Sabah erkenden uyanmışlardı .Bugün büyük gündü .William üzerini giydi ve Lupinle aşağıya indiler . Kahvaltı ederken gözlerini Drakeden kaçırmaya çalışıyorlardı.Arada bir Drake'in onlara pis pis güldüğünü görüyorlardı.Sonra İksir dersi için 2. kattaki iksir dersliğine gittiler .onlar tam dersin ortasındayken kapı çalındı .Madam Mcsue gelmişti .Drake pis pis gülüyor gece yolcularının kalpleri güm güm atıyordu.
...""Özür dilerim profesör Trowlary .Bir kaç öğrenciyi yarım saatliğine çalmam gerekiyor.Lupin,William Marry ,Drake benimle gelin.William mutlumu üzgün mü olsun bilemedi.Hem Drakede ceza alacaktı ama onlarda cezaya kalacaklardı.Madam Mcsue onları dışarı çıkardı.Ve kendi odasına giden koridordu yürümeye başladılar
...""Madam Mcsue ben neden geliyorum ?Ben doğru birşey yaptım.diye atıldı Drake yine bilmiş bir edayla.
...""Doğru birşey yapmış olabilirsin Drake ama o gün sende onlarla birlikte Profesörü dinledin değil mi? Drake somurttu .Daha sonra Mcsuenin odasına vardılar .
..."" Evet gençler.Biliyorsunuz bu okulun kuralları var.Ve hiçbir öğrencinin bu kuralları çiğnemesini istemeyiz.Ve ben bu okulun MÜDÜR YARDIMCISI olarak size ceza vermek zorundayım.deyince Öyle bir donakaldılarki bir an birinin Petficulus Totalus(1) büyüsü yaptığını sandılar.Mcsue'nun müdür yardımcısı olduğunu bilmiyorlardı.Sonra evet anlamında başlarını salladılar.
...""ve cezanız 1.5 yıldır doğru dürüst temizlenmeyen(yada temizlenemeyen)Profesör Thomas Argus James 'in odasını temizlemek.Heryer pırıl pırıl olacak .dedi Madam Mcsue.Şanslısınız ki cezanız bugün değil cezanız yarın saat 3:30'da başlayacak.Haydi bakalım derslerinize .
Hepbirlikte tekrar Profesör Trowlary'nin sınıfına gittiler .ogün Trowlary 45cm uzunluğunda geyik boynuzu kilneri hakkında parşömen istedi.Clonor 30cm uzunluğunda kelirayaklar hakkında bir parşömen son olarak ise Profesör Tinty yani sihirli tılsımlar dersi öğretmeni ise 20 cm uzunluğunda Ay tılsımı hakkında parşömen istedi . dersleri tam 4:30'da bitti ve dersleri biter bitmez de koşarak kütüphaneye gittiler ,ders çalışmaya başladılar.Marry yine daha uzun yazı yazmaya ısrar ediyordu.Ödevlerini yaparlarken Profesör Thomas Argus 'un büyükler bölümünden kalın bir kitap alıp herzamanki gibi salına salına yürüyerek kütüphaneden çıktığını gördüler .
...""Bakın ne yapacağımızı buldum .Yarın profesörün odasını temizlerken kitabı alacağız ve çöp poşetinin içine atacağız sonra ise çöpleri dökerken birimiz tişörtünün içine kitabı koyacak ve kollarıyla sımsıkı kapatacak içimizden en zayıf olan yapmalı bunu.yani sen Marry .dedi William heyecanla .Plan bu .Hepsi planı kabullendi .ve çok heyecanlandılar.****************
Akşam yemeği için Büyük Salona geçtiler.Hızla yemeklerini yediler.Arada bir Drake'in bağırıp çağırmalarını Madam Mcsuenin haksızlık yaptığını söylediğini duydular .yemeklerini bitirip yatakhanelerine çıktılar .Birleşik salonda onları evcil hayvanları bekliyordu .Pees Williamı görür görmez omzuna atıldı .Nuts ise Marrynin bacaklarına tırmanmaya çalışıyordu.Lupin daha kurbağasına bir isim bulamamıştı.oyüzden kurbağısıda onu görünce vıraklamaya başlıyordu.Bir yarım saat hayvanlarıyla vakit geçirdiler sonra ise yatakhanelerine çekildiler.Ve yine o korkunç rüyalar başlamıştı.******************
(1)Petrificus Totalus Yapılan kişinin kafası hariç tüm bedeninin donmasını sağlayan büyüdür .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolcuları ve Kin Taşı
Ciencia FicciónBir Harry Potter Fanfictionu .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem .Bu hikaye bir Harry Potter fanfictionu gibi .Ama olaylar ,yer zaman ,karakterler farklı .Umarım bu yeni Cadılık Ve Büyücülük dünyasını seversiniz *****************...