Tanıtım

66 3 2
                                    

William Thonks  11 yaşındadır ve sihirbaz olduğunu bilmemektedir. Annesi iksir yapmayı çok seven bir büyücüydü birgün yaptığı çalışmaların birinde bir sorun çıktı ve annesini kaybetti. babasının ölümü ise bir felaket. Bir kara Büyücü tarafından öldürüldü. çünkü babasının eskiden o kara büyücüye bir borcu vardı .    Borcunu ödeyeceğini söylediği halde büyücü William'ı istedi . Babası bunun mümkün olamayacağını , oğlunu kimseye vermeyeceğini söyleyince büyücü onu acımadan öldürdü. Fakat çocuğu almayı başaramadı .Çünkü çocuğun babası eskiden en iyi arkadaşlarından biri olan Jack'i  oğlunun vaftiz babası yapmıştı. William'ın vaftiz babası da hayliyle bir büyücüydü .William 1 yaşından ihtibaren vaftiz babasıyla yaşadı. Ve vaftiz babası ona kendisinin büyücü olduğunu, 11 yaşına gelince  Chaizo Cadılık ve Büyücülük Okulu'na gideceğini söylemedi.Çünkü Zaman'ı gelince  zaten öğrenecekti.(ayrıca Aslan burcudur).

Lupin Frank 11 yaşındadır . Fakat o büyücü olduğunu biliyordur. Çünkü evlerinde anne ve babası sürekli sihir yapıyordur. Evleri küçüktür ve 2 tane ablası vardır.Annesi ev hanımı babasıda sihir bakanlığında çalışıyordur.Yeri geldiği  zaman çok ağırbaşlı ve zeki, yeri geldiği zaman ise deli dolu ve saf bir kişiliği vardır. Akrep burcudur.

Marry Neons 11 yaşındadır. Annesi bir kofti , Babası bir büyücüdür. Babası Sihir Bakanlığında savcıdır.Çok akıllı ve zeki bir kızdır ama bazen komik olup kitap okumaktan sıkılabiliyor. Başak burcudur . Bu yüzden duygusal, çok düzenli (kitaplarını kitaplığına uzunluk ,kalınlık ve konu olarak sıralayacak kadar!belki yapanlarınız
vardır😊)ve herşeyi en güzel biçimde yapmaya çalışan bir kişiliği vardır.

Luis Cruss  yaşı 53 .7 affedilmez lanetten birini bir insana uyguladığı için ormanın derinliklerindeki ve kimsenin bulamayacağı bir hapishaneye hapsedilmiştir(Luis'in bir yandaşı hariç kimse orayı bulamamıştır).Fakat bir yandaşı her 29 şubatta görevli bekçi canavarları kandırarak Luis'i serbest bırakır ve Luis ile yandaşları okuldaki Kin Taşını elde etmek isterler.Diğer 28şubatta ise yandaşı onu tekrar içeri sokar.Nedeni ise Luis sadece 4 yıl sağlıklı kalıyor iyileşmesi için ise 4 yıl geçiyor. (Luis neden hasta oluyor derseniz önceden bir insana yapmış olduğu lanet geri tepmişti.Tamamen iyileşmesi için Kin Taşına ihtiyacı vardır).Ayrıca William'ın babasını o öldürmüştür. Çünkü William'ın babası ondan borç almıştı onun karşılığında Kin Taşını istemişti .William'ın babası böyle birşey beklemiyordur yapamayacağını söyledi bunun üzerine William'ı istedi .Bu teklifi de kabul etmeyince onu öldürdü .

Gece Yolcuları ve Kin TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin