Stand by me ( Part 9 )

2.2K 150 2
                                    

Part 9

Osjetila sam Hazzine prste na mome licu. Prelazio je prstima po mojim obrazima,nakratko mrsio moju kosu,ali većinom se zaustavio na mojim obrazima. Otvorila sam oči na šta se on nasmiješio.

- Dobro jutro ljepotice.- rekao je slatko.

- Dobro jutro ljubavi.-

- Kako si spavala?- upitao me radeći neku grimasu.

- Super,nikad ljepše,ti?- odgovorila sam te stavila svoju glavu bliže njegovoj.

- Znaš,sanjao sam te sinoć,i to je bio mi je bio najljepši san ikad.

- Zbilja?- upitala sam ga smješkajući se,te me je on poljubio u nos.

- Nisam te planirao ovako zavoljeti.-

- Da,a dali ti znaš da si ti centar mog svijeta.-

- Aha,a ja sam zaljubljen u tebe.- rekao je tiho te me zagrlio.

- Znaj da ću biti uz tebe,u svemu,u dobrom i u lošem.- šapnula sam te sam čula lupanje na vratima. Oboje smo se trznuli i prekinuli naš zagrljaj.

Harry se ustao i krenuo otvoriti vrata. Naslonila sam se na one jatučiće i

čekala da čujem tko je na vratima.

- Gospodine Styles,traži vas neki čovjek imena Paul,da ga pustim?- upitala ga je žena ljupkog glasa.

- Aha,recite mu da me čeka u hodniku.- rekao je Harry te zatvorio vrata. Došao je do mog kreveta i poljubio me.

- Zašto te treba,zar moraš ići?

- Vjerovatno,idem vidjeti šta se dešava,pa ću doći,može?- rekao je te krenuo izaći. Nisam željela da ode,sada kada smo konačno zajedno.

Sjedila sam nepomično na krevetu i čekala Harry-a. Ne znam zašto ali imam užasan osjećaj. Da će se nešto loše dogoditi. Čula sam nekoga kako otvara vrata. Okrenula sam glavu u smjeru gdje su bila vrata. Kada su se vrata otvorila vidjela sam Harry- a sa pokislom facom. Ustala sam se i prišla mu a on me je gledao.

- Harry šta se desilo,jel odlaziš?- upitala sam ga uplašeno,te me on zagrlio.

- Ne odlazim.- rekao je te me stisnuo još jače uz sebe. Odvojila sam se od njega i pogledala mu lice. Oči su mu bile crvene,znači da je plakao a obrazi blijedi kao krpa. Znala sam da nešto nije uredu.

- Ljubavi..- rekla sam te stavila svoju ruku na njegov obraz. Što se desilo?-

- Ništa,ništa.- rekao je te prešao rukom kroz svoju kosu i napravio neki smješak tek toliko da me pokuša prevariti,ali nije uspio. Znam sve o njemu.

- Harry ne laži mi,molim te.-

- Prekini sve uvijek istraživati,uvijek želiš sve znati,zašto se jednostavno želiš zamarati tuđim problemima?- rekao je ljutito te mi okrenuo leđa. To je istina,sve što je rekao ali što ću jednostavno sam takva.

- Tvoji problemi su i moji problemi.- rekla sam tiho te krenula izaći iz sobe.

-Čekaj,čekaj,nisam tako mislio. Znaš da te volim,nije bilo ništa vjeruj mi.- rekao je te me primio za ruku. Možda je to jednostavno istina,možda se nebih trebala brinuti. Okrenula sam se na vršcima prstiju te ga poljubila.

2 months later

- Sretan rođendan ljubavii.- zaderala sam se ujedno i skočila na svog rođendanka. On je otvorio svoje okice te se nasmiješio a ja sam na njegovom licu ostavila milijun poljubaca.

- Hvala milo moje.- Čvrsto me zagrlio i nije htio pustiti.

- Harry u grču sam,pustiš me?-

- Hah naravno ljubavi.- rekao je te me ispustio iz zagrljaja.

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Onde histórias criam vida. Descubra agora