Büyük salon gerçektende büyüktü .3 sıra uzun masa vardı .Hızlıca küme halinde içeri girdiler.Profosör Thomas Argus James :Şimdi bu üç heykelin önünde duracaksınız .Hangi bina Başkan'ınn heykeli ileri doğru hareket ederse o binaya seçilmişiniz denektik.İsmini okuduğum kişi ileri çıksın .dedi. Elindeki parşömeni okumaya başladı .Lupin Frank!!Lupinin bembeyaz yüzü bir anda kıpkırmızı kesildi ve soluğunu çekerek ileri çıktı. 3 tane heykel vardı .Birinin altında Viktor Tollarlate,diğerinin altında , Sue Cristurn ve diğerinin altında Tom Kingstone yazıyordu .Lupin gözleri kapalı bekledi.Ve koca bir sütunun hareket etmesi gibi bir ses çıktı .Lupin gözlerini aralar aralamaz baş yönetici Kingstone binası .dedi ve alkışladı. Ve ikinci ismi okudu Drake Mools .O da sanki hangi binaya gideceğini biliyormuş gibi heykellerin önüne geçti .Ve baş yönetici Tollerlate binası diye bağırdı .Tollerlateliler alkışladı .Baş yönetici okumaya devam etti .William Thonks... William mosmor kesildi ve yavaşça ileri doğru yürüdü .Bir anda bir heykel ile etkileşime girdiğini anladı .heykel hareket etti ve baş yönetici Kingstone binası diyince William içinden havalara uçtu .Sıra Marry Neons'a gelmişti .Marry de Kingstone binasına seçildiğini duyunca hoplaya zıplaya binalarının masasına oturdu.Bu olay 1 saat boyunca devam etti ve yönetici elini bir şıklatmasıyla bomboş masalar üzeri bir sürü yiyecek içecek ve envai çeşit meşrubatla dolu bir masa haline geldi.Öğrenciler kıtlıktan çıkmış gibi yemek yiyorlardı daha sonra şölen bitince öğrenci Başkan'ları binalarını yatakhaneler götürdü .Öğrenci Başkan'ı Michael : Yatakhaneleriniz üst katta .Kızlarınki solda erkeklerin ki aynı yerde sağda .Eşyalarınız önceden yukarı çıkartıldı .Yarın ilk dersiniz saat 8 de başlayacak .Lütfen hepiniz okul kıyafetlerinizle sınıflara giriniz .dedi ve öğrencileri Yatakhanelerine bırakıp gitti.Bu sırada Lupin ve William'ın yeni bir arkadaşları olmuştu . Adı Tom'du.Turuncu saçlı ,yeşil gözlü ,kısa boylu bir çocuktu.Gülünce çok tatlı gözüküyordu.Uykuları gelince birbirlerine iyi geceler diyip uyudular .
O gece William bir rüya gördü.Rüyasında tanımadığı birinin okula doğru hareket ettiğini gördü.Birkaç yandaşı daha vardı adamın yanında.William adamın kötü biri olduğunu sezdi.Ve terler içerisinde uyandı.Uyandığında 2 kahverengi göz ona bakıyordu.Bu Lupin'di.William'ın seslerine uyanmıştı.Lupin:
—William iyimisin dostum?William:
—İyiyim Lupin .Ama bir rüya gördüm .Çok rahatsız ediciydi .Lupin!!Bu yıl okulda kötü şeyler olacak .Bu iyi bir yıl olmayacak.
—Ama Willam nereden biliyorsun .Bu saçma sapan bir rüyada olabilir.Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
—Lupin ! Bak! bir İnsan neden tanımadığı birini rüyasında görsünki?Gördüğüm kişiyi tanımıyorum.Ama kötü olduğunu biliyorum.Lupin !Okula saldıracak .Rüyamda yandaşlarıyla bizim okula doğru geliyordu.Kötü planları vardı .Eminim bundan.Lupin gözlerini açmış Willam'ı dinliyordu.Lupinede bu olay tuhaf geliyordu.Lupin profesör Thomas Argus'a gidip rüyasını anlatmasını söyledi ama William bunu kabul etmedi .O sırada öğrenci başkanı Michael odaya girdi.Michael:
—Ah söylemeyi unutmuşum bir hafta sonra Flycarped maçı var yarın Profesör Cormac size halılarınıza binmeyi öğretecek.İyi şanslar .dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolcuları ve Kin Taşı
Bilim KurguBir Harry Potter Fanfictionu .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem .Bu hikaye bir Harry Potter fanfictionu gibi .Ama olaylar ,yer zaman ,karakterler farklı .Umarım bu yeni Cadılık Ve Büyücülük dünyasını seversiniz *****************...