하지만 고통 스러운 사랑. EP 16(Final)

8.2K 280 35
                                    

16+ romanceမ်ားပါပါသည္​.
Don't bash me and sorry for that.
Songs: Crush- beautiful
BTS- butterfly

Love But Painful

EP 16 (Final)

JK: ကိုယ္​တို႔လက္​ထပ္​ၾက​ရ​ေအာင္​​ေနာ္​...

ဆြံ႕အမႈနဲ႔အတူဘာစကားမွထြက္​က်မလာခဲ့... သူက​ေဘာင္​းဘီအိတ္​ထဲကလက္​စြပ္​​ေလးကိုထုတ္​ကာ က်မရဲ႕လက္​သူႂကြယ္​​ေလးမွာစြပ္​​ေပးရင္​း ​ေနာက္​လက္​စြပ္​​ေလးတစ္​ကြင္​းကိုက်မလက္​က​ေလးထဲထည္​့​ေပး​ေတာ့ က်မတုန္​ယင္​​ေနတဲ့လက္​က​ေလးနဲ႔ သူ႔လက္​က​ေလးမွာစြပ္​လိုက္​ရင္​း ​ေၾကာင္​ကာၾကည္​့​ေနမိသည္​.

​ေမွ်ာ္​လင္​့​ေတာင္​့တခဲ့တဲ့လက္​ထပ္​ပြဲ​ေလးထက္​ျပည္​့စံုတဲ့လက္​ထပ္​ပြဲ​ေလး... သူဖန္​တီး​ေပးခဲ့တယ္​... သူ႔မ်က္​ႏွာကအျပံဳး​ေတြကို က်မဒီတစ္​သက္​​ေမ့မရ​ေတာ့ဘူးထင္​ပါတယ္​ကြယ္​...

JK: အရင္​ကမ​ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္​​ေတြအစား ​ေနာက္​အနာဂတ္​မွာ အရမ္​းခ်စ္​ၿပီး ဆင္​းရဲသည္​ျဖစ္​ေစ ခ်မ္​းသာသည္​ျဖစ္​​ေစ က်န္​းမာသည္​ျဖစ္​​ေစ မက်န္​းမာသည္​ျဖစ္​​ေစ အရာအားလံုးကိုခြင္​့လႊတ္​သည္​းခံၿပီး တစ္​သက္​လံုး​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးပါ့မယ္​လို႔ကတိ​ေပးပါတယ္​....

JM: အရင္​ကမ​ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္​​ေတြအစား ​ေနာက္​အနာဂတ္​မွာ အရမ္​းခ်စ္​ၿပီး ဆင္​းရဲသည္​ျဖစ္​ေစ ခ်မ္​းသာသည္​ျဖစ္​​ေစ က်န္​းမာသည္​ျဖစ္​​ေစ မက်န္​းမာသည္​ျဖစ္​​ေစ ​သစၥာ႐ွိၿပီး အိမ္​႐ွင္​မ​ေကာင္​းတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေစရမယ္​လို႔ကတိ​ေပးပါတယ္​...

သူ႔အျပံဳး​ေတြ သိပ္​ကို​ေတာက္​ပ​ေနလိုက္​တာ... ခပ္​ဖြဖြနမ္​းတဲ့ႏွဖူး​ေပၚကအနမ္​း​ေလးဟာ ရင္​ခုန္​သံ​ေတြကိုႏွစ္​ဆပိုျမန္​လာ​ေအာင္​​ေဆာင္​က်ဥ္​း​ေပး​ေနသလို....

JK: ခ်စ္​တယ္​ JanMi aah...

JM: ခ်စ္​တယ္​ ​ေမာင္​... အရမ္​းခ်စ္​တယ္​...

​ေမာင္​့ရင္​ခြင္​ထဲမွာအားကိုးတႀကီးခို၀င္​မိတဲ့အခ်ိန္​ ​ေမာင္​​ေပြ႔ဖက္​လာတဲ့တင္​းတင္​းက်ပ္​က်ပ္​လက္​က​ေလး​ေတြဟာ ဘယ္​​ေတာ့မွမထားခဲ့ပါဘူးလို႔ကတိ​ေပး​ေနသ​ေယာင္​...

Love But PainfulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora