Part 4
Počeo je padati mrak kada smo Niall i ja ušli u apartman smijući se.
- Oo pa gdje ste vi,golupčići- zaderao se Liam kad smo ušli. Nasmijala sam se i izula uggsice.
- Ja sam tako gladna - požalila se Sophie Liamu i napravila 'hungry' face.
- I jaaa- viknuo je Niall.
- Niall ljubavi ti si uvijek gladan- Zayn mu je rekao i namignuo.
- Ajmo na večeru u neki restoran- Kendall se požalila.
- Mogli bih- nadodao je Louis te uzeo ruku od El te su krenuli prema sobi.
- Budite spremi za sat vremena i obucite nešto svečano. - rekla je El i ušli su u sobu.
- Ja neću ići- rekla sam i sjela na onu udobnu fotelju sa Perrie.
- Zašto? - upitao me Harry.
- Ne ide mi se jednostavno. - odgovorila sam i naslonila glavu na Perrie-no rame.
- Onda ne idem ni ja - rekao je brzinom munje te ga je Kendall pogledala u čudu.
- Ali dragi zašto ne? - upitala ga je..
- Zato jer ne mogu ostaviti svoju najbolju prijateljicu samu ovdje.
- Ne Harry idi, neću da zbog mene ispaštaš.
- Ne ostajem s tobom. - bio je odlučan. Uzdahnula sam i ustala iz fotelje.
- Ugodnu noć vam želim- rekla sam i otišla u svoju i Niallovu sobu. Svi su bili razočarani,bar su tako izgledali ali ne želim im upropastit večer. Ušla sam u sobu i vidjela svoj iphone na krevetu. Nisam ni shvatila da ga nisam imala cijeli dan. Uzela sam ga u ruke i imala sam jedan propušteni poziv od Hazze, vjerovatno me je zvao kada sam bila vani sa Niallom. Legla sam u svoj krevet i probala zaspat kad je netko pokucao na vrata.
- Slobodno- rekla sam i podignula glavu da vidim tko je.
- Candy,ljubavi..- rekao je Harry i prišao mom krevetu.
- Da?- upitala sam ga,okrenuvši mu leđa.
- Što ti je danas cijeli dan? Od onog sa skija do ovog sa večerom? Jel ti dosadno ili ti ne odgovara društvo, Kendall možda?
Hh da Kendall mi smeta Hazza,tvoja okupacija za njom,ali kako da ti to kažem?
- Ne,nije mi ništa.
- Znamo se 15 godina znam kada si ljuta i kada ti nešto smeta.
Da me toliko dobro znaš shvatio bi da te volim.
- Ma nije ništa Harry.
- Želim tvoje iskreno mišljenje okey? Ali iskreno, i gledaj me u oči. - rekao je čučeči kraj mog kreveta. Okrenula sam se nevoljko i pogledala ga.
- Okay pitaj.
- Šta misliš Kendall? Dali je ona za mene? Tvoje mišljenje mi je užasno bitno.
Ne mislim o njoj,nije za tebe budi samnom,ja te volim zar nevidiš?
- Draga je, da preslatki ste zajedno.- rekla sam i napravila fake smile
- Zbilja?.
- Naravno,voliš ju?
- Obožavam.- rekao je i nasmijao se.
- I ona tebe. - rekla sam unatoč tome šta mi se srce slamalo.
- Volim te ljubavi moja mila- rekao je te me poljubio u obraz i krenuo.
- Sigurno možeš sama? - upitao me je te sam ja klimnula glavom. Izašao je i osjetila sam kako je moje srce otišlo s njim. Moja duša,moj um,moje sve. Jer on upravlja samnom. Suze su mi skliznule niz moje rumene obraze te mi je tijelo počelo podrhtavat. Nikad se nisam osjećala ovako,mrtvo i jadno. Tako ga želim ,ali evo on nju obožava. Suze su samo nastavile teči mojim obrazima.
P.S ja jako volim Kendall i draga mi je samo je takva priča. :-))))))
YOU ARE READING
Stand by me(Harry Styles,Croatian)
FanfictionSoo ovo je ljubavna priÄa napravljena kao Fan Fiction Harry-a Stylesa i djevojke Candice, te njih dvoje prolaze kroz razna iskustva samo kako bi spasili svoju ljubav. Dali će u tome uspjeti ili ne, saznajte Äitajući :) â¤