10.BÖLÜM GARİP RÜYALAR

29 3 0
                                    

—Hayır lütfen okula zarar verme.Burada bir sürü çocuk yaşıyor.Lütfen !!
—Needenn bunu yapiyım.neden okula zarar vermeyeyim.Bir şartım varrr !!Kin Taşını bana verin ve bende eski sağlığıma kavuşayım böylece sizi ödüllendireyim.dedi soğuk ve derinden gelen bir ses .William soğuk ter döküyordu çok rahatsız ediciydi bu durum .Ama belliydi .şuanda Luis Crussla konuşuyordu.Daha sonra bir anda içine bir cesaret geldi veee
ASLA SANA O TAŞI VERMEYİZ !!!diye bağırdı daha sonra Adam onu tehtid etti ama aldırmadı .Biranda Lupin'in sesi geldi"William ,William iyimisin dostum.William çığlık attı
AAAAAAAAAAA !!!!!.Lupin yanındaydı ve olduğu yer eskisi gibi karanlık ,soğuk ve ürkütücü değildi .Çünkü Chaizodaki Yatakhanesindeki yatağında yatıyordu . Lupin atıldı dostum sanırım rüya görüyordun bir sürü garip ses çıkarttın ben de senin gürültüne uyandım iyi misin ? kabus mu gördün .yoksa yine o Luis Cruss la mı ilgili?William afalladı.Meğerse herşey rüyaymış.ama gerçekten yaşamış gibi hissetmişti ."İyiyim Lupin .Sadece bir kabustu .çok kötü bir kabustu hemde .Senden başka biri uyandımı?
Uyandıysa yarın Tollerlate binasına rezil olurum.William Thonks, kabusa koş ,hemen bağır, özrün senden ağır !!diye dalga geçerler . dedi.Şarkıyı melodi ile söyleyerek .Lupin kendisinden başka kimsenin uyanmadığını söyledi.Sonra rüyasını tamamıyla Lupine anlattı.Sonra sabah olmuştu zaten. bugün büyük gün dü sonuçta erken uyanmaları ve hazırlıklı olmaları gerekiyordu.Ama Nasıl kendilerinden yaşça büyük ve kendilerinden fazlaca güçlü olan insanlarla nasıl savaşacaklardı?

******************
yavaşça kahvaltı için aşağıya indiler konuşmaya başladılar:
—şimdi ne yapacağız?
—Tabiikide Kin taşını bulacağız Marry .
—Peki basıl bulacağız ? elimizde sadece Luis Cruss un ne yapmaya çalıştığını ve kin taşının ne işe yaradığını biliyoruz.William.
—Birşey daha biliyoruz .dedi Lupin.Taşın okulda olduğunu biliyoruz.Marry atıldı .Heeyy !!yanıldık anlamıyormusumuz?William ve Lupin anlamıyoruz bakışı attılar Marrye.
—O gün gördüğümüz kurtadam Luisin yandaşı olmak zorunda değil.Sizce neden kütüphane 6 da kapanıyor ?Çünkü saat 6 gibi hava kararıyor .Kurtadamlar akşam vakti kurtadama dönüşür .Pencere açıktı oradan girmiş olmalı .ve birşey koruyor olabilir.İnanamıyorum bunu nasıl düşünemedik.
—Sen..sen mükemmelsin Marry .dedi William hayranlıkla Marrye bakarak .Sonra Lupinle onayladılar.Lupin:
Bence bir ara yine gece gidelim kütüphaneye dedi.William onayladı Marry bu konuya biraz olumsuz baktı .çünkü bir önceki gidişlerinde .az kalsın Madam Mcsue ya yakalanıyorlardı .ama yinede onları kıramadı ve kabul etti.
—Ama bu hafta olmaz .dedi William .Çünkü bu hafta Flycarped var dedi .Ve ekledi .4gün sonra.dedi.Ve 1 hafta sonraya anlaştılar bu aradada bir planları vardı .1 hafta içinde uygulamaya çalışacaklardı bu planı .Böylece umduklarına göre daha fazla bilgi elde edip öyle gideceklerdi kütüphaneye.3 gün çabucak geçti .Ve Planlarını daha uygulayamamışlardı .Ama şuan önemli olan yarınki Kingstone ve Tollerlate arasında yapılacak olan Flycarped maçıydı.William çok çalışıyordu ve artık maça hazır olduğunu hissetti.

Gece Yolcuları ve Kin TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin