하지만 고통 스러운 사랑. EP 14

2.8K 172 10
                                    

အ​ေဆြးသီခ်င္​း​ေလး​ေတြနား​ေထာင္​ၿပီးဖတ္​ရင္​ပိုဖတ္​လို႔​ေကာင္​းပါတယ္​​ေနာ္​. အာသာနား​ေထာင္​တဲ့သီခ်င္​း​ေတြက
BTS Jungkook If you
Ailee Goodbye my love
IU You are always like that

Love but Painful

EP 14

သူမသူ႔ဆီမလာ​ေတာ့တာ ၁လ​ေက်ာ္​ခဲ့ၿပီ.... ထြက္​သြားဆိုတာနဲ႔ပဲ တကယ္​ပဲ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားရလား.... သူ႔ကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုတာ မဟုတ္​ဘူးထင္​ပါတယ္​...

သူမမ႐ွိ​ေတာ့​ေမ​ေမလာ​ေန​ေပးတာ​ေၾကာင္​့ အဆင္​​ေျပ​ေန​ေပမယ္​့ စိတ္​ထဲမွာတစ္​ခုခုလိုအပ္​​ေနသလိုခံစား​ေနရသည္​.... စိတ္​ထဲမွာလည္​းအရမ္​းထူးဆန္​း​ေနၿပီး ရင္​ထဲမွာအရမ္​း၀မ္​းနည္​း​ေနသည္​.....

သူခ်ိဳင္​း​ေထာက္​မပါဘဲလမ္​း​ေလွ်ာက္​ႏိုင္​​ေနၿပီျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ ​အိမ္​ထဲမွာပတ္​​ေလွ်ာက္​​ေနရင္​းက နာရီကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ည၁၁နာရီ​ေက်ာ္​​ေနၿပီ... ​ေမ​ေမ့အခန္​းကိုသြားကာ အသာ​ေလးတံခါးဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေမ​ေမကအိပ္​​ေပ်ာ္​၍​ေဟာက္​​ေတာင္​​ေဟာက္​​ေနၿပီ.... သူကုတ္​အက်ီအ႐ွည္​ကို ခပ္​သြက္​သြက္​၀တ္​ကာ maskတပ္​လိုက္​ၿပီး အျပင္​ထြက္​လာခဲ့သည္​..... ဒီအခ်ိန္​ဆို သူ႔စိတ္​ထဲမွာတာ၀န္​၀တၱရားတစ္​ခုခု႐ွိ​ေနသလိုခံစားရၿပီး သူမသိတဲ့​ေကာ္​ဖီဆိုင္​​ေလးကိုပဲစိတ္​က​ေရာက္​​ေနမိသည္​.... သူ​ေျခဦးတည္​့ရာ​ေလွ်ာက္​လာရင္​း တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​က​ေ႐ွ့မွ​ေခၚ​ေဆာင္​သြားသလိုခံစားရၿပီး မထင္​မွတ္​ဘဲလမ္​းခ်ိဳး​ေကြ႔​ေလးက ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​​ေလးကိုအမွတ္​မထင္​ျမင္​လိုက္​တဲ့အခ်ိန္​.... သူတစ္​ကိုယ္​လံုး​ေအးစက္​​ေတာင္​့တင္​းသြား၏.

JK: ဒါ .... ဒါ ....ငါဒီကိုဘယ္​လို​ေရာက္​​ေနတာလဲ...

မပိတ္​​ေသးတဲ့ဆိုင္​​ေလးဆီကိုျဖည္​းညႇင္​းစြာ​ေလွ်ာက္​သြား​ေနမိသည္​....
ဒီဆိုင္​ကိုတစ္​ခါမွမ​ေရာက္​ဖူး​ေပမယ္​့ လာ​ေနက်ဆိုင္​တစ္​ဆိုင္​လိုအရာအားလံုးကရင္​းႏွီး​ေနတယ္​.... သူဆိုင္​ထဲကို၀င္​လိုက္​​ေတာ့ ​ဆံပင္​အတိုနဲ႔​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ​ေကာင္​တာမွာမတ္​တပ္​ရပ္​​ေနတာ​ေတြ႔လိုက္​ရ၏.

Love But PainfulOnde histórias criam vida. Descubra agora