Stand by me ( Part 8 )

2.4K 151 2
                                    

Part 8

- Candice stani, objasni mi šta se upravo desilo.- dreknula je Perrie kada sam otključala vrata.

- Ništa,hah,sve je u najboljem redu- rekla sam te se nasmiješila. Harry je u tom trenu izašao iz sobe te stao ispred Perrie.

- Oprosti mi za ono maloprije Perrie- rekao je umiljato te ju zagrlio te se ona nasmiješila.

- Sve je uredu,samo ako mi kažete šta se unutra desilo.- rekla je ponovo se mršteči.

- Nije ništa Perrie,sve je okej. Samo malena svađica koju smo riješili.- rekla sam te naslonila glavu na Harryevo rame te se on nasmiješio i zagrlio jednom rukom.

- Idemoo sad. Dolje već svi čekaju,zar ne?- upitao je te smo krenuli prema predvorju hotela gdje su nas svi čekali.

- Dobro diste vi?- upitao je Liam ljutito kada smo sišli niz ogromne stupe.

- Evo nass,ajde idemo- rekao je Harry te otišao do Louisa te su njih dvoje nešto pričali. Nisam se obazirala na njih dvoje te sam krenula izaći.

- Mala gdje ćeš ti?- upitala me Sophie primivši ne za ruku.

- Van?- rekla sam te se ona nasmiješila.

- Hah,moramo na stražnji izlaz,vani su obožavateljice,pojele bih te da si sad izašla.- rekla je ironično te sam se i ja nasmijala.

- Da,hvala ti,šta si spasila moj život.-

- Pa moram te čuvati,za Hazzu.- rekla je te podigla obrve i pogledala me čekajući da nešto kažem.

- Hah joj Sofy,daj idemo.- rekla sam na šta se ona nadurila. Jednostavno nismo spremni da drugima pričamo o nama. Što manje ljudi zna biti će bolje. Tako smo se dogovorili. Ali ja i dalje ne mogu vjerovati da smo mi zajedno. Sve mi se to čini kao neki predivan san iz kojeg se ne želim probuditi. San koji će jednom završiti a ja se svim silama trudim da traje zauvijek.

- E,da ovo ti je jučer ispalo.- rekla je Sofy te iz torbe izvadila narukvicu koju mi je Hazza jučer darovao. Nasmiješila sam se i stavila je na ruku.

- Hvala ti.- rekla sam te se nasmiješila.

- S kim ideš ti Cand,sa Harry-em ili nama?- upitala me El na šta ja nisam znala šta odgovoriti.

- Ovaj idem. Idem sa Harryem da ne bude sam. - rekla sam te napravila neku grimasu i otrčala u Harryev auto.

- Došla si hah.- rekao je te me primio za ruku i primjetio narukvicu. Nasmiješio se i pogledao me u oči.

- Ti si nešto najljepše šta mi se ikada desilo,niti ova popularnost,niti moj san da budem pjevač nije toliko lijep kao što je gledati tvoje oči,i imati sreću da me voli netko poput tebe.- rekao je te poljubio moju hladnu ruku i upalio motor od auta. Nasmijala sam se te su mi se oči zasuzile jer sam tako sretna. Nikad nisam bila sretnija. Htjela bi da ovo traje zauvijek. Da mi trajemo zauvijek.

- Jel ti hladno?- upitao me te skinuo svoju jaknu usred vožnje i dao mi je.

- Ma nije toliko.- rekla sam i obukla jaknu. Nasmijao se te maknuo pogled s ceste te me pogledao,pa opet malo cestu,i opet mene.

- Što je Harold?- upitala sam ga smijući se.

- Ništa Candice,volim te gledati.- odgovorio je te se nasmiješio,a ja sam mu uzvratila osmijeh.

- Harry,ajmo negdje,idemo pobjeći negdje biti sami.-

- Gdje bi moja princeza išla?-

- Bilo gdje samo da budemo sami.-

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Onde histórias criam vida. Descubra agora