List of cast

330 24 0
                                    

Park Chanyeol- Seorang penyanyi dan rapper yang terkenal di Korea. Chanyeol berusia 25 tahun. Dia seorang yang berperwatakan ceria, happy go lucky, dan comel. Namun sejak kebelakangan ini perangainya berubah menjadi dingin dan garang.

Kim so hyun- Seorang pelajar sekolah biasa yang mengalami masalah kewangan dalam hidupnya. So Hyun merupakan seorang gadis yang ceria dan komited dalam melakukan sesuatu perkara. So hyun berusia 17 tahun dan merupakan anak sulung di dalam keluarganya. dia terpaksa menanggung ibu serta adik adiknya yang masih bersekolah dengan bekerja di sebuah kedai makan. Keluarga so hyun menjadi miskin selepas kematian ayahnya di dalam kemalangan.

Park Young Mi- Ibu kepada Chanyeol. Dia seorang yang bersikap tegas dalam membuat keputusan tetapi sebenarnya dia merupakan seorang wanita yang baik hati.

Kim Hye Mi- Ibu kepada So hyun yang bekerja keras untuk menyara keluarganya setelah kematian suaminya. Namun, dia tidak mampu untuk bekerja kuat kerana faktor usia dan kesihatannya yang kurang mengizinkan. Dia mengharapkan So hyun yang akan memikul tanggungjawab untuk menyara keluarga mereka yang serba kekurangan.

Shin Se Kyung - Gadis cantik yang berperwatakan agak gedik dan angkuh. Se Kyung berusia 23 tahun. Dia merupakan anak kepada CEO syarikat Shin's Holding iaitu syarikat yang sangat terkenal dan termegah di Korea. Dia sudah lama menaruh hati pada Chanyeol. Se Kyung dan Chanyeol telah mula berkawan sejak dari bangku sekolah lagi. Dia pernah meluahkan perasaannya kepada chanyeol akan tetapi Chanyeol seolah-olah tidak menghiraukannya.

Yoona-adik kepada So Hyun. Dia merupakan salah seorang daripada peminat fanatik Chanyeol.

Hired GirlfriendWhere stories live. Discover now