Stand by me( Part 19 )

1.5K 116 3
                                    

Part 19( predzadnji )

Probudila me buka posuđa. Okrenula sam se u drugu stranu pokušavajući zaspati ali kao da su namjerno počeli bučiti još više. Ustala sam ljutito iz kreveta skidajući piđamu. Obukla sam sivu trenirku i hoodicu. Izašla sam iz sobe trljajući oči. Zabila sam se u nekoga te podigla pogled.

- Oprosti, hah nisam gledala di hodam.- rekla sam te me je Niall odvukao u svoju sobu.

- Šta to radiš?- upitala sam ga razbistreći oči. Pribio me je uz zid tako da je svoje tijelo naslonio na moje.

- Niall?- gledala sam površno njegove plave oči koje su sada postale još plavije i modrije. Okrznuo je svoje usne mojima te me poljubio. Držao je moje ruke uz zid tako da ih ne mogu pomaknuti. Prekinula sam naš poljubac i pogledala ga ljutito.

- Priznaj da ti se svidilo.- rekao je tihim tonom.

- Niall.. Ne. Nije. Ja.- prekinuo me ne tako što me je ponovo poljubio. Nisam uživala u tom poljupcu niti sam osjećala išta tijekom njega. Ugrizla sam ga za jezik te je on prekinuo poljubac.

- Niall!!! Pusti me.- rekla sam te me je on pustio. Izašla sam ljuto iz sobe te sišla u dnevni boravak.

- Dobro jutro.- rekli su svi redom te sam ih ja samo pogledala i otišla u kuhinju. U kuhinji je sjedio Liam jedeći cornfleks sa vilicom. Sjela sam za stol uzeći mu njegov tanjur počevši jesti. On se na to nasmijao te ustao i uzeo sebi novi tanjur i meni dodao žlicu a sebi ponovo vilicu.

- Što se desilo?- upitao me je gledajući me ravno u oči.

- Ništa..- rekla sam spusteći pogled. U kuhinju je ušao Niall pogledajući nas. Zadržao je pogled na meni te sam se ustala i šapnula mu na uho. " Nađimo se u parku za 10 minuta." Izašla sam iz kuhinje te mi se Harry zaletio u zagrljaj. Čvrsto sam ga stisnula ostavljajući poljupce na njegovom vratu. Pustio me te se nasmijao.

- Idemo danas negdje?- upitao me je ne skidajući pogled sa mene.

- Može samo sad idem sredit nešto, kad se vratim.- ostavila sam poljubac na njegovom obrazu te se on nasmijao. Izašla sam iz prostorije oblaćujući tenisice. Izašla sam hitro iz stana i stepenicama potrčala prema izlazu. Oko 100 stepenica se nizalo jedna za drugom. Uspuhana sam izašla iz stana i uputila se prema parku. Sjela sam na klupu i čekala ga da dođe. Nakon par minuta čula sam nečije korake te sam se okrenula. Niall je živahno koračao do mene. Ustala sam se te se nasmijala.

- Zašto si me zvala?- upitao me te se moglo vidjeti da očekiva da mu kažem da ga volim ili nešto slično.

- Sjedni ajde.- rekla sam mu te pokazala na klupu rukom. On me je poslušao i sjeo pored mene.

- Gle Niall.- započela sam gledajući njegove plave okice koje su se sad sjajile više nego ikada. Ono što se desilo malo prije, ti znaš da je to bilo pogrešno i da ja to nisam željela. Ti znaš da ja obožavam Harrya i da ću ga uvijek voljeti. Znaš ja sam sa njim sve prošla, i dobro i loše, i smijeh i suze, i on će mi uvijek biti prvi. Ti si predivan dečko, i drag i zaslužuješ bolje. Pa okreni se malo pogledaj samo koliko cura uzdiše za tobom, sruši taj zid oko sebe. Osvrni se malo i naći ćeš onu pravu. A Harry i ja, mi smo ti čudni. I koliko god mi puta prekinuli, posvađali, vraćamo se jedno drugome. Znaš? I zato nemoj biti tužan, ja tebe volim. Ali kao prijatelja, i prijateljski ti kažem da se dobro ljubiš.- rekla sam te se on nasmijao. Zagrlio me je i šapnuo na uho.

- Oprosti mi, sad tek svaćam, vi ste savršeni jedan za drugoga.- pogledala sam ga i nasmijala se.

- Ajde idemo unutra.- rekla sam te ustala sa klupe.

- Zbilja misliš da se dobro ljubim?- pogledao me je zavodničkim pogledom te sam ga ja udarila u rame.

- Ma super.- nasmijali smo se te ušli u stan. Krenuo je u lift te sam ga ja povukla za ruku i odvela na stepenice.

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang