Lupin William 'ı uyandırdı .Williamın hala uykusu vardı .Ama uyandı . Okul üniformalarını giyip aşağıya indiler .
Kahvaltı için masaya oturdular
..""Günaydıın !
..""Günaydın Marry .dedi Lupin .Yüzü son zamanlarda olduğu gibi soluktu .
Marry William'ın yanına oturdu .Sonra elinde tuttuğu gazetesini aldı ve okumaya başladı .
..""Buna inanamıyorum.
..""Neye inanamıyorsun Marry .
..""Bak .dedi Marry sonra ise gazeteyi Williama göstermek için Williamın önüne çekti.Gazetenin üzerinde BÜYÜCÜ POSTASI yazıyordu.Gözlerini biraz aşağıya indirdi.Başlığı okudu.
LUİS CRUSS GERİ DÖNÜYOR??
Son zamanlarda tekrar geri döndüğü varsayılan Luis Cruss geri mi dönüyor ? Yoksa bunların hepsi bir yalan mı?Bu konu hakkında çalışanlarımız sizler için Sihir Bakanı
Richard Redmoland İle bir söyleşi yaptı .işte söyleyişi;
..""Luis Cruss sizce geri döndümü?sorumuza'Bu söylenti kesinlikle koca bir yalandır .Öncelikle bu yalanı söyleyenlerin hiçbir kanıtı yok .Buradan o kişilere sesleniyorum .Lütfen masum insanları yalanlarınızla kandırmaya çalışmayın .Luis Cruss'un geri döndüğünü söyleyen herkes yalancıdır .Teşekkür ederim" olarak cevapladı . ne yani şimdi hepimize yalancımı diyor?
..""Evet William .Bizi suçlu çıkartmaya çalışıyor .
..""Ama neden kabul etmesinki ?Korkuyor olamaz herhalde değilmi?
..""Hiçbir fikrim yok*
Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınıfına giden koridordan geçiyorlardı .William'ın aklı Sihir Bakanının söylediği sözlerdeydi.
"Luis Cruss'un geri döndüğünü söyleyen herkes yalancıdır".Bunları düşünürken Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınıfına gelmişti bile.Marry ile William sıralarına oturdu.Lupin ile de Bella denen karamel rengi saçlı ,renkli gözlü kız oturuyordu.Profesör Clonor içeri girdi .
..""Evet çocuklar ,Bugün sizlerle Böcürtleri nasıl durduracağımızı öğreneceğiz .Böcürtleri kaçırmak için çok kolay bir büyü var .Tekrar edin "Rediculus"
..""Rediculus " dedi tüm sınıf .Daha sonra içeriye tanımadıkları bir adam girdi .Elindeki sandığı masanın üzerine bıraktı .Ve sonra hızlı adımlarla dışarı çıktı.Clonor sandığın yanına gitti .
..""Bayan Neons lütfen yanıma gelin .
Marry yavaş adımlarla Clonor'un yanına gitti.Clonor kulağına fısıldadı .Marry tamam anlamında başını salladı .Sonra sandığın karşısına geçti .Clonor sandığı açtı ve bir anda sandığın içinden Madam McSue belirdi.Elinde bir parşömen, sınıf öğrencilerinin notlarını okuyordu .Sıra Marry'e geldi .
..""Marry Neons senden bunu hiç beklemezdim "0"aldın.Artık daha çok çalışırsın herhalde. dedi kötü bir ima ile Madam McSue.Clonor"hadi Marry " dedi .Marry asasını çıkardı ve Rediculus dedi.O anda profesör McSue bir yunus kostümü giymiş ve elindeki parşömende gazeteye dönüşmüştü .McSue artık insan değil gazete okuyan bir yunusa benziyordu .Herkes kahkahalar attı .
Clonor Bella'yı çağırdı .Onunda kulağına fısıldadı.Birkaç dakika sonra yunus görünümle gazete okuyan McSue'nin yerini 3 tane kocaman aslan aldı .Yükses sesle kükrüyorlar ve sivri dişlerini herkese gösteriyorlardı .Bella çok korkmuşa benziyordu .Asasını çıkardı ve Rediculus dedi.Sihirli sözcükleri söylemesi üzerine aslanların burnuna kırmızı bir yuvarlak burun geldi .üstlerinde palyaço kıyafetleri belirdi ve hepsinin başında şapka gibi birşey vardı .Yine tüm sınıf kahkahalara boğuldu .Clonor birkaç kişiyi daha çağırdı .Sıra William'a gelmişti .Clonor "korkutuğun şeyi komik bir şeymiş gibi düşün aynı arkadaşlarının yaptığı gibi .İyi şanslar"diye fısıldadı .William başını salladı .Böcürt o sırada bir yatak gösterdi üzerinde Marry ve Lupin cansız yatıyorlardı .yanlarında kıskıs gülen bir adam vardı .Bu oydu .Luis Cruss William asasını bile çıkaramadı .
Luis ona doğru yaklaşıyordu .William kenetlenmiş yatağa doğru bakıyordu .Sersemlemişti galiba .Clonor William'ın hiçbirşey yapmadığını (veya yapamadığını)görünce böcürtün önüne atladı ve böcürtü bir çarpışan arabaya dönüştürdü .Ama kinse gülmedi ...""Ders bitti çocuklar bugünlük bu kadar yeter .Yarın devam ederiz .dedi Clonor soğuk bir ses tonuyla .Yüzü bembeyaz olmuştu .herkes sınıftan çıktı William 'da çıktı .Diğer derslere girdiler ama William'ın hiç dersle alakası yoktu akşam yemeklerini yedikten sonra birleşik salonda biraz oturup yatakhanelerine çıktılar .Belliki bugün William için çok iyi bir gün değildi .Böcürtler ,Sihir Bakanı'nın söyleşisi ikiside çok sinirlerini bozmuştu .O bunları düşünürken saatin 03.17 olduğunun farkında bile değildi .Saatin geç olduğunu farkına varınca kafasını yastığına koydu ve uyumaya çalıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolcuları ve Kin Taşı
Ciencia FicciónBir Harry Potter Fanfictionu .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem .Bu hikaye bir Harry Potter fanfictionu gibi .Ama olaylar ,yer zaman ,karakterler farklı .Umarım bu yeni Cadılık Ve Büyücülük dünyasını seversiniz *****************...