Part 5
Osjetila sam sunčeve zrake na mome licu te sam otvorila oči. Bile su poluotvorene zbog suza koje sam sinoć isplakala. Pogledala sam na sat i bilo je 9 ujutro i Niall je pored mene spavao kao anđeo. Dobro ne baš kao anđeo jer se raširio preko cijelog kreveta i imao je nekakvu 'derp' facu. Nasmijala sam mu se i otišla do ogledala. Kriste nikada nisam ovako odvratno izgledala. Imala sam ogromne podočnjake i natečene oči. Brzo sam otišla do kufera sa šminkom te uzela korektor u nadi da će mi bar malo pomoći. I pomogao je ali samo za podočnjake,al barem nešto. Išuljala sam se iz sobe polako spustila po stepenicama. Dobro je svi su bili spavali. Otišla sam u kuhinju i potražila čaj od kamilice,kažu da smanjuju natečenost. Izvukla sam ih par i svi su bili od nečega samo nije bilo od kamilice.
- Što tražiš?- upitao me Harry na šta su meni svi čajevi ispali iz ruke.
- Prepao si me- rekla sam mu kupeći čajeve po podu i skrivajući svoje oči.
- Oprosti. Nešto nije u redu? - upitao me jer je shvatio da ga ove već dvije minute odkad stoji nisam pogledala.
- Ne,sve je uredu- odgovorila sam brzo i naglo se okrenula da složim čajeve.
- Oćeš danas na skijanje- rekao je te stavio glavu na moje rame.
- Ne znam,kakve budem volje. -
- Hazza će te tvoj čuvat. - tiho je šapnuo te me obgrlio svojim rukama.
-Vidjet ću- rekla sam skidajući njegove ruke sa moga struka.
- Što ti je Candy?- upitao me već sad zabrinuto.
Okrenula sam se prema njemu i pogledala ga u oči,one krasne oči u koje se zaljubim svaki put kada ih pogledam.
- Mah,sinoć nisam mogla spavati,zbog jastuka,elergična sam na perje.- rekla sam. Ne znam ni sama kako mi je to palo napamet ali bila sam uvjeljiva.
- Zašto mi lažeš? Zar mi ne vjeruješ? Odkad si došla ovdje totalno si drukčija,nisi ona moja stara Candy.- tiho je rekao te stavio svoje ruke na moje obraze. Prešao je dvaput preko mojih natečenih očiju na šta bih ja zažmirila.
A šta da ti kažem Hazza? Da te ludo volim i da sam cijelu noć plakala zbog tebe. Da mi se srce slama svaki put kada pogledam tebe sa Kendall onako sretne. Volim te više od biločega kako da ti to kažem? Ne želim uništiti naše već klimavo prijateljstvo Hazza...
Uzdahnula sam tiho i zagrlila ga. Ne znam zašto ali trebao mi je njegov zagrljaj,njegov miris,njegovo tijelo.. On me čvrsto stisnuo uz sebe i poljubio u tjeme.
- Idem s tobom na skijanje,i manje ću stegnut one pancerice,obećajem-rekla sam sa smješkom na šta mi je i on uzvratio samo onako kako on zna.
- Idi se spremi idemo samo nas dvoje,ajde.- rekao je te me opalio po guzi. Nasmijala sam se i brzo otrčala po stepenicama do moje sobe. Uzela sam donje rublje,šarene taice i crni pufasti đemper,te otišla pod tuš. Bila sam gotova za nekih pola sata i sišla sam u dnevni boravak gdje me je nestrpljivo čekao Harry.
- Ajde prije nego šta se drugi probude- rekao je šaptom i primio moju ruku te su one sada bile spojene. Nasmijala sam se i na brzinu obukla svoje niske bijele starke.
- Ti to ozbiljno?- upitao me Harry radeći 'serious' face.
- Zašto ne? - odgovorila sam sa smješkom,a on je na to izvadio svoj par niskih bijelih starka i počeo ih vezati.
- Ne želim da samo ti izgledaš kao idiot - rekao je smijući se. Gledala sam njegove nepretne ruke kako pokušavaju što brže zavezat vezicu,ali nije išlo.
- Daj ja ću smotani- rekla sam te se sagnula da mu zavežem starke.
- Ej netko ide - rekao je tiho te me primio za ruku i sa jednom starkom potrčao van.
- Harry nemaš jednu tenisicu- rekla sam smijući se kad smo izašli iz apartmana. Izgledao je tako glupo.
- Daj i ti skini jednu da ne ispadnem čudak- govorio je stajajući na jednoj nozi na šta sam se ja primila za trbuh od smijeha jer je tako debilno izgledao.
- Baš neću- rekla sam i pokazala mu jezik.
- Mokra mi je čarapa- rekao je tužno gledajući u noge.
Dugo se ovako nisam smijala ni skim,samo me on može rasplakat i nasmijati. Skinula sam jednu starku i bacila je nizbrdo te smo oboje prasnuli u smijeh.
- Najbolja si- zaderao se i primio me za ruku te smo potrčali do nekog štanda sa skijama.
- Dobar dan,imate možda čarape? - upitao je Hazza prodavača jer je želio ispasti frajer predamnom na šta je on podigao obrvu.
- Ne. - odgovorio je neljubazno i nastavio čitat novine. Oboje smo se nasmijali i iznajmili skije. Harry je ušao u kabinu prije mene jer je htio biti brži. Uvijek želi biti.
- Jel te bole noge? - upitao me je stavljajući kacigu na glavu.
- Hah ne,dobro je danas- rekla sam te se krenula skijat. Bilo je tako cool sve dok me Harry nije primio za ruku i povukao nizbrdo gdje smo oboje pali na trticu i nastavili se tako spuštat.
- Harry!! - zaderala sam se na njega kada smo konačno stali.
- Sorry- rekao je popravljajući kacigu koja mu se okrenula udesno.
- Evo tvoje starke- rekao je te podigao moju starku prepuna snijega.
- Hahhaahah hvala- rekla sam i uzela mu iz ruke. Pogledao je u mene i nasmijao se.
- S nikim se ovako ne zabavljam kao s tobom- rekao je skidajući svoju kacigu koja se vjerovatno strgala.
- Ni ja- rekla sam mu i pogledala u pod. Uvijek to radim kada sam s njim.
- Čak se ni s Kendall tako ne zabavljam.- rekao je gledajući u mene čekajući moju reakciju na šta sam ja brzinom munje pogledala u njega sa pulusmješkom.
To je to. Znam ovaj nastavak je dosadan ali jednostavno nemam inspiracije. Hvala svima koji čitaju :)
ESTÁS LEYENDO
Stand by me(Harry Styles,Croatian)
FanficSoo ovo je ljubavna priÄa napravljena kao Fan Fiction Harry-a Stylesa i djevojke Candice, te njih dvoje prolaze kroz razna iskustva samo kako bi spasili svoju ljubav. Dali će u tome uspjeti ili ne, saznajte Äitajući :) â¤