Part 18
Part 18
Sjedila sam u dnevnom boravku grižući nokte od nervoze. Dečki su se smijali i gledali nogometnu utakmicu.
- Kokice?- čula sam nečiji glas te se okrenula prema smjeru gdje je glas dopirao.
- Ne, hvala.- rekla sam te se nasmiješila. Ponovo sam vratila pogled prema praznome.
- Goooool!- zaderao se Niall i zagrlio me jednom rukom. Pogledala sam ga te me on poljubio u obraz. Perrie i Harry su nas promatrali sa strane ali nisam marila. Naslonila sam glavu na njegovo rame i uzela kokicu te je bacila u usta.
- Bravo.- rekao je Niall smijući se.
- Ljudi zar nije kasno?- upitao je Harry te smo svi kimnuli glavom u negativnom smjeru.
- Pa tek je 10.- rekao je Liam ljubeći Sophie u obraz. Sagnuo je glavu te krenuo prema izlasku iz sobe.
- Gdje ćeš?- upitala sam ga te se on okrenuo.
- Ma umoran sam, idem leći.- tiho je odgovorio te otvorio vrata.
- Daj Harry..- pokušala sam ali je zalupio vratima.
- Bit će on okej.- rekao je Niall zgrabeći kokice sa stola. Odmaknula sam se od njega te otišla u kuhinju. Otvorila sam prozor te uzela cigaretu sa stola.
- Opet?- Niall me je upitao šetajući do frižidera.
- Opet?- rekla sam te smo se oboje nasmijali. Uzeo je maslac od kikirikija i nož te ga namazao na kruh. Nagnula sam se na prozor gledajući London. Pogled sa desetog kata bio je predivan. Uzela sam veliki dim te sam osjetila Niallove ruke oko mog struka. Okrenula sam se prema njemu te mu ga puhnula u facu. Napravio je facu gađenja te sam se ja nasmijala.
- Baš moraš?- upitao me je radeći puppy face.
- Pa znaš sve šta mi se izdogađalo, dobro da sam uopće preživjela sve ovo.- rekla sam te spustila pogled i bacila čik kroz prozor. On ga je zatvorio i naslonio se na mene.
- Prošlo je puno vremena..- rekao je te sam ga pogledala.
- Nikad dovoljno da se zaboravi.- šapnula sam mu te je on kimnuo glavom. Pogledao me svojim plavim očima, te zadržao pogled na mojim usnama koje su bile pomalo plave od hladnoće.
- Štaaaaaaa imaa za jest?- upitao je Louis trčeći u kuhinju. Niall se odmaknuo od mene te popravio frizuru.
- Ima svašta..- rekao je te izašao iz kuhinje. Louis ga je čudno pogledao,te slegnuo ramenima.
- Što mu je?- upitao me rezući kruh.
- Ne znam.- odgovorila sam te izašla iz kuhinje.
- Idem ja leći.- rekla sam te krenula prema sobi.
- Sad idemo gledat titanic, sigurno nećeš?- rekla je El te sam kimnula glavom.
- Ma ne,znam ga napamet.- izašla sam iz dnevnog te ušla u sobu gdje je bilo upaljeno svijetlo. Pokucala sam te otvorila vrata.
- Da?- rekao je Harry te se navirio da vidi tko je.
- Smijem?- upitala sam ga te je on kimnuo glavom.
- Dođi.- rukom je potapšao koljena te sam ušla. Sjela sam mu u krilo te me on obgrlio rukama.
- Zašto nisi ostala tamo?- upitao me primeći moju ruku, staveći je u svoju.
- Ma...- rekla sam te mu ustala iz krila.
- Candice.- rekao je staveći ruku na vrat.
- Molim.- pogledala sam ga te on ustao. Ugasio je svjetlo te je nastupio mrak. Prišao mi je te stavio dlanove na moje obraze.
- Jaa... Vvolim te.- šapnuo je te naslonio svoje čelo na moje. Nasmiješila sam se te ga pogladila po kosi.
- Harry koliko puta ćemo ovo ispočetka? Koliko? Ja nemam snage više za ovo. Volim te ali..- prekinuo me je tako šta me je poljubio . Falio mi je njegov poljubac. Jezikom mi je tražio dopuštenje, te sam mu ga dala. Jezikom je prelazio preko mojega, onako samo kako on zna. Stavio je moje noge oko svog struka gladeći me po leđima. Čulo se kucanje na vratima te sam skočila sa njega prelazeći rukom preko ustiju.
- Gdje je Candice?- upitala je Perrie te se Harry maknuo sa vratiju.
- Tu je, trebaš ju?- rekao je te sam ja došetala do nje.
- Reci.- rekla sam te me ona primila za ruku.
- Dođi netko te treba.- odvukla me do ulaznih vratiju te sam ugledala Josha. Srce mi je počelo ubrzano lupati i naježila sam se.
- Joshh šta ti radiš ovdje?- upitala sam ga skrivajući strah.
- Candice, možemo li porazgovarati?- rekao je gledajući me suznim očima.
- Ne.. Ne, odlazi.- rekla sam te ga ostavila ispred vrata. Zatvorila sam ih i krenula prema sobi.
- Tko je bio?- upitao me Harry kad sam ga okrznula ramenom i sjela na krevet.
- Josh.- rekla sam tiho te pogledala u pod. U njegovim očima se mogao vidjeti bijes.
- Šta on radi tu?- rekao je visokim tonom te sam ga ja pokušala utišat.
- Šta da šutimm? Ubit ću ga.- izašao je bijesno iz sobe te se uputio prema vratima. Ja sam potrčala za njim primeći ga za ruku.
- Stani Harry!- zaderala sam se te je on stao i naslonio se na zid popraveći frizuru.
- Candice.- pogledao me milo te mi pružio ruku.
- Ti si moje sve..- nadodao je te sam mu ja pružila ruku.
- I ti si moje.- lagano sam se nasmiješila te je on razvukao svoje obraze od dragosti. Čvrsto me zagrlio i poljubio u tjeme.
- Što se upravo desilo?- upitala nas je Perrie te se nasmiješila.
- Ništa šta bi?- rekla sam te otišla u sobu. Vidjela sam da je namignula Harryu, pa sam se nasmijala. Legla sam u svoj krevet zatvorivši vrata od sobe. Pokrila sam se plišanom dekom do vrata i zatvorila oči. Šta se ono malo prije desilo samnom i Niallom? A sad sa Harryem? Ovo je neka šala ili? Ništa mi nije bilo jasno. Sve mi je u glavi bilo čudno, neobrađeno. Vidjela sam kako se vrata otvaraju te sam se pravila da spavam.
- Oćemo na čik partiju?- upitao me je Zayn te sam otvorila oči.
- Mogli bi.- ustala sam sa kreveta te izašla iz sobe. U dnevnom boravku su ostali još samo Sophie i Liam.
- Idemo mi van zapalit.- rekla sam im te su oni odmahnuli rukama. Ko da ih je bilo briga. Izašli smo iz stana te ušli u lift.
- Kolko imaš?- upitala sam ga navirući se u kutiju sa cigaretama.
- 7.- rekao je te zatvorio bijelu kutiju marlbora i pospremio ju u đep.
- Pa da čujem šta se dešava.- naslonio se na vrata lifta počešavši si bradu.
- Štoo?- upitala sam ga te se on nasmijao.
- Misliš na Harrya?- rekla sam te je on kimnuo glavom.
- Pa. Ne znam..- pogledala sam u pod te mi je on podigao glavu.
- Voliš ga?- upitao je skrivajući maleni polusmješak.
- Ne znam, volim ga, ali bojim se.-
- Da vas opet nešto ne rastavi?- pogledala sam ga te kimnula glavom.
- Baš toga.- rekla sam te se lift zaustavio. Izašli smo iz njega te izašli iz zgrade te otšetali do našeg parkića, dobro skrivenog od svih novinara i ostale bande. Sjeli smo na klupu te je on izvadio cigaru te jednu stavio u usta a drugu iza uha i pružio mi kutiju. Uzela sam baš kao i on, dvije samo sam ja jednu spremila u krilo a drugu stavila u usta. Dodao mi je upaljač te sam ju zapalila. Bacila sam mu ga te ga je ulovio.
- A Niall?- upitao me je paleći cigaru. Pravila sam se da ga nisam čula jer je mrmljao te je ponovio.
- A Niall?- ovaj put je to rekao glasnije i puno razumnije.
- Što s njim?-
- Pa ti meni reci.-
- Postavljaš previše pitanja.-
- I ti si meni dok sam bio prekinuo sa Perrie, sjećaš se?-
- Da...- nasmijala sam se.- Kako si plakao samo.- nadodala sam te mi je on poslao opasan pogled.
- Nije ništa, mi smo samo prijatelji i ništa više nećemo ni biti.- rekla sam te naslonila glavu na klupu.
- Baš smo klošari.- rekao je te sam se nasmijala.
- Baš jesmo.- pogledao me je te ponovo vratio pogled prema nekom drvetu.
- Ti si dobra frendica.- rekao je te bacio svoj čik na pod te uzeo drugu koju je pospremio iza uha.
- Znam.- rekla sam te se nasmijala.
Niall P.O.V
-Sutra ću ju pozvati na spoj ne zvao se ja Niall. - razbijao sam svoju glavu suludim rečenicama. Sada mi je prilika. Slobodna je, ona i Hazza nisu više zajedno, preboljela je natježe trenutke u životu, bar se nadam. Samo Louis sve je zeznuo. Gledao sam na prozor neće li se vratiti sa Zaynom. Osjetio sam nečiju ruku na ramenu te se okrenuo. Ispred mene se pojavio Harry nasmiješenog lica.
- Harry šta ti je?- upitao sam ga iako sam slutio što je.
- Voli me!- zaderao se te me prodrmao. Napravio sam fake smile te se odmaknuo od njega.
- Kako znaš?- upitao sam ga okrenuvši mu leđa.
- Pričali smo. Sve smo riješili. Tako sam sretan.- odgovorio je i otišao. Super. Udario sam rukom od zid, te ljutito sjeo na stolicu. Tako blizu. Prošao sam rukom kroz kosu te ustao. I tako ponovio par puta dok nisam čuo njezin glas kako odzvanja u sobi. Izašao sam nebi li ju vidio te je ona krenula sjesti.
- Aaa to je kad su na večeri.- rekla je nasloneći se na jastučić. Harry je također reagirao na njezin glas te došao u sobu.
- Šta ti nisi umoran?- upitao sam ga te se on nasmijao.
- Ne više.- pogledom je prošao preko Candice te mu se ona nasmijala. Toliko sam bijesan bio sada. I ljubomoran i tužan. 3 u 1.
- Idem ja spavati.- rekao sam te otišao u sobu jako zalupivši vratima.
Candice P.O.V
- Okej idem i ja sad, såd će Jack umrjeti.- ustala sam iz kauča te prešla rukom preko Harryevog lica koji je lagano tonuo u san. Nasmiješila sam se te mahnula ostalima. Ušla sam u sobu te krenula prema kupaonici koja je bila spojena sa sobom. Skinula sam odjeću te otišla pod tuš. Hladna voda će mi dobro doći. Da mi skrene ove misli. Kosu sam zavezala u visoku punđu i pustila da voda teče. U početku je bilo ledeno, ali kasnije se tijelo privikne. Kada sam završila obrglila sam se ručnikom te otišla u sobu. Bacila sam ručnik na pod te odšetala do ormara i obukla donje rublje i svilenu piđamu. Legla sam u krevet ugasivši svijetlo sanjarajući o onim divnim zelenim očima. O onim divnim smeđim loknicama i onom osmjehu koji te namami da se nasmiješ. O njegovom dodiru i mirisu. Zaljubljena sam? Ponovo? Moguće. Nasmijala sam se te tonula u lagani san.
Oprostite na greškama i kratkom nastavku,i samo da vam kažem ima još 2 nastavka pa pišem novu priču 'My daddy'. Hvala vam što čitate i komentirajtee :DD❤
VOUS LISEZ
Stand by me(Harry Styles,Croatian)
FanfictionSoo ovo je ljubavna priÄa napravljena kao Fan Fiction Harry-a Stylesa i djevojke Candice, te njih dvoje prolaze kroz razna iskustva samo kako bi spasili svoju ljubav. Dali će u tome uspjeti ili ne, saznajte Äitajući :) â¤