하지만 고통 스러운 사랑. EP 7

3.2K 195 16
                                    

Love But Painful

EP 7

က်မဘ၀မွာ အိပ္​မက္​မက္​​ေနသလားလို႔ထင္​ရတဲ့ကိစၥ​ေတြျဖစ္​ပ်က္​ခဲ့တဲ့အထဲမွာ သူနဲ႔ခ်စ္​သူျဖစ္​ခဲ့ရတာကမႏိုးထခ်င္​ဆံုးအိပ္​မက္​ျဖစ္​ခဲ့တယ္​.

က်မတို႔ညတိုင္​းဖုန္​းခိုး​ေျပာၾကတယ္​. က်မသူနဲ႔ခ်စ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြကို​ေျပာ​ေနရတာဟာ လက္​​ေတြ႔ဘ၀မွာျဖစ္​လာမယ္​လို႔မထင္​ထားခဲ့လို႔ တကယ္​တမ္​း​ေျပာျဖစ္​​ေတာ့ စိတ္​ကူးထဲကလို ​ေခ်ာ​ေခ်ာ​ေမြ႔​ေမြ႔ျဖစ္​​မ​ေနခဲ့ဘူး. သူက က်မဗ႐ုတ္​သုတ္​ခစကား​ေတြ​ေျပာတိုင္​း က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုတခိခိရယ္​တယ္​. တစ္​ခါတစ္​​ေလ သူ႔ဆီက လက္​ထပ္​ၾကမယ္​ဆိုတဲ့စကား​ေလးၾကားရရင္​ က်မဘာကိုမ်က္​ႏွာပူမွန္​းမသိ အရာရာကို႐ွက္​​ေသြးျဖာကာ စကား​ေတြဆြံ႔အရတယ္​. သူသ၀န္​တို​ေနတဲ့အခါ အသံ​ေလးကသိပ္​ကိုခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းလြန္​းလို႔ က်မကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုယ္​ကုတ္​ဖဲ့မိတဲ့အထိအသည္​း​ေတြယားရတယ္​. သူ႔ကိုသိပ္​ခ်စ္​တဲ့က်မ သူဘာ​ေတြလုပ္​လုပ္​နားလည္​ခြင္​့လႊတ္​​ေနမိတယ္​. က်မသူ႔ကိုအရမ္​းခ်စ္​ပါတယ္​. က်မအသက္​ကိုစြန္​႔လႊတ္​ၿပီး သူ႔ကိုကာကြယ္​​ေပးရ​ေလာက္​တဲ့အထိ သူ႔အတြက္​​ေပးဆပ္​ခ်င္​မိတယ္​. က်မကအဲလိုစကား​ေတြ​ေျပာတိုင္​း သူကစိတ္​ဆိုးတတ္​တာ​ေၾကာင္​့ သိပ္​မ​ေျပာျဖစ္​ခဲ့ဘူး​ေလ.

က်မတို႔ႏွစ္​​ေယာက္ရဲ႕အခ်စ္​​ေရးဟာ သိုသိုသိပ္​သိပ္​နဲ႔ပဲ ​ေအးခ်မ္​း​ေနခဲ့တယ္​​ေလ. Fan​ေတြ​ေသာင္​းက်န္​းလို႔ က်မတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ကြဲကြာရမွာကို က်မသိပ္​​ေၾကာက္​တယ္​. အဲဒါ​ေၾကာင္​့ဘယ္​သူမွမသိရ​ေအာင္​ တိုးတိုးတိတ္​တိတ္​ပဲခိုးၿပီးခ်စ္​​ေနရတယ္​. က်မသူ႔လက္​ကိုတြဲၿပီးလူပံုအလယ္​မွာ​ေလ်ွာက္​သြားခ်င္​တယ္​. သူ႔လက္​ကိုက်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ဆုပ္​ကိုင္​ၿပီး ​ေနရာအစံုကို​ေလ်ွာက္​လည္​ခ်င္​တယ္​. ညဘက္​တိုင္​းမီး​ေရာင္​စံုလင္​း​ေနတဲ့ဟန္​ျမစ္​ကမ္​း​ေဘးမွာ သူ႔ပုခံုးကိုမွီၿပီး သူနဲ႔အတူတူအခ်ိန္​​ေတြကုန္​ဆံုးခ်င္​တယ္​. ဒါ​ေပမယ္​့ Idolတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ခ်စ္​သူျဖစ္​​ေနရတဲ့က်မဟာ သူ႔စိတ္​နဲ႔ပဲအရာရာကိုသည္​းခံၿပီး​ေနတတ္​​ေနခဲ့တယ္​.

Love But PainfulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora