하지만 고통 스러운 사랑. EP 6

3.2K 201 7
                                    

Love But Painful

EP 6

JK: အဲဒါဘယ္​သူလဲ ကိုယ္​့ကို​ေျပာျပပါလား......

(Sarange dan arpho go aphon go yah ilbyeolde dan apho go htaw aphon got ga htae) (JK´s ph ring)

က်မ​ေရာသူ​ေရာဖုန္​း​ေလးကိုလွမ္​း ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​. သူကဖုန္​း​ေလးကိုလွမ္​းယူကာ ျပန္​​ေျဖ၏.
ဘယ္​လို​ေတာင္​သာသနာဖ်က္​တဲ့ဖုန္​းလဲ.

JK: Nae hyung???

............................

JK: Ahh khudae???

............................

JK: ​ေကာင္​းတာ​ေပါ့. ​ေပးမွ​ေပးပါ့မလားလို႔ ​ေမ်ွာ္​​ေနရတာ. ​ေတာ္​​ေသးတယ္​. အဲဒါဆိုဖုန္​းခ်လိုက္​ၿပီ​ေနာ္​.

သူဖုန္​းခ်လိုက္​​ေတာ့ က်မသူ႔ကို ဘယ္​သူလဲ ဘာကိစၥလဲဆိုတဲ့စပ္​စုတဲ့​မ်က္​လံုးနဲ႔ၾကည္​့လိုက္​တယ္​. သူကလည္​းသ​ေဘာ​ေပါက္​တယ္​ထင္​ပါရဲ႕. အ​ေၾကာင္​း စံုကို​ေမးစရာမလိုဘဲ႐ွင္​းျပ​ေလတယ္​.

JK: V hyung​ေလ. သူ႔​ေမြး​ေန႔အတြက္​ အားလပ္​ရက္​၃ရက္​ရတယ္​တဲ့. အဲဒါ ကိုယ္​တို႔ ကမ္​း​ေျခတစ္​ခုခုကို tripရမယ္​ထင္​တယ္​.

JM: ahh. ဟိုတစ္​​ေန႔က Tae hyung oppa​ေျပာသြားတယ္​ အဲဒါကို.

JK: ဟုတ္​လား. အဲဒါအခုမွ PD nimက confirm လုပ္​တာ​ေလ. အားလပ္​ရက္​​ေပးတယ္​ဆို​ေပမယ္​့ ကမ္​း​ေျခမွာ႐ိုက္​မယ္​့ Variety Show အစီအစဥ္​တစ္​ခုခုပါ​ေလာက္​တယ္​.

JM: အဲဒါဆိုအျပည္​့အ၀မ​ေပ်ာ္​ရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့​ေနာ္​.

JK: အင္​း...

သူက​ေခါင္​း​ေလးညိတ္​ျပတယ္​.

JM: Jungkook sshi. တစ္​ခုခု​ေသာက္​​ေလ. က်မသြားယူ​ေပးမယ္​.

သူ႔ဆီကအ​ေျဖကိုမ​ေစာင္​့ဘဲက်မ မီးဖို​ခန္​းဘက္​ကိုထြက္​လာကာ ​ေရခဲ​ေသတၱာထဲက လိ​ေမၼာ္​ရည္​ႏွစ္​ဘူးကိုယူၿပီးျပန္​ထြက္​လာခဲ့တယ္​. က်မသူ႔ကိုလိ​ေမၼာ္​ရည္​ဘူး​ေလးကိုအဖံုးဖြင့္ၿပီး လွမ္​း​ေပးလိုက္​တယ္​.

JK: Gomawoyo. ☺

က်မသူ႔​ေဘးနားကၾကမ္​းျပင္​​ေပၚမွာပဲျပန္​ထိုင္​ခ်လိုက္​တယ္​. သူကလိ​ေမၼာ္​ရည္​ကို တစ္​ငံု​ေမာ့​ေသာက္​လိုက္​ၿပီး ဘူး​ေလးကတံဆိပ္​ကိုျပန္​ၾကည္​့လိုက္​တယ္​.

Love But PainfulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora