Part 20 ( The End )

2.2K 156 7
                                    

Part 20

- Izgledam užasno!- zaderala se Perrie te sam joj ja nastavila rašćešljavat kosu koja se umrsila od.. Ma ne znam ni sama od čega.

- Smiri see biti ću u redu.- pokušala sam ju smirit ali ona je postajala sve nervoznija i napetija. Iz daljine se vidjela Lou kako ubržano korača sa svojim koferom i drži Lux za ruku.

- Spašavaj situaciju.- rekla sam te joj predala Perrie. Malena Lux mi je rukicama davala signal da hoće da ju uzmem u naručje. Sagnula sam se te primila to malo slatko djetešce u ruke.

- Lou idemo mi na zrak tu je zagušljivo.- ona je samo kimnula glavom te sam izašla van te spustila Lux na klupu. Ona je šetala amo tamo duž klupe te sam se ja njoj smiješila. Nosila je dugačku haljinicu roze boje i sandalice. Kosa joj se lagano kovrčala a najviše joj se isticao cvjetić iza uha.

- Uživate?- upitao me Harry te me poljubio.

- Aha.- rekla sam te pogledala prema Lux koja je i dalje veselo skakutala.

- Zayn je u totalnoj zbrci oko vjenčanja, živčan je i bijesan.- rekao je te sam se nasmijala.

- I Perrie također.- rekla sam te napravila neku grimasu na koju se Lux nasmijala. Pogledala sam prema njoj te uzvratila osmijeh.

- Vi ste cura i decko?- upitala nas je te sam ja nakrivila glavu.

- Aha, imam najljepšu curu na svijetu jelda?- upitao me je te je ona kimnula glavom.

- Jako je lijepa.- nasmijala sam se te ih nakratko napustila jer sam vidla da me Niall doziva. Došetala sam do njega u onim ultra visokim štiklama gegajući se lijevo-desno. Naslonila sam ruku na njega nebi li pala te podigla pogled.

- Reci.- rekla sam te se on nagnuo nad moje uho.

- Pogledaj iza sebe, ali ne odma da ne skuži, jel ju znaš?- upitao me je te sam se ja nakon par sekundi okrenula tek toliko da pogledam tko je to. Tamo je stajala cura duge smeđe kose i plavih očiju, jako upadljivih. Vratila sam pogled prema njemu te mu šapnula " Ne, ali zgodna je priđi joj." Krenula sam ponovo puteljkom do Harrya i Lux ali su negdje otišli. Sjela sam na klupu zagledajući se u Nialla kako će to izvesti. Okrenuo se leđima od nje i stavio žvaku u usta te popravio frizuru. Lagano se okrenuo i šminkerski joj prišao te se ona nasmijala. Odma su kimnuli te se mogao čuti njihov smijeh. Još jedan pametan potez. Uzdahnula sam te popravila haljinu koja mi se naborala na trbuhu.

-----

Miris lavande i ružmarina širio se cijelim prostorom. Svi su sjeli na svoja mjesta te tako ja i Harry na mjesta za kumove. Iz daljine se mogao čuti klavir te Zaynov glas. Ubrzo se njegov glas proširio cijelim prostorom te se on prikazao na ekranu.

- " People say we shouldn't be together we're too young to know about forever but I say they don't know what they talk talk talkin' about...- Harry me čvrsto primio za ruku te je Perrie krenula sa svojim ocem duž puteljka smješkajući se. Izgledala je poput anđela. Vjenčanica je na njoj izgledala ljepše nego na ijednom drugom modelu. Njezin stas bio je izduženiji i vitkiji. A njezino lice. Iz njega se sve moglo pročitati. U ruci je držala mikrofon te stala pred oltar kada ju je otac pustio i poljubio u ruku i zapjevala u isti glas sa Zaynom.

" They don't know about the things we do they don't know about the I love you's but i bet you if they only knew they will just be jealous of us they don't know about the up all night's they don't know I've waited all my life just to find a love that feels this right." - Zayn je izašao iza zastora koji se podigao te prišao joj s leđa.

- They don't know what we do best,that's between me and you are little secrets,but i wanna tell them,i wanna tell the world that your mine girl.- rekao je tiho ne pjevajći u mikrofon njoj na uho te se ona nasmijala. Zapljeskali smo tom predivnom trenutku te ju je Zayn poljubio u obraz. Sjeli su za stol te su izašli matičari. Perrie svećenik, Zaynu hodža.Sve je to trajalo kojih pola sata te su službeno postali muž i žena. Razmjenili su prstenove te se poljubili. Svi su zapljeskali i poneki i plakali. Bilo je divno. Harry i ja smo cijelo vrijeme gledali jedan u drugoga smješkajući se i nadajući da ćemo i mi jednom postati muž i žena. Perrie je u ruku uzela buket te se okrenula leđima prema svima i bacila ga. Maknula sam pogled sa Harrya i vidjela da je pao ispred mene. Uzela sam ga u ruku te se Perrie nasmijala.

- Ti si sljedeća..- rekla je te smo se ja i Harry pogledali smješkajući se jedan drugome.

Evo ga kraj. Ne znam da li ste to očekivali ali eto,pustite maštu na volju. Hvala vam još jednom što ste čitali moju prvu priču i što sam skupila 1.8 k readinga i oko 900 zvjezdica, to je zbilja motivirajuće. Hvala vam još jednom, nadam se da ste uživali u mojoj priči i da niste predugo čekali nastavke. Lysm:)❤❤❤❤❤❤

Čitajte moju novu priču MEMORIES ako imate vremena:)

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora