုNabiလို႔​ေခၚတာ Taehyung oppa တစ္​​ေယာက္​ထဲ႐ွိတာပါ.

V: ဟုတ္​လား. အင္​း ဟုတ္​တယ္​​ေနာ္​ ဒါက်​ေနာ္​​ေပးခဲ့တဲ့နာမည္​ပဲဟာ.

JM: အင္​း....

က်မတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အသံ​ေတြ ခဏတိတ္​သြားတယ္​. က်မကပဲ စကားျပန္​ဆက္​လိုက္​တယ္​.

JM: တစ္​ခုခု​ေျပာစရာ႐ွိလို႔လားOppa?

V: Arrni ဒီတိုင္​းပဲ. အဆင္​​ေျပရဲ႕လား သိခ်င္​လို႔ပါ.

JM: အဆင္​​ေျပပါတယ္​Oppa. စိတ္​မပူပါနဲ႔.

V: ဟုတ္​လား. အခုဘယ္​မွာလဲ.

အို. Jungkookမ​ေျပာျပထားဘူးလား. ဘာလို႔မ​ေျပာတာလဲ. ဒါဆိုက်မကို လူမသိ​ေအာင္​​ေပး​ေနတာ​ေပါ့. က်မအသံတိတ္​​ေန​မိတယ္​.

V: Nabi sshi. ၾကားရဲ႕လား.

JM: Nae!!!

V: အခုဘယ္​မွာ​ေန​ေနလဲလို႔​ေမးတာပါ.

JM: ahh nae. အခု ဂန္​းနမ္​နားကမိုတယ္​တစ္​ခုမွာ​ေန​ေနတာပါ.

V: ဂန္​းနမ္​လား. အဲဒါဆို ဒီည​ေတြ႔ရ​ေအာင္​. Nabiကို​ေပးစရာ႐ွိလို႔ပါ.

JM: ​ahh nae. က်မထြက္​လာခဲ့ပါ့မယ္​.

Vကသူလာမယ္​့အခ်ိန္​ကို​ေျပာကာဖုန္​းခ်သြားတယ္​. ​ေပးစရာ႐ွိတယ္​ဆိုတာကိုက်မစဥ္​းစား​ေနမိတယ္​. က်မဘာက်န္​ခဲ့ပါလိမ္​့. စဥ္​းစားရင္​းအိမ္​​ေ႐ွ့ကိုျပန္​​ေရာက္​လာတယ္​. က်မ လ်ွိဳ႕၀ွက္​နံပါတ္​ကိုႏွိပ္​​ေနတုန္​းမွာ ​ေဘးအခန္​းကအမ​်ိဳးသမီးဟာ က်မကို ထူးဆန္​းတဲ့မ်က္​လံုးနဲ႔ၾကည္​့ကာ က်မ​ေဘးကျဖတ္​သြားတယ္​. က်မလည္​း ဘာမွမစဥ္​းစား​ေတာ့ဘဲအိမ္​ထဲ၀င္​လာကာ ည​ေနစာအတြက္​ျပင္​ဆင္​​ေနခဲ့တယ္​.

Love But PainfulOnde histórias criam vida. Descubra agora