하지만 고통 스러운 사랑. EP 9

2.7K 174 7
                                    

Love But Painful

EP 9

က်မအဲဒီ​ေန႔ညက Oppaကို Jungkookနဲ႔ပတ္​သက္​​ေနတာကိုဖြင္​့​ေျပာျပခဲ့သင္​့တယ္​. က်မ​ေျပာလိုက္​ရင္​သူစိတ္​ဆိုးသြားမလား ဆိုတဲ့အသိစိတ္​နဲ႔ က်မစဥ္​းစား​ေပးပါ့မယ္​လို႔သာ Oppaကို​ေျပာခဲ့တယ္​. ႏူးညံ့စြာနမ္​းခဲ့တဲ့ Oppaရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကိုႏွ​ေျမာမိတယ္​. ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​. က်မဘယ္​လိုမွမတတ္​ႏိုင္​လို႔ပါ.

             #####

ရက္​စက္​လိုက္​တာ JanMi. ကိုယ္​့ယံုၾကည္​မႈ​ေတြကိုအလြဲသံုးစားလုပ္​လိုက္​ၿပီ. ကိုယ္​မင္​းအ​ေပၚထားတဲ့အခ်စ္​​ေတြကိုမင္​း႐ိုက္​ခ်ိဳးလိုက္​ၿပီ. မင္​း​က​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​​ေပးခဲ့​ေပမယ္​့ ကိုယ္​့အတြက္​မင္​းရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြဘယ္​​ေလာက္​တန္​ဖိုး႐ွိလဲဆိုတာ မင္​းမသိခဲ့ဘူး. မင္​းငါ့ကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုတာဘယ္​လိုမ်ိဳးလဲ. တျခားသူရဲ႕ရင္​ခြင္​ထဲမွာၿငိမ္​​ေနရ​ေလာက္​​ေအာင္​ မင္​းကအ​ေပါစားမိန္​းမတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနခဲ့တာလား. ငါ့ႏွလံုးသားကိုနာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့တဲ့အတြက္​ မင္​း​ေနာင္​တရ​ေစရမယ္​ JanMi. မင္​းကငါ့အခ်စ္​နဲ႔မတန္​ဘူး. . . . . . . . .

                 #####

JM: Jungkook sshi. . .

က်မတံခါးကိုတဒံုးဒံုးထုကာ​ေအာ္​​ေန​ေပမယ္​့ သူလာမဖြင္​့ခဲ့ဘူး. ၅မိနစ္​​ေလာက္​​ေနမွ အိပ္​မႈံစံုမႊားနဲ႔ လာဖြင္​့​ေပးၿပီး ကုတင္​​ေပၚမွာျပန္​လွဲခ်ကာျပန္​အိပ္​သြားတယ္​. က်မအခန္​းထဲကိုမ်က္​လံုး​ေ၀့ၾကည္​့လိုက္​ကာ တံခါးကိုျပန္​ပိတ္​လိုက္​တယ္​. ျပန္​႔က်ဲ​ေနတဲ့ဘီယာဘူးခြံ​ေတြနဲ႔ အာလူး​ေၾကာ္​ထုပ္​​ေတြ​ေတြ႔ရတယ္​. မ​ေန႔ညကသူ​ေသာက္​ထားတာလား. က်မသူအရက္​​ေသာက္​တတ္​တယ္​လို႔ လံုး၀သိမထားဘူး​ေလ. က်မအလ်င္​အျမန္​ပဲ​ေကာက္​သိမ္​းကာအမိႈက္​ပံုးထဲထည္​့ၿပီး သူ႔အိပ္​​ေနတဲ့နားကိုသြားကာ သူ႔လက္​​ေမာင္​းကိုလႈပ္​ရင္​းႏိႈးလိုက္​တယ္​.

JM: Jungkook sshi. ထ​ေတာ့​ေလ ၁၁နာရီထိုးရင္​ျပန္​ရ​ေတာ့မွာ. အခုမနက္​စာစားရမယ္​.

သူကလံုး၀မလႈပ္​​.

JM: Jungkook sshi. . . . . အဲဒါဆို က်မတျခားလူ​ေတြကိုသြားႏိႈးလိုက္​မယ္​​ေနာ္​. ခဏအိပ္​ၿပီးထြက္​လာခဲ့​ေတာ့​ေနာ္​

Love But PainfulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang