Ertesi gün uyandılar .William o gün Pazar olduğu için dua etti .William nedenini bilmiyordu ama bugün kendini mutlu hissediyordu .Belkide bu durum bugünün dünki gibi karanlık ve puslu olmamasıdır .Çünkü bugün Hava güneşli ve neredeyse 11-12 dereceydi. Lupinle birlikte Birleşik salona inip ,Marry'le buluşup, kahvaltı etmek için Büyük salona geçtiler .Thomas Argus yine yoktu .Oysaki her gün öğrencilerle birlikte kahvaltı yapardı.Gece Yolcuları iyice şüphelenmeye başlamıştı bu durumdan .
.."" Kahvaltıdan sonra hemen
Madam' a soralım , dedi Lupin. Bugünde pek iyi görünmüyordu .
..""Tamam Lupin.Birşey sorabilir miyim?
.."" Tabii Marry sor bakalım.
..""Sen iyimisin ? Biraz hasta gibi veyatta birşeye üzülmüş gibi gözüküyorsunda .
..""HAYIR!!Hiçbirşeyim yok .Nereden çıkarıyorsunuz bunları ,diye Kükredi Lupin.Marry ile William neden bu kadar büyük bir tepki verdiğini anlayamadılar .
Lupin kalkıp gitti .
.."" Anlayamıyorum .Neden böyle yapıyor ? Neden benden kaçıyor ki ?WİLLİAM !!SEN BİLİYORSUNDUR ?neden böyle yapıyor bu çocuk.
..""Marry bana hiçbirşey söylemedi .sen ne biliyorsan ben de Okadarını biliyorum daha fazla soru sorma aklıma birkaç bir şey geliyor ama şimdilik onlar da bende kalsın .Sen benden kaçıyor mu demiştin ?neden böyle bir şey yapsın ki ANCAK .......
..""ANCAK NE..!! ÇABUK SÖYLE !!
..""Bak şimdi olmaz tamam mı Marry .Artık kimsenin bana bağırmasını istemiyorum .Madem çok akıllısın o zaman kendin bul .
.."" William BU GÜNDEN BUGÜNE BİR KERE BİLE SANA HAVA ATTIM MI DERSLERİM MÜKEMMEL DİYE ?Şimdide karşıma geçmiş beni azarlıyorsun .
.."" Bak Marry ben kimseyi azarlanak istemiyorum .Seninle küs kalmakta istemiyorum barışalım .Bu konuyuda burada kapatalım zamanı gelmeden sana birşey söylemek istemiyorum .Barıştık mı?
..""Evet .hadi Madam Mcsue 'ye gidelim de soralım.
Koridorda yürümeye başladılar .Okulun ilk ve sonraki yöneticilerinin portrelerinin olduğu yerlerden ,Yaklaşık 250-300 tane heykelin bulunduğu koridordan geçtiler.
,,"" Tık TıkTık Tık....
..""Girinn!
.."" Madam iyi günler ! dedi Marry tatlılıkla .William kendini biraz değişik hissetti ama aldırmadı .Şuan konu onun hisleri değildi.
..""İyi günler gençler.Sizi buraya getiren şey nedir ?
..""Madam Profesör Thomas Nerede acaba ? onu bugünlerde buralarda göremiyoruz da ona söylememiz gereken çok önemli bir husus var .
.."" Maalesef gençler Thomas Argus Washington 'da çıkan çatışmalar dolayısıyla Washington'a gitti. Siz ne söyleyecekseniz bana söyleyin?
.."" Ama çok önemli.
.."" Profesör Thomas Argus 11 yaşında 2 küçük çocuğun söyleyecekleri için Taa Washingtondan buraya gelemez .Bana söyleyin .
.."" Maakesef Madam size söyleyemeyiz .diye kıvırdı William .Aslında söyleyecekleri hiçbirşey yoktu .Sadece gitmemesi gerekiyordu .Çünkü o okulda yokken Luisin yandaşlarının saldırma olasılığı %68 di .Çaresiz Bir biçimde birleşik salona gidip iksiri yapabilecekleri bir yer düşündüler ama bulamadılar .Marry biraz yanlız kalmak istediğini söyledi ve yatakhaneye gitti .Biraz düşünecekmiş .William da Lupin'in yanına girmeden önce biraz birleşik salonda oturmak istedi .En sevdiği Kırmızı koltuğa oturdu .
..""Ben emin değilim .Hemde hiç değilim .Korkuyorum .Ama neden ?Neden Marry bir tatlılık yaptığında kendimi değişik hissediyorum? Neden dersteyken gözlerim ona kayıyor ?Hayır ! O BENİM SADECE ARKADAŞIM !!
sonra hışımla kalktı ve Lupin'in yanına gitti .Geldiğinde Lupini yüz üstü uzanmış ve yüzünü kollarıyla kapatmış şekilde gördü .
..""Lupin iyimisin? Neden bize öyle davrandın? Biz üzüldük yani ?
.."" Marry de üzüldümü ? dedi Lupin doğrularak .
..""evet .Bak sana bir soru soracağım ama kızmayacaksın tamam mı ?
.."" Söz kızmıcam .
.."" Sen Marry ' e karşı birşey mi hissediyorsun ?
..""Bak ben çok kararsızım kime be hissediyorum bilmiyorum .Dedi Lupin .
Nedenini bilmiyordu ama Lupin'in Marry 'i sevmesinden korkuyordu William .
.."" Ya William bu konuyu sonra konuşsak .
..""Tamam kardeşim
*******************
Öğle yemeği için aşağıya inerlerken Lupin Marry ile karşılaşmamak için yolu uzatmak istedi ve yolu 467 m uzatan bir yolu seçti .Tabloların önünden geçerken William iksiri berede yapabileceklerini düşünüyordu ki! O sırada Kingstone binasının kurucusunun fotoğrafı olan portre yerinden oynadı ve arkada bir bölme açıldı .William içeri girmeden odaya göz gezdirdi .
..""Burada iksiri yapabiliriz .Burası mükemmel .Teşekkürler Bay Kingstone !****************
Arkadaşlar 410 okunma olmadan yeni bölüm gelmeyecek .Sınavlarımdan dolayı bu aralar pek bölüm atamıyorum .Tekrardan beğendiyseniz votelamayı unutmayın .Yorumda bırakabilirsiniz
İYİ OKUMALAR !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolcuları ve Kin Taşı
Fiksi IlmiahBir Harry Potter Fanfictionu .Arkadaşlar bu benim ilk hikayem .Bu hikaye bir Harry Potter fanfictionu gibi .Ama olaylar ,yer zaman ,karakterler farklı .Umarım bu yeni Cadılık Ve Büyücülük dünyasını seversiniz *****************...