하지만 고통 스러운 사랑 EP 3

3.5K 216 3
                                    

Love But Painful

EP 3

V: ဆရာ၀န္​က ​ေနာက္​၁နာရီ​ေလာက္​မွ​ေရာက္​မယ္​တဲ့.

Vက ကပ်ာကယာအခန္​းထဲကို၀င္​လာ ကာ ဖုန္​း​ေလးကိုနီးစပ္​ရာစားပြဲ​ေပၚမွာ တင္​လိုက္​တယ္​. ထို႔​ေနာက္​ ကုတ္​အက်ီကိုခြၽတ္​ၿပီး ခ်ိတ္​မွာခ်ိတ္​၏. ထို႔ ​ေနာက္​ Jungkookအိပ္​ရာေပၚမွာတင္​ထားတဲ့ JanMiကိုၾကည္​့လိုက္​ကာ သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​မိတယ္​. သူကပ်ာ ​ေနသ​ေလာက္​ အကုန္​လံုးကေၾကာင္​ ​ေတာင္​​ေတာင္​နဲ႔ RMရဲ႕အိပ္​ရာ​ေပၚမွာ စုကာ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​​ေနၾကၿပီး အသံ ​ေတြလည္​းတိတ္​​ေနၾကတယ္​.

M: ဆရာ၀န္​လာရင္​ မင္​းတို႔တစ္​​ေနရာ မွာသြား​ေနၾက​ေနာ္​. ​ေတြ႕သြားရင္​မဟုတ္​တဲ့သတင္​း​ေတြထြက္​သြားလိမ္​့ မယ္​.

RM: အင္းပါ က်​ေနာ္​တို႔နားလည္​ပါ တယ္​.

သူတို႔အားလံုးၿငိမ္​သြားၾကျပန္​တယ္​. Sugaတစ္​​ေယာက္​ဆံပင္​စုတ္​ဖြားနဲ႔ႏိုး လာကာ အကုန္​လံုးစုၿပီးထိုင္​​ေနတဲ့သူ တို႔ကိုၾကည္​့ၿပီး​ေၾကာင္​သြား၏. ထို႔​ေနာက္​ Jungkookရဲ႕ကုတင္​နားမွာ တစ္​​ေယာက္​ထဲထိုင္​​ေနတဲ့Vကို လွမ္​း ၾကည္​့လိုက္​တယ္​.

S: Ahhh kapjakiyah. ဘာႀကီးလဲ.
အမ္​ JanMiပဲ. Hyungတို႔ ဘာျဖစ္​လာ ၾကတာလဲ. ​ေသသြားၿပီလား.?????.

တစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတဲ့ Suga ကိုၾကည္​့ကာအကုန္​လံုးသက္​ျပင္​းအ ​ေတာင္​့လိုက္​ခ်မိလိုက္​ၾကတယ္​. မလန္​႔ တတ္​တဲ့Suga​ေတာင္​ လန္​႔သြားရ​ ​ေလာက္​​ေအာင္​ JanMiတစ္​​ေယာက္​ ​ေသြးအလိမ္​းလိမ္​းျဖစ္​​ေနခဲ့တယ္​.

RMကအ​ေၾကာင္​းစံု႐ွင္​းျပလိုက္​​ေတာ့ Sugaလည္​း နီးစပ္​ရာကုတင္​မွာတစ္​ ​ေယာက္​ထဲ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​ၿပီးၿငိမ္​သြား ၏.

J: ကဲကဲ အားလံုးပဲ. ငါ​ေျပာတာနား ​ေထာင္​. ဒီ​ေလာက္​အရမ္​းႀကီးစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနလို႔သူ႔ကိုဘာမွမလုပ္​ ​ေပးႏိုင္​ဘူး.ငါတို႔မနက္​ျဖန္​Fansign႐ွိ တယ္​. ဒီလိုျဖစ္​​ေနလို႔မရဘူး. ဆရာ၀န္​လာၿပီးတာနဲ႔ ငါတို႔အားလံုးအိပ္​ရမယ္​. ဟုတ္​ၿပီလား.

Love But PainfulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang