6.BÖLÜM CEVAP

45 4 2
                                    

Nihayet upuzun merdivenlerden aşağıya inmişlerdi.Kingstone binasına ait olan uzunca masaya oturdular .Masanın üzerinde envai çeşit yiyecek içecek doluydu.Onlar masaya hayranlıkla bakarken Lupinin sesiyle irkildiler.
—Vaaaayyyy canınaaaaaaa !!!!!!!diye bağırdı Lupin hem a yı hemde canına derken ki a yı uzattı da uzattı.Hemen sonra ise masanın üzerindeki tabağın üzerine bina gibi dizilmiş butlardan iki eline birer tane aldı ve ikisinide aynı anda ısırmaya başladı. Adeta kıtlıktan çıkmış gibi butları yiyordu.Marry:
—Lupin!!Kes şunu.İki saniye yemek yemeden duramıyormusun sen?
—A..ma....aç....ım ..ban...
—Önce ağzındakini bitir sonra konuş Lupin.Ben diyeceğine ban diyorsun.
William ikisinin tartışmasını izlemeyi çok eylenceli buluyordu .
—Hadi Tom'un yanına gidelim .Gönlünü alalım .dedi William.Sonra birlikte Tomun yanına gittiler .Söze William başladı.Tom kalbini kırmak istememiştik .Yaptığımız terbiyesizlikti.Özür dileriz.Bizi affettin mi?Tom Williamdan (ve arkadaşlarından)böyle bir şey beklimiyordu.
—Şeyy.....aaa..hımmm...evet.sizi affettim dedi.William Marry ve Lupin gülümsediler.Daha sonra saat 5 oldu ve William okulun 3.katındaki Profesör Cormac'a ait olan ofisten içeri girdi.Cormac Çay içiyordu o sırada.Williamı görünce elindeki çayı bıraktı ve :
—Aa William gel otur şu koltuğa .dedi.Bunun üzerine William oturdu.
—Ah William biliyorsun 1.sınuf öğrencisi olmana rağmen çok iyi halı kullanıyorsun. Ben de senin bu yeteneğini George 'asöyledim.Yarın kimseye görünmeden sabah7 de Flycarpet sahasına in senin nasıl uçtuğunu test edecekmiş.
William" tabii Profesör" dedi ve odadan çıktı .İnanamıyordu .Cormac'ın onu bunun için çağıracağı aklının ucundan dahi geçmemişti..daha sonra akşam yemeği için Büyük Salon'a geçtiler .Lupin George'un ona bulucu görevini vereceğini söyleyip durdu yemek yerken .Marry de o kadar takmadı bu durumu.Ertesi gün sabah erkenden yatakhaneden çıktı ve flycarpet sahasına indi .Orada onu yaklaşık boyu 1.85,geniş omuzlu hafif sarışın bir çocuk bekliyordu(çocuk mu
desem adam mı desem bilemedim😉)Daha sonra George William'ı omzundan tuttu .:
—Şimdi.Profesör Cormac bana senin çok iyi uçtuğundan bahsetti .Bende bugün seni deneyeceğim. Hadi bakalım şu halıyı al .William halıyı aldı üzerine oturdu .Ve UÇ dedi.Halı havalanmaya başladı.Daha sonra ise halı iyice hızlandı bir kere şatonun etrafında hızlıca dolandı .George ona. halının üzerinde ayakta durmasını söyledi.William yavaşça ayağa kalktı .Şimdi sadece sahanın 1 metre üzerinde uçuyordu.Daha sonra asağıya indi.George alkışlamaya başladı.William , çok güzel uçuyorsun.Profesör Cormac iyiki seni benim yanıma göndermiş .Bundan sonra sen Kingstone binasının BULUCU'susun.dedi.William içinden Lupin haklıymış diye geçirdi.Yaklaşık 1 hafta  sonra Flycarped maçı var haftaya kadar aynı saatte burada buluşalım dedi George .O. sırada William onu izleyen Marry ve Lupin'i gördü.onlara gülimsedi.Sonra onların yanına gitti.Ve okula doğru yürümeye başladılar...

Gece Yolcuları ve Kin TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin