7.BÖLÜM LUIS CRUSS

39 4 1
                                    

İçeriye girdiler daha sonra ise daha önce hiç görmedikleri bir adamla Profesör Thomas Argus'un konustuğunu duydular .Thomas Argus bir adamı duvara yapıştırmış onunla konusuyordu:
—Sen hala bunun farkında değilmisin Clonor.Luis Cruss bu sene geri dönüyor yine okula saldırmayı deneyecektir.Biliyorsun Kin Taşı okulda onu almak isteyecek .Geldiği zaman hazırlıklı olmalıyız .Bu dört yıl zor geçecek.3 gün sonra 29 şubat .Çocuklar için karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeni olmayı kabul et Clonor.Lütfen.!!
—Ahh Tamam Argus yarın göreve başlarım. dedi adının Clonor olduğunu öğrendiğimiz adam.William Marry ve Lupin daha fazla dinlememeye karar verip Birleşik Salona doğru yürüdüler .(Burası Kingstone binasının Birleşik Salonu.Bir çeşit ortak salon ama burada insanlar daha bçok hobileriyle ugraşıyorlar.)Marry:
Luis Cruss da kim böyle?
—Ne bileyim ben .dedi Lupin .sonra bir anda Lupin durun bir dakika dedi.William sen geçen gün bir rüya gördüm demiştin .İşte bu .Luis Cruss .Okula saldıracak dediğin kişi o.
—Aferin Lupin.Çok akıllıca .Okula saldıracak kişi o .Ama Kin taşı da neyin nesi.Marry sen biliyorsundur.
—Evet bir yerde okumuştum ama nerede.Bir kitap ama hangi kitap?
—Hadi Marry sen hatırlarsın
—Bir dakika buldum!! dedi Marry ve kütüphaneye koştu .Yarına kadar öğrenmeleri gerekiyordu .Çünkü yarın Karanlık Sanatlara karşı savunma dersi başlıyordu ve birkaç gün sonra Luis Cruss denen kişi harekete geçecekti.Tam kütüphanenin kapısına geldiler ki .Madam Mcsue izin vermedi.
—Çocuklar sizde biliyorsunuz saat 6 da kütüphane kapanıyor .Ve şuanda saat 6.5 geçiyor.Haydi gidin şimdi.
—Ama çok önemli Madam.Lütfen izin verin.dedi William.Ama Madam izin vermedi.Sonra ise akşam yemeği için Büyük Salona geçtiler.
—Nasıl gireceğiz kütüphaneye ?
—Ben buldum Marry dedi William .Hepimiz gece saat 02.00 de kütüphanin önünde buluşacağız. Marry yanında iki üç tane tel toka getirmeyi unutma .Madam Mcsue kapıyı kesin kilitlemiştir..
—Tamam
Yemeklerini yiyip yatakhanelerine çıktılar .Lupinle William uyuyomuş gibi yaptılar .Marry de aynı şekilde.Saat 2 oldu yavaşça yatakhanelerden çıktılar ve kütüphanenin önüne geldiler .Marry
—Bu yaptığımız hırsızlık.Ama yapmak zorundayız .dedi.etraf çok karanlıktı.Lupin:
—Bu birlikte atıldığımız ilk macera .Gece gece hemde .Bence bizim adımız GECE YOLCULARI olsun dedi.

Gece Yolcuları ve Kin TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin