29 Ağustos Gecesi saat 00.59 da William ,Marry ve Lupin uyuyordu. Ve o sırada Rüyalarına bir Peri girdi .Onların isimlerini söyleyerek şunları söyledi:
— Sayın ( William Thonks ,Marry Neons, Lupin Frank)Chaizo Cadılık ve Büyücülük Okulu'na Kabul Edilmiş Bulunmaktasınız.
Esenlikler dileriz...Ve aynı anda uyandılar . Uyandıklarında pikelerinin üzerinde işlemeli bir halı duruyordu.
William koşarak vaftiz babasının yanına gitti rüyasını anlattı ve halıyı gösterdi . Vaftiz babası ona büyücü olduğunu ve her 11 yaşındaki büyücünün bir cadılık ve büyücülük Okulu'na gittiğini söyledi. Marry ise babasının yanına gitti oda aynı açıklamayı yaptı ,Lupin'in anneside . Lupin 'in annesi yarın ClockControl sokağına gidip ona Bay Seamus'dan asa alacağını söyledi.Halı ise Muggleların göremeyeceği ama büyücülerin görebileceği , okula gitme araçları olan bir halıydı. Öğrenciler eşyalarını halının üzerine koyar ve üzerine oturup asalarını sallayarak "UÇ„ derlerdi.Böylece halı doğrudan kişinin gitmek istediği yere giderdi.
Sonraki gün William sabah 6.30'da uyandı üzerini giydi ve üzerinde bal kabağı suyu , yumurta , pastırma , çerez ve sümüklü böcek özlü su olan kahvaltı masasına oturdu.Bazıları William'ın midesini bulandırmıştı(özellikle sümüklü böcek özlü su😓) Yine de o sevdiklerinden yedi ve karnını iyice doyurdu. Jack de kahvaltı yaptı ve William'a:
—Bugün ClockControl sokağına gideceğiz . Biran önce asanı ve okul ihtiyaçlarını alsak iyi olur. Ayrıca arkadaşlarımın çocukları da bizimle geliyor onlarında ilk senesi . Belki arkadaş olursunuz . Birinin adı Lupin . İyi ve komik bir çocuktur . Diğeri Marry . Açıkçası hayatımda böyle zeki bir kız görmedim. Aslında babası bazen ders ve kitaplardan sıkıldığını söylüyor. Fakat insanoğlunun da her zaman kitap okuyup ders çalışacak hali yok ya!
William'ın ağzı özellikle Marry kısmında açık kalmıştı.Vaftiz babasının da eskiden kalma bir uçan halısı vardı oda onunla ClockControl sokağına gidecekti. Aradan yarım saat geçti ve yanlarına almaları gerekenleri halının üzerine koydular ve oturdular . William'ın asası olmadığı için Vaftiz babası William 'ın halısına doğru asasını sallayarak "Uç„ dedi ve halı uçmaya başladı .(ayrıca halı kişinin zihnini okuyabilecek kadar zeki bu yüzden kişinin nereye gideceğini biliyor)Vaftiz babası aynı işlemi kendi halısına da uyguladı ve ClockControl sokağına uzun bir yolculuğa başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolcuları ve Kin Taşı
Ciencia FicciónBir Harry Potter Fanfictionu .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem .Bu hikaye bir Harry Potter fanfictionu gibi .Ama olaylar ,yer zaman ,karakterler farklı .Umarım bu yeni Cadılık Ve Büyücülük dünyasını seversiniz *****************...