하지만 고통 스러운 사랑. EP 8

3.1K 176 4
                                    

Love But Painful

EP 8

RM: JanMi sshi. က်​ေနာ္​တို႔နဲ႔Guideလိုက္​လုပ္​မလား.

JM: Nae!!!

RM: ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ guideက​ေတာ့လိုမွာပဲ​ေလ. တျခားသူထက္​စာရင္​ ရင္​းႏွီးၿပီးသားလူဆို​ေတာ့ ဘာမွသိပ္​စိတ္​မပူရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့.

JM: က်မကအဲလိုလုပ္​လို႔ရမယ္​ဆိုရင္​ Thank you very much​ေပါ့Oppa.

Rapmonကတစ္​ခ်က္​ရယ္​လိုက္​တယ္​. Vနဲ႔kookက​ေတာ့မ်က္​ႏွာ​ေတြၿဖီး​ေနတာ တားမရဆီးမရ.

RM: အဲဒါဆို JanMiလုပ္​​ေပးမယ္​လို႔ပဲသိထားလိုက္​ၿပီ​ေနာ္​. က်​ေနာ္​ တျခားစီစဥ္​စရာ႐ွိတာ​ေတြစီစဥ္​လိုက္​​ေတာ့မယ္​. ​ေစာ​ေစာက​ေျပာတဲ့ ႏွစ္​ခုမွာ ဘယ္​​ေနရာကပိုၿပီးလူ႐ွင္​းလဲဗ်.

JM: ​ေငြ​ေဆာင္​ကပို႐ွင္​းပါတယ္​Oppa

RM: OK. အဲဒါဆိုငြီဆုန္​ပဲသြားဖို႔စီစဥ္​လိုက္​​ေတာ့မယ္​. က်​ေနာ္​ဖုန္​းထပ္​ဆက္​မယ္​​ေနာ္​.

JM: ဟုတ္​ Oppa goodnightပါ.

All: Good Night JanMi sshi.

            #####

က်မ​ေလဆိပ္​ကို​ေရာက္​​ေတာ့ manager nimက ​ေလယာဥ္​လက္​မွတ္​လာ​ေပးၿပီးလိုအပ္​တာ​ေတြကို​ေျပာျပတယ္​. အဓိကက​ေတာ့ သူတို႔တိတ္​တဆိတ္​လာရတာမို႔လူမသိ​ေစခ်င္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေပါ့. ရန္​ကုန္​​ေရာက္​တာနဲ႔ တစ္​ခါထဲ​ေငြ​ေဆာင္​ကိုသြားဖို႔ကားငွား​ၿပီးၿပီျဖစ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း. ဘယ္​သူ႔ကိုမွမသိ​ေစခ်င္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေျပာတယ္​. ဒါ​ေတြကမ​ေန႔ညထဲက Rapmon oppa​ေျပာျပထားလို႔က်မ သိၿပီးသားျဖစ္​​ေပမယ္​့ အလိုက္​အထိုက္​ပဲနား​ေထာင္​​ေနလိုက္​တယ္​. ​ေလဆိပ္​မွာလုပ္​စရာ႐ွိတာ​ေတြလုပ္​ၿပီး ​ေလယာဥ္​​ေပၚ​ေရာက္​​ေတာ့ က်မ​ေဘးမွာ ထင္​ထားတဲ့အတိုင္​း သူ.

JK: ဒီ​ေနရာမွာထိုင္​ရဖို႔ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ႀကိဳးစားခဲ့ရလဲသိလား.

သူက​ေလသံတိုးတိုးနဲ႔ကပ္​​ေျပာ​၏. က်မသူ႔ကိုျပံဳးျပလိုက္​ၿပီး သူ႔လက္​​ေမာင္​းကိုခပ္​ဖြဖြဆြဲဆိတ္​လိုက္​​ေတာ့ သူကက်မ​​ေခါင္​းကိုတစ္​ခ်က္​ဖြလိုက္​တယ္​.

Love But PainfulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang