Stand by me ( Part 7 )

2.4K 162 3
                                    

Part 7

Probudila sam se sa užasnom glavoboljom. Otvorila sam oči i ugledala Harrya pored sebe bez majice.

- O ne,nismo valjda?- tiho sam izutila te se ustala sa kreveta. Odahnula sam kada sam vidjela da sam u piđami. Vratila sam se u krevet i podigla poplun sa Harryevog tijela. Nije imao samo majicu,vjerovatno jer mu je bilo vruće. A zašto sam ja u piđami? Nisam se htjela zamarati glupim pitanjima te sam krenula otvorit prozor udahnuti zraka kada sam ugledala tisuće obožavateljica ispred hotela koje su vrisnule kada sam izašla. Brzo sam zatvorila prozor te prodrmala glavu od tako jakog vriska. Vidjela sam Harry- a kako je otvorio svoje pospane okice i nasmiješio se kada je ugledao mene.

- Dobro jutro.- rekao je te se iz ležečeg smjestio u sjedeći položaj.

- Jutro. Probudile su te obožavateljice? - upitala sam stavljajući ruke na svoja leđa kriveći se kako bih se istegnula.

- Hah,ma nema veze- rekao je i ustao sa kreveta.

- A gdje su ostali? I zašto smo mi tu?- upitala sam ga pomalo bahato što mi nije bila namjera.

- Ostali su u drugim sobama,a nas dvoje smo tu jer sam mislio da.. Sjećaš se ti ičega od jučer?- upitao me prilazeći mi i primivši me za ruku.

- Zar bih trebala? Jesam se osramotila? Harry odma mi reci ako jesam.- rekla sam te ga pogledala duboko u oči na šta je on pustio moju ruku te krenuo prema wc-u.

- Harry?- upitala sam ga već zabrinuto. Trudila sam se nečega sjetiti ali nije išlo.

- Nisi se osramotila ne brini- rekao je i dalje ne okrečući leđa. - Idem pod tuš, pa se vraćamo nazad u London- nadodao je te se zatvorio u wc. Šta mu je? Sjela sam na krevet i stavila ruke na svoja koljena. Zabrinuta sam za njega. Za nas. Uzela sam Harryev mobitel koji je upravo zavibrirao. Poruka je bila od Liama.

"Dude,wake uppppp." Nasmijala sam se jer su oni tako brižni i vole se, baš su kao prava braća. Ja nikada nisam imala taj osjećaj,jedinica sam. Zapravo jesam,imam sam svog Hazzu. Kada sam čula otvaranje vrata brzo sam vratila mobitel na mjesto gdje je bio te se pravila da gledam nešto kroz prozor.

- Zaboravio sam mobitel- rekao je te ga uzeo u ruke i krenuo nazad. Okay sad mi još i ne vjeruje,šta mu je odjednom?

- Harry daj stani,šta ti je ? - viknula sam na njega te se on okrenuo prema meni.

- Ništa,okey,ništa. Pusti me - rekao je glasno i zatvorio mi vrata od kupaonice ponovo. Ušla sam za njim poput munje te stala ispred njega.

- Harry? Molim te reci mi šta se desilo sinoć. Molim te.- rekla sam mu te su mi se oči napunile suzama jer se nikada nije ovako ružno odnosio prema meni.

- Sigurna si da želiš znati?- upitao me gledajući me ravno u oči.

- Da Harry reci već jednom - zaderala sam se na njega jer sam bila i ljuta i znatiželjna.

- Jučer na tvome rođendanu...- netko ga je prekinuo.

- Candiceeeeeeeeee,Harrry- čula sam poznati glas Niallera. Brzo sam izašla iz kupaonice.

- Šta je ? - upitala sam ga kad sam izašla.

- Htio sam vam reći da mi krećemo u apartman po stvari za kojih pola sata požurite.- rekao je te trkom istrčao iz sobe van. Pogledala sam prema vratima kupaonice gdje je bio Harry ali nisam imala živaca. Ponovo se zatvorio unutra i pustio vodu da teče. Šta mu se događa? Odjednom se pretvorio u dečka koji mi više nevjeruje,koji me izbjegava..Odmaknula sam se od vrata te potražila svoju haljinu koju sam sinoć nosila. Bila je uredno složena na jednoj stalaži. Spustila sam zastore i skinula piđamu te obukla svoju crnu haljinicu malo iznad koljena,te stavila zlatan lančić oko vrata. Štikle su bile pored kreveta te sam i njih obukla. Otišla sam do ogledala te skinula prstima crno oko očiju (od šminke). Ponovo sam se vratila na krevet i razmišljala o Harryu. Možda nije trebao prekinuti sa Kendall,možda nebi ni došlo do ovoga. Tako sam bijesna a u drugu ruku i bespomoćna. Ne mogu tu ništa više. Harry je nakon nekoliko trenutaka izašao iz kupaonice mokre kose i ručnikom omotanog oko struka.

- Mislio sam da si otišla sa Niallom.- rekao je neizainetresirano te uzeo robu sa stalaže a ja se ustala sa kreveta i unijela mu se u facu.

- Zašto me sad kažnjavaš jer se nesjećam šta se jučer desilo,bila sam pijana i sam si vidio to,šta očekuješ da ću se sjećati nečega šta nisam bila ni svjesna da radim? - zaderala sam se na njega jer me je tako iživcirao.

- U tome i je problem,nisi bila svjesna šta radiš,navela si me da se osjećam kao idiot,jer sam te nakon toliko godina žudnje,poljubio,jer sam zaljubljen u tebe,iako to tebi nije ništa značilo. Kako bi se ti osjećala? Evo rekao sam ti. Ostavi me sad na miru,odi sa Niallom nije me briga. Ne znaš kako se sad osjećam. Ponadao sam se da će među nama biti nešto ali razočarao sam se kada si rekla da se ničega ne sjećaš. Toliko sam sretan bio,jer si pripadala meni tih 3 minute,nadao sam se da ćeš i ostati,ali ne ti se ničega ne sjećaš.-rekao je toliko glasno i ljutito da su mu sve žile na vratu iskočile. Sjela sam ponovo na krevet. Suze su mi počele kliziti niz obraze i jednostavno nisam znala šta reći. Za mene je svijet stao kada mi je rekao da sam ga navela da je zaljubljen u meneuNisam znala trebam li biti tužna ili sretna zbog toga. Harry me je pogledao sa tugom koja se mogla vidjeti u njegovim zelenim očima te se zatvorio ponovo u kupaonicu.

- Candyy?- viknula je zabrinuto Perrie kada je otvorila vrata sobe. Dotrčala je do mene te me zagrlila.

- Što se desilo dušo,čula sam neku buku.- rekla je te me pogledala u lice. Moj um bio je zaposlen Harryevim riječima. Nisam imala snage ništa reći samo sam plakala. To je dan koji bi meni trebao biti najsretniji,kada će me Hazza konačno zavoljeti,a ja plačem,ovako besramno pred Perrie,šta inače nikada nebih pred nikim. Harry je nakon minute izašao iz kupaonice,obučen, te se osvrnuo i pogledao me. Perrie ga je vidjela te otišla do njega.

- Šta si joj učinio?- upitala ga je visokim tonom na što je on šutio.

- Nije ništa Perrie,molim te izađi trebamo razgovarati- rekla sam kada sam malo došla ksebi te obrisala suze.

- Candy ako ti je šta...- rekla je te se ubrzo zaustavila jer ju je Harry povukao za ruku i stavio van te zatvorio vrata i zaključao ih. Okrenuo se prema meni te je i on zaplakao na šta se meni srce sledilo. Krenuo je prema meni te je stao kada je bio udaljen pola metra te čučnuo ispred mene.

- Candy- započeo je brišući moje suze sa mog lica. Ne znam šta bi rekao,nisam te htio rasplakati ljubavi- nadodao je te udahnuo,te nastavio. Ti ćeš uvijek biti moje najdraže na svijetu,i nikada te više neću rastužiti obećajem,nikada više neću biti grub,obećajem.- tiho je rekao te sam ja uzela njegove ruke i poljubila ih.

- Harry,ovo maloprije me zbunilo jer ja te volim,ne kao prijatelja više.- šapatom sam rekla te spustila pogled. Nisam htjela vidjeti njegovo lice,njegovu reakciju.

- Canndy? Voliš me? Zbilja,mislim voliš me? Iako se nesjećaš šta je jučer bilo? Šta se desilo? Ti me voliš nakon šta sam se kao životinja ponio prema tebi prije manje od 10 minuta?- upitao me pomalo tužno,a pomalo sretno.

- Volim te,da.Volim te od kada sam prvi put ugledale te tvoje zelene oči. Ja te volim kao Hazzu,kao mog Hally-a,a ne kao Harrya Stylesa,popularnog člana grupe One Direction. Volim te radi toga što ti jesi,ne radi koristi. Ja samo ne znam šta da kažem.- rekla sam na šta je on prislonio svoje meke usne na moje,te sam se ponovo rodila.Nikada se nisam osjećala ovako stvarno ii tako zaljubljeno. Kada je odmakao svoje usne od mojih pogledao me je ravno u oči smješući se.

- I ja tebe volim,najviše na svijetu.Nisam lak na rječima ali vjeruj mi. Zaljubljen sam u svaki dijelić tebe. I u tvoj prćasti nosić,i tvoje svilene usne, i tvoje plave,najljepše oči koje me uvijek smire. Nemoj ići,nemoj me ostaviti. Zauvijek ću biti uz tebe. -rekao je te me zagrlio i stisnuo uz sebe.

- Volio si me i kada sam bio sa Kendall?- upitala sam ga na šta je on tiho šapnuo: " Sa svakom kojom sam bio nisam volio kao tebe. I volio sam te da i u svakoj sam tražio tebe."

Evoga 6 nastavak je gotov. Želim se zahvaliti svima koji čitaju moju priču,hvala vam :)❤

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang