하지만 고통 스러운 사랑. EP 13

2.7K 169 12
                                    

Love But Painful

EP 13

သူ​ေဆးရံုကဆင္​းတဲ့​ေန႔မွာ fan​ေတြ​ေၾကာင္​့ ​ေဆးရံုတစ္​ခုလံုး၀႐ုန္​းသုန္​းကားျဖစ္​ကုန္​တယ္​. ၀ွီးခ်ဲနဲ႔လက္​မွာ​ေက်ာက္​ပတ္​တီးနဲ႔သူ႔ကို မၾကည္​့ႏိုင္​ၾကဘူးထင္​ပါရဲ႕... သူမနာတဲ့လက္​တစ္​ဖက္​နဲ႔အကုန္​လံုးကို တာ့တာျပကာ ကား​ေပၚ​ေရာက္​​ေတာ့ Maskကိုဆြဲခြၽတ္​လိုက္​တယ္​. ​ေစာ​ေစာကျဖစ္​ခဲ့တဲ့ကိစၥကိုစဥ္​းစားၿပီး ​ေအာင္​့​တက္​လာတဲ့ရင္​ဘတ္​ကိုဖိကာ သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​မႈတ္​ထုတ္​လိုက္​တယ္​. ဒီ​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ပတ္​သက္​သမွ် သူ႔မွတ္​ဥာဏ္​ထဲမွာလံုး၀မ႐ွိ​ေပမယ္​့ အကုန္​လံုးက တစ္​ညီတစ္​ၫြတ္​ထဲ သူ႔​ခ်စ္​သူမိန္​းက​ေလးပါလို႔၀ိုင္​း​ေျပာ​ေနၾကတာ သိပ္​အံ့ၾသစရာ​ေကာင္​းတာပဲ. ၀ိဥာဥ္​​ေတြဘာ​ေတြ​ေျပာင္​းသြား​ေသးတာလားလို႔​ေတြးရင္​း ၾကက္​သီး​ေတြ​ေတာင္​ထလာမိ၏. ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ ထူးဆန္​း​ေနတာက​ေတာ့​ေသခ်ာတယ္​. သူမမ်က္​ႏွာကို​ေတြ႔လိုက္​တိုင္​းရင္​ဘတ္​က​ေအာင္​့​ေအာင္​့လာတတ္​တာ သူသတိထားမိ​ေနတယ္​. သူမကိုလံုး၀မျမင္​ဖူး​ေပမယ္​့ အရမ္​းရင္​းႏွီး​ေနသလိုခံစားရတယ္​. သူ႐ူး​ေနတာမဟုတ္​ဘူးလား.

တရိပ္​ရိပ္​​ေျပးလႊား​ေနတဲ့ လမ္​းမတစ္​​ေလွ်ာက္​ကသစ္​ပင္​​ေတြကို​ေငးၾကည္​့ရင္​း သူမနက္​ကအ​ေၾကာင္​းကိုျပန္​စဥ္​းစား​ေနမိတယ္​...

Flashback >>>>>>>>

သူ​ေဆးရံုအက်ီလဲဖို႔အတြက္​ ​ေနာက္​မွာပစၥည္​း​ေတြသိမ္​းဆည္​း​ေနတဲ့ JanMiဆိုတဲ့သူမကိုအလိုမက်စြာလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​. ဘယ္​လို​ေကာင္​မ​ေလးလဲမသိဘူး. အလိုက္​တသိနဲ႔​ေ႐ွာင္​​ေပးရမွာမဟုတ္​ဘူးလား. သူ​ေဆးရံုတက္​​ေနတဲ့၂ပတ္​လံုး တစ္​ရက္​မွမပ်က္​​ေအာင္​ သူ႔​ေ၀ယ်ာ၀စၥ​ေတြကိုလုပ္​​ေနခဲ့တယ္​. ဘာစကားမွလည္​းမ​ေျပာ သူ႔ကိုလည္​းမၾကည္​့. Hyungတို႔လာမွသာသူမအသံကိုၾကားရ​ေတာ့တယ္​. တစ္​ညက သူအိပ္​​ေနတုန္​း သူ႔လက္​ကိုသူမဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ လန္​႔ႏိုးသြား​ေပမယ္​့ သူမဘာလုပ္​မလဲသိခ်င္​တာ​ေၾကာင္​့ ၿငိမ္​​ေနလိုက္​တယ္​. သူ႔လက္​​ေပၚမွာအခ်ိန္​အ​ေတာ္​ၾကာ​ေအာင္​႐ိႈက္​ငို​ေနခဲ့ၿပီးမွ မတ္​တပ္​ထရပ္​ကာ သူ႔နဖူးကိုဖြဖြ​ေလးနမ္​းလိုက္​​ေတာ့ သူ႐ွက္​လည္​း႐ွက္​ ရင္​​ေတြလည္​းတုန္​သြားၿပီး ရင္​ထဲမွာလည္​း၀မ္​းနည္​းလာသလိုတစ္​မ်ိဳးႀကီးခံစားလိုက္​ရတာ​ေၾကာင္​့ သူ သူမကို​ေက်ာ​​ေပးလိုက္​ၿပီး သက္​ျပင္​းခိုးခ်လိုက္​တယ္​. သူမက​ေတာ့လုပ္​​ေနက်အတိုင္​း သူ႔ကို​ေစာင္​လံုလံုျခံဳ​ေပးကာ ​ေရ​ေႏြးခြက္​က​ေလးကိုယူလ်က္​ အျပင္​ကိုထြက္​သြား​ေတာ့တယ္​. သူမကိုစိတ္​႐ႈပ္​​ေပမယ္​့ ​ေဘးနားမွာသူမ႐ွိ​ေနတာ သူ႔အတြက္​အားတက္​​ေစသလိုခံစားရတယ္​.

Love But PainfulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang