Stand by me ( Part 17 )

1.5K 124 7
                                    

Part 17 ( već? )

Part 17

Otvorila sam oči te ih ugledala kako spavaju. Polako sam se na prstima izšuljala iz sobe. Uzela sam jaknu i tenisice u ruke i tiho zatvorila vrata. U hodniku sam se obukla te žurnim korakom izašla iz hotela. Potrčala sam prema plaži. Nisam znala koliko je sati ali sunce je bilo izašlo. Na plaži sam vidjela Josha kako leži i vjerovatno spava. Prišla sam mu na metar te mu pogledala lice. Mogli su se osjetiti njegovi izdisaji. Okrenula sam se te krenula prema našoj kući. Idem po stvari i vraćam se u LA. Cijelim putem sam bila zamišljena i bojala sam se. Ne znam ni sama čega. Nespretno sam otvorila vrata te otrčala u sobu. Uzela sam mali kofer te u njega utrpala osnovne stvari, nešto robe i mobitel. Ovo mi je ne znam koji put da se selim. Krenula sam izać te sam čula otvaranje vrata. U tom trenu mi se krv u žilama zaledila, mogla sam osjetiti svoje otkucaje srca, mogla sam osjetiti kako sam blijeda. U kuću je ušao Josh. Kada sam vidjela njegovo lice kako se smješka kad me je ugledao počela sam se udaljavati.

- Ideš nekamo?- upitao me je te pogledao moj kofer.

- Joshhh,pijan si, idi spavati, sve će biti u redu.- rekla sam te mi se počeo približavati.

- Tii se mene bojiš?- rekao je te se nasmijao.

- Ne, naravno, idemo leći može?- probala sam biti što manje stresena, nebi on meni nikada takvo napravio.

- Pa di si onda krenula slatkice?- upitao me je te mi se prebližio na centimetar. Pokušala sam ga udariti ali me je zaustavio. Kriknula sam te me on pribio uz zid.

- Zašto me se bojiš, to će biti brzo gotovo ne boj se.- rekao je te sam ja spustila glavu.

- Ššštoo?- mucajući sam rekla te se on nasmijao. Primio me je za struk te odveo u sobu. Bacio me je na krevet te sam ja znala šta će mi učiniti. Pokušala sam ga udariti nogama više puta,borila sam se ali bio je jači od mene i u pijanom stanju. Počeo me ljubiti po cijelom tijelu te skidati moju odjeću. Vrištala sam ali nitko nije čuo. Plakala sam i molila ga u isto vrijeme da prestane,ali nije. Ubrzo mi je skinuo i grudnjak i gačice, te sam znala da je gotovo. Zažmirila sam te sam osjetila Josha kako je pao na mene. Trgnula sam se te otvorila oči. Netko ga je maknuo sa mene te me pokrio dekom. Ugledala sam svog Harrya kako udara Josha. Htjela sam da ovo nestane, da je sve ovo noćna mora. Josh je počeo krvariti ali Harry nije prestajao.

- Harry nemoj.- jedva sam skupila snage te izrekla te riječi te je on stao. Zaplakao je te mi prišao. Bio je sav krvav. U jednom trenu me je zagrlio i jako stisnuo uz sebe. Ja sam samo plakala.

- Idemo.- rekao je te me primio za ruku. Uzdahnula sam te ustala sa kreveta vukući za sobom deku.

- Idi se obuci, ja sam tu neće ti ništa biti.- rekao je te sam ja uzela svoju robu sa kreveta. Harry me je pridržavao za ruku do kupaonice. Ugledala sam Josha kako leži na podu. Prošla me nekakva jeza te sam okrenula glavu prema Harryu. Samo sam ga zagrlila. Osjetila sam njegov dlan na mojoj glavi.

Harry P.O.V

Zazvonio mi je mobitel te sam pogledao u ekran sa željom da je ona. Perrie po 10 put. Odlučio sam se javiti pošto sam mislio da će me pustiti na miru već jednom.

- Harry napokon! Zovem te ne znam koji već put. Riječ je o Candice.- na njeno ime sam se naježio i srce mi je ludo počelo lupat.

- Reci.- pokušao sam biti što pribraniji ali shvatila je.

- Josh ju je danas htioo siilllovaat.- rekla je mucajući te sam se ja ustao sa fotelje na kojoj sam sjedio.

- Molim?- rekao sam povišenim tonom te me ona pokušala smirit.

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora