8.BÖLÜM EVRENDE BÜYÜLÜ CİSİMLER

33 4 1
                                    

hepsi bu fikri çok beğendiler ve artık onların ismi Gece Yolcuları oldu.Daha sonra William Marry den tokaları istedi.Marry her zaman ki gibi temkinli davranarak yaklaşık100 toka getirmişti .William birini alıp kapıyı bir iki kez zorladı ama kapı açılmadı.Marry:
—aaaa çekilin şuradan.dedi.Asasını çıkarıp kapıya doğru "Alahomora "
dedi.kapı çat dedi ve açıldı.Sonra Lumos diyerek asalarının ışıklarını açtılar .Marry:
—7.kitaplıkta olması gerekiyor dedi.daha sonra 7. kitaplığa dogru yürüdü.bir tane kitap çıkardı .Normal kitaplardan boyu daha uzundu .Zaten zar zor kitaplığa sıkıştırılmıstı.Ve yaklaşık 1550 sayfayfı.Marry kitabı zar zor çıkarıp eline aldı masaya koydu.Ve kitabın sayfalarını karıştırmaya başladı.Daha sonra bir sayfa açtı.Başlığında  TÜRÜNÜN TEK ÖRNEĞİ CİSİMLER yazıyordu.en sondada KİN TAŞI yazıyordu.Marry okumaya başladı.
KİN TAŞI ELİNE ALAN KİŞİNİN BİR HASTALIĞI VARSA ONU YOK EDER .ÜZERİNDE 1LANET TAŞIYORSA ORTADAN KALDIRIR .VE ELİNDE TUTAN KİŞİNİN GÜCÜNÜ %99 ARTIRIR.
BULUCUSU ZEPUS CROPHUS'TUR.ZEPUS CROPHUS GEÇTİĞİMİZ HAFTALARDA 713 YAŞINA GİRDİ .
demekki bu Luis Cruss denen kişi Bunu istiyor.Peki Luis Cruss kim? dedi Marry
—Yine bir kitapta okumuştum ama kim?
—Durun 1 dakika .Babam bahsetmişti çok karanlık bir büyücü birsürü insan öldürmüş.Binlerce insana işkence  laneti uygulamış .Fakaaaaat bir gün ,adı Nick olan bir büyücüye lanet uygularken lanet geri tepmiş .Bu yüzden 4 yıl sağlıklı 4 yıl ise lanetli.Vee Kin Taşı nıda lanetten kurtulmak için istiyor.Yani evet William okula saldıracak .Kin Taşını elde etmek için.
—Ama biz saldırılara hazır değiliz ki daha .Tabii Marry dışında.
—Hayır William .Benim tek yaptığım kitap okumak .ders çalışmak .
—Ama çok zekisin.Bilmediğin bir büyü yok .
—Hayır Lupin daha bilmediğim binlerce büyü var .
—Tanrı aşkına söyle kaç büyü biliyorsun?
—Sadece bir 5000 felan .
Lupin ve William:
—Neeeeyyy!!!!!!!Sadece 5000 felan mı ?William nolur gidelim şimdi şurada bayılıp kalacağım Marry olmasa.
—Siz ikiniz bu durumu abartıp durmayın !Biri duyacak .Lupin osırada arkasını dönerken bir kitabı yere düşürdü.Sonrada bir ses. duyuldu.
—Kim var bakiyim orda !! Hemen çıksın ortaya .Bir şey yapmayacağım sadece kulaklarından tavana asacağım .!!Gece Yolcuları hayretle birbirlerine bakakaldılar .
—Bu Madam McSue olmalı! Şimdi işimiz bitti .dedi Marry endişeli bir ses tonuyla.
—Hiç birşey bitmedi diye haykırdı William.ve Kapalı bir kapıya doğru koştular .Kapı kilitliydi.
—Marry hadi yap şu büyüyü . dedi Lupin.Marry yine "Alahomora" dedi ve kapı açıldı .hepsi aynı anda içeri girdiler ve kapıyıda kapattılar .Lupin :
Neden hep bu kapılar kapalı ki ?
—Kapalı olmasının bir nedeni var dedi Marry ve tam karşılarındaki kurt adamı gösterdi .Sonrada aynı anda çığlık  atıp o sırada Madam McSue yu o kurtadama tercih ederek kendilerini dışarı attılar .Marry soluk soluğa .O bir kurtadamdı .Fark ettinizmi bilmiyorum?Pencere açıktı ve bıgün dolunay var .Buyüzden olmalı ama burada ne arıyor .Lupin:
—Demekki gerçekten okula saldıracak .
—Ne alaka Lupin diyerek somurttu Marry.
—Babam onun yandaşlarının bazılarının Animagus (1) bazılarının ise kurtadam olduğunu söylemişti dedi.Bu sırada Madam McSue yu tamamen unutmuşlardı ama ortada ses seda çıkmıyordu sonra nihayet geldiler yatakhanelerine iyi geceler diyerek yataklarına gidip uyudular...

                *******************
(1)Animagus olma yeteneğine sahip olan büyücüler bir hayvana dönüşebilirler.Animagus yeteneğine sahip olan büyücüler özellikle Sihir Bakanlığı  Tarafından kayıt altında tutuluyor.

Gece Yolcuları ve Kin TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin